Tek gece de 278 beğeni 1020 yorum mu??? Çok uzun bir bölüm oldu umarım sıkılmazsınız.
Bölüme girmeden geçen olan kavgayı kısaca anlatayım. Haşin bir kedicik afillice girerek ilk bölümden itibaren tüm 'Ayrımcılık var, teamjk, teamjim.' Yorumu yapanlara 'Okuma o zaman. Team Vminkook.' Çerçevesince cevap vermiş. Bir girdim kan gövdeyi götürüyor. Ortalık savaş alanı. Göz gözü görmüyor. AMAN YARABBim DEDİM!
Herkes herkese girmiş. Küfürler mi dersin, bir birini fandomdan atanlar mı dersin... canım çıktı kavgalı yorumları silerken.
O kedicik... gözüme çok fena girdin ama ebemi de s*ktin aşkm.
Diyeceğim o ki...
Final günü instagram üzerinden canlı yayın açacağım. Size minnak sürprizler hazırlamak istiyorum. Gelir misiniz?
Yine aşırı olgunluğum üzerimde üfff.🤍💜💙...
"Dün akşam 'Evleniyorum.' Derken gayet rahattın şimdi neden bu kadar heyecanlısın?"
Yoongi kardeşini duymazdan gelerek giydiği beyaz gömleğin yakalarını kapatırken Taehyung yatağına oturmuş konuşuyordu.Bugün rolleri değişmiş gibilerdi. Erken saatlerde odasına gelen kardeşi durmadan konuşuyor o ise yalnızmış gibi hareket ediyordu.
"Demek evleniyorsun?"
Demişti bu defa Taehyung sesine sahte bir gurur katarak. Yoongi kaşlarını çatmış ve artık tamamen hazır olduğu için ona dönmüştü."Git hazırlan."
Taehyung duyduğu üzerine yüzünü buruşturmuştu. O gayet resmi ve uygun bir şekilde giyinmişti zaten. Tacı da başındaydı. Daha ne giyecekti?"Hoseok bu sabah bizimle kahvaltıya katılacak."
Diye mırıldanmıştı Yoongi. Bunu derken Hoseok'un en sevdiği kokulardan birini alarak bileğine ve boynuna sürmüştü. Hoseok ona bu kokuyu sevdiğini söylememişti, söylemezdi de fakat Yoongi hal ve tavırlarından anlamıştı.Taehyung iç çekerek ayağa kalkmıştı böylece. Zaten ağabeyinin sabahtan bu yana kendine dediği tek şey buydu.
'Hoseok gelecek.'
'Askerler almaya gitti.'
'Kahvaltı için gelecek.'
'Hoseok.'
'Kahvaltı.'
Bir de...
'Hoseok.'
"Kahvaltıyı bu sabah düzenlemenin sebebi nedir?"
"Özel bir sebebi yok."
"Yani sen gidemezsen o gelsin?"
Yoongi kardeşinin dediklerine takılmamıştı fakat aceleciydi. Hoseok gelmek üzereydi ve...
Taehyung'u dövmek istiyordu. Bu yüzden ona kızmaktan geri durmamıştı."Neden gidip eşlerine müstakbel nişanlımın saraya geleceğini ve hazırlanmaları gerektiğini söylemiyorsun?"
Konu eşlerine kayınca anca kendine gelebilmişti Genç Kral. Sabahın erken saatlerinde sessizce odasından kaçıp buraya gelmiş olsada ağabeyine çaktırmamıştı. Fakat şimdi durumlar farklıydı. Yoongi onları kahvaltıda görmek istediğini söylüyordu.
"Aslına bakarsan bu kahvaltıya katılamayabilirler."
Demişti bu yüzden. Yoongi duyduğu ile konuya dikkat kesilmiş ve kaşlarını çatmıştı.Hoseok, Jeongguk'u çok seviyordu ve bu bir aile kahvaltısıysa herkes masada bulunmalıydı.
"Ne demek katılamayabilirler?"
"Dün akşam beni biraz kızdırdılar, ben de onları kızdırdım. İnat edip gelmeyebilirler. Bu yüzden heveslenme."
Taehyung sessizce olanları izah ettiğinde Yoongi hayretle taş işlemeleri olan siyah yeleğini beyaz gömleğinin üzerine giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flowers (Vminkook)
FanficÇünkü onlar... Kral Kim Taehyung'un sarayının bahçesinde açmış olan iki güzide çiçekti. ... "Bu gece ikinizi de yatağımda istiyorum." Sope! Namjin! +Mpreg +Vminkook +Threesome +Kingdom +Smut! #1Vminkook #1kingdom [151019] [161121]