vallaha şaka yok sexting var
Medyayı bir defa izleyip sonra okuyun:3
__________________"Yongbok gel yanıma birlikte oturalım aşşkkımmm."
"Geldim aşşkkıımm."
Yongbok ve Changbin bize nispet yaparcasına yan yana oturup birbirlerine sarılmıştı. Abi kıskanmıyorum sizi artık, yürüyün.
"Jisung, bana sarılmayacak mısın?" deyip elleriyle oynamaya başlamıştı Minho.
"Minho ben alışamadım hala, böyle davranma."
"Sen beni sevmiyorsun."
"Ya ne alakası var?"
"Bana kedişim demedin bugün." dediğinde Jisung ona iyice sırnaşıp kollarını bedenine dolamıştı.
"Özür dilerim kedişim, seni seviyorum."
"Tamam affettim, ben de seni seviyorum."
"Ben bu hayata uke Minho'yu görmek için gelmedim, üzgünüm gözlerim." deyip gözlerini kapatmıştı Chan.
"Hepiniz malsınız." demiş ve Chan'i alıp dörtlünün bir ön tarafına geçmiştim. Onlara ikimiz de daha fazla katlanamazdık.
Ders Yerim teyzenin dersiydi. Artık hiçbir dersini kaçırmamaya çalışıyordum. Sonuçta annem sayılırdı, arayı iyi tutmak gerek.
Derse odaklanmaya çalışmama rağmen arkadaki dörtlünün fingirdeşmeleri buna fazlasıyla engel oluyordu.
Jeongin burada olsaydı ben de onunla fingirdeşirdim.
Aklımdan bunun geçmesiyle birlikte sanki hissetmişçesine telefonum titremiş ve Jeongin'den mesaj gelmişti.
Jeongin
Hyunjin jin jin jin
Hyunjin
Efendim dim dim dim
Jeongin
Napıyorsun sun sun sun
Hyunjin
Seni düşünüyorum rum rum rum
Jeongin
Oh bu hızlı oldu
ben de seni düşünüyordum tesadüfe bakHyunjin
Aşk tesadüfleri sever
Jeongin
Derste misin
Hyunjin
Annenin dersindeyim
ay böyle söyleyince küfür gibi olduJeongin
Ben anladım seni merak etme
bi çıksana derstenHyunjin
Ne
Jeongin
Dersten çık diyorum
Hyunjin
Çıkamam ki ben
yerim teyzenin dersi diyorum aloo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childminder | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] Hyunjin, sürekli kaldığı dersten geçebilmek için 2 haftalığına öğretmeninin çocuğuna bakmayı kabul eder. -minsung, changlix, chanmin. -texting&düzyazı.