18

8.1K 894 1.4K
                                    

Biz siyah saçlı hyunjin dedik de fanartların hepsi sarı saçlı amk

(ash ve eiji olduğunu biliyom ulan)
____________________

Yanağımda hissettiğim ıslaklıkla gözlerimi hafifçe araladım.

"Jeongin?" elimle gözümü ovalayıp yavaşça doğruldum "Ne zaman geldin?"

"Yarım saat önce. Hadi inelim, annem akşam yemeği hazırlamış."

"Ne? Camış gibi uyumuşum. Yardım etseydim keşke." dediğimde kıkırdamıştı.

"Bir şey olmaz."

"Tamam, sen in ben tuvalete gidip geliyorum."

"Yaptırayım mı sana?" dediğinde göz devirmiştim.

"Hayır Jeongin, yaparım ben."

"İyilik de yaramıyor. Gittim ben." deyip odadan çıkmıştı.

Yataktan kalkıp banyoya gitmiş ve işimi birazcık zorlansam da halletmiştim.

Mutfağa inmek için odadan çıktığımda burnuma gelen koku beni iyice acıktırmıştı. Adımlarımı hızlandırıp inmiş ve mutfağa girmiştim.

Jeongin sofrayı hazırlıyor, Yerim teyze ise yemeği yapıyordu.

"İyi uyudun mu Hyunjin?" diye gülümseyerek sormuştu Yerim teyze.

"Ah, evet Yerim teyze. Ama keşke beni de kaldırsaydınız, yardım ederdim."

"Tek kolunla yapabileceğin pek bir şey yoktu zaten. Kendini bu evin çalışanıymış gibi mi görüyorsun yoksa?"

"Hayır, ondan değil ama.."

"Bizim misafirimizsin Hyunjin. Hadi geç bakalım." deyip kafasıyla masayı gösterdiğinde kafamla onaylayıp sandalyelerden birine oturmuştum.

Jeongin tabakları yerleştirirken öpücük attığında gözlerimi belertmiş ve ağzımı oynatarak annesinin yanında böyle şeyler yapmamasını söylemiştim. Sırıtmış ve işini bitirip yanımdaki sandalyeye oturmuştu.

Birkaç saniye sonra Yerim teyze de gelince yemeğimize başlamıştık.

"Hyunjin, kolunun çıktığını da annenlere söylememişsin. Her şeyi benden öğreniyorlar." demişti Yerim teyze.

"Unutmuşum. Biraz yoğundum da." yoo değildim.

"Peki." demiş ve bu sefer Jeongin'e dönmüştü.

"Deneme sonucun geldi bana Jeongin."

"Nasıldı? Ben bile daha görmedim sana nasıl geldi?" Jeongin heyecanla yemeğini bırakmış ve konuşmuştu.

"İlk önce velilere atıyorlar. Ve açıkçası çok şaşırdım."

"Anne söyle hadi!" sandalyesinde zıpladığında ikimiz de Jeongin'in sevimliliğine gülmüştük. Of Yerim teyze olmasaydı öperdim. Çok saçma ulan buradasın dokunamıyorum çok saçma!

"Yükselmişsin, baya hem de. Matematiğinin bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum. Gerçi hala yolun var, daha iyisi de olabilirsin Jeongin."

"Cidden mi? Hyunjin hyung sağolsun, beni dersin başına gömüyordu."

"Öyle mi?"

"Ahahah, abartma ya. Abartıyor Yerim teyzecim."

"Yok yok. Anne var ya odama kilitleyip yemek vermiyordu, çalışmazsan su bile içemezsin diyordu. Çok emeği var üstümde."

"Ya Jeongin! Ne zaman öyle bir şey yaptım?" dayanamayıp yükseldiğim zaman ikisi de gülmeye başlamıştı. Bununla birlikte çatık kaşlarımı düzeltip yüzüme zoraki bir gülümseme bırakmıştım "Komik şakaydı." demiş ve yemeğime dönmüştüm.

childminder | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin