12

9.1K 1K 1.1K
                                    

"Jeongin! Hadi yemeğe!"

Jeongin'i eve gelir gelmez odasına ders çalışmaya göndermiştim. Oflayıp puflasa da biraz ısrar edince kabul edip gitmişti. Aslında çalışsa gerçekten zeki bir çocuk ama mal çalışmıyor işte.

"Geldim" deyip bir iki defa zıpladıktan sonra oturmuştu.

"O nedendi?" diye sormuştum gülerek.

"Çok hareketsiz kaldım çalışırken, takla atmadığıma dua et." dediğinde sırıtarak doldurduğum bir tabağı önüne bırakmış ve yemeye başlamıştım.

Yemeği yerken "Hyung" deyip biraz kıpırdanmıştı.

"Hm?"

"Şey... sende şeyin numarası var mı?" dediğinde kaşlarımı çatmıştım. Minho de de bayılayım.

"Kimin?"

"Chan hyungun"

Buna da bayılırım lan!

"Var da neden?"

"Bana verir misin diyecektim" demişti çubuğuyla yemeğini karıştırırken.

"Ne işin var?"

"Ya bir işim yok, sadece... of sadece versen olmaz mı?"

"Neden istediğini bilmem gerek. Bu sefer de onu mu yakışıklı buldun?"

"Ne? Hayır. Yani evet yakışıklı ama o yüzden değil"

"O zaman?"

"Hyung ver işte"

"Ne yapacaksın dedim? Taciz mi edeceksin yoksa? Buna izin vermem biliyorsun değil mi?"

"Saçmalama ya, of söyleyemem" dediğinde çubuklarımı bırakmış ve ellerimi dizlerimin üstüne götürmüştüm. Düşündüğüm şey mi amk?

"Utanacağın bir şey mi?"

"Ne?"

"Hoşlandın değil mi? Açılmayı düşünüyorsun değil mi? Bir kere gördün diye dibin düştü değil mi? Niye bu kadar şıpsevdisin? Hayır madem şıpsevdisin neden... neden..." söyleyeceğim şeyin devamını getirmek istemiyordum ama madem şıpsevdisin ben de burdaydım aq aloooo!!!

"Hyung yemeğine ne kattın sen?"

"Bir şey katmadım Jeongin" dedim soğuk bir tonda ama benim soğukluğuma karşın o gülmeye başlamıştı.

"Ben neden trip yiyorum şu an?"

"Trip yemiyorsun, yemeğini ye." dedikten sonra yarım -aynı zamanda kursağımda- kalan yemeğime devam etmiştim.

"Chan hyungdan hoşlandığım falan yok. Daha uzun seviyorum ben." demiş ve o da yemeğine dönmüştü.

Ne dedi bu şimdi? Hangi uzun? Neyi uzun? Düşündüğüm şeyse en uzunu Chan'da zaten diye biliyorum. Daha uzununu nerede buldu bu amk? Ayrıca Chan'ınkini nerede gördü lan?

"Anlamadım?"

"Yok bir şey. Hadi numarayı ver."

"Hoşlanmıyorsan ne işin var?"

"Of ya hyung!"

"Hyung deme bana!"

"Ne?"

"Ne?"

"Neden?"

"Yemeğini ye."

"Neden vermiyorsun numarayı?"

childminder | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin