Ayırdım nihahahahhahahaha
___________________
Bir hafta fazlasıyla hızlı geçmişti. Dün kol askımı ve sargılarımı çıkarıp evime dönmüştüm.
Tek elle yaşamak hiç de kolay olmuyordu, gerçi yanınızda Jeongin varsa o kadar da zorlanmıyorsunuz. Tabii Yerim teyzenin de hakkını ödeyemem o da çok iyi bakmıştı bana.
Bu süre içinde tekrar bir basılma vakası yaşamamıştık çünkü Yerim teyze beraber uyumamıza alışmıştı ve baş başa kalınca öpüşmekten ilerisine gitmeyeceğimizi de biliyordu.
Şimdi ise bizimkilerle birlikte dersimizin olduğu sınıfa gidiyorduk. Bugün hiç havamda değildim açıkçası çünkü dün uzun zaman sonra ilk defa Jeongin olmadan uyumuştum daha doğrusu uyuyamamıştım. Yoğun olduğu için de sadece biraz mesajlaşabilmiştik o kadar. Bir an önce evlenmemiz lazım.
"Biz çıkışta Seungmin ile sinemaya gideceğiz size ayıp olmaz değil mi?"
"Yoo niye olsun?" dediğinde hepimiz Minho'ya katılıp kafa sallamıştık.
"Olmadı siz de sevgililerinizi alıp-" dedikten sonra yanlış bir şey söylemiş gibi ağzını kapatmıştı. "Pardon, sizinkiler liseliydi değil mi? Sınavları falan vardır, tüh!"
"Chan senin kafana buradan bir uçarım! Ayrıca Yongbok ile Changbin daha birbirlerini tanıma aşamasında."
"Sevgiliyiz."
"Birbirinizi tanıyorsunuz."
"Sevgiliyiz."
"Hayır sus değilsiniz!"
"Boynunu öptüm."
"Ananı sikeyim hayır sus!" deyip kulaklarını kapatmıştı Minho.
"Sexting de yaptık nihahahahahhahaha!"
"O daha bebek hayır hayır duymak istemiyorum!"
"Yirmi yaşına girmek üzere!"
"Hayır sus!"
"Tamam uzatma."
"Duyamam bunları!"
"Lan tamam bağırma gerizekalı!"
"Söyleme lütfen, o daha çok masum!"
"Ders başlıyor amk sus!"
"Hayır hayır sus lütfen daha fazla devam etme!"
"Ne oluyor arkada! Sussanıza evladım!"
"Hayır susamam hayır olma-"
Herkes Minho'nun aptallığına gülerken hocanın susturması ile derse başlanmıştı. Mal bu.
Dersi dinleyesim hiç yoktu. Zaten geçen ders anlattığı slaytları başa alıp tekrar anlatıyordu işlediğimizi unuttuğu için. Kimse de ses çıkarmıyor, herkes başka bir şey ile ilgileniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childminder | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] Hyunjin, sürekli kaldığı dersten geçebilmek için 2 haftalığına öğretmeninin çocuğuna bakmayı kabul eder. -minsung, changlix, chanmin. -texting&düzyazı.