Oylamayı changbinin fotosu kazandı changbin kahpelere inat savaşıyor
Yine zaman atladık biraz çünkü sonlara geliyoruz alın bu da kapımız🚪
___________________"Hyunjin ben çıkıyorum."
Koridordan gelen sesle salondan çıkıp ayakkabılarını giyen Jeongin'e baktım.
"İzin günümdü bugün, beraber vakit geçiririz sanmıştım." yanına ulaştığımda çoktan bağcıklarını bağlamış ve doğrulmuştu.
"Döndüğümde geçiririz." deyip yanağıma hissedilemeyecek kadar hafif bir öpücük bırakıp çekilmişti. Kapıdan çıkacakken kolundan tuttum.
"Bu sefer nereye gidiyorsun?" diye sorduğumda dudaklarını birbirine bastırmıştı. İki seçeneği vardı, yine onlardan birini söyleyecekti.
"Annem... çağırmıştı. Onun yanına gidiyorum."
"Tamam, git." dedikten sonra kolunu bırakıp tekrar salona yönelmiş ve bedenimi kanepeye atmıştım.
Kapı sesini duyduğumda sıkıntılı bir nefes verip ellerimle yüzümü kapatmıştım.
Jeongin benden bir şeyler saklıyordu.
Evleneli neredeyse sekiz ay olmuştu ve hiçbir pürüz yoktu ama son bir aydır Jeongin'de gariplikler vardı.
Normalde izin günlerimin tamamını beraber geçirirdik. Yoğun bir iş hayatım vardı, onun da öyleydi bu yüzden izin günlerimiz bizim için çok önemliydi.
Ama şu sıralar Jeongin'i göremez olmuştum. İkide bir ya anneme ya da arkadaşlarımın yanına gideceğim deyip evden çıkıyor ve akşam yemeğine kadar ancak dönüyordu. Bazen işten geldiğimde de evde bulamıyordum onu. Saatlerce konuştuğu telefon yüzünden eskisi kadar yakın olamamaya da başlamıştık.
Bir süre bunun üzerinde durmamıştım ama haftalardır aynı şeyi yapıyordu ve bu ister istemez kötü şeyler düşünmeme neden oluyordu, çok kötü şeyler.
Süper Dadı Hyunnie Evlendi Block
👁️👄👁️Hyunjin
Buraya gelir misiniz
Minho
Yine mi
Changbin
İyisin değil mi
Hyunjin
Değilim
Chan
Benim duşa girmem gerek
siz gidin yetişirimMinho
Tamam
Çocukları beklerken tereddütle de olsa Yerim teyzeyi aradım, onun yanında olmasını o kadar çok istiyordum ki...
"Alo Hyunjin?" Yerim teyzenin sesini duyunca kendimi toparlamaya çalışarak konuştum.
"Yerim teyze nasılsın?"
"İyiyim yavrum, siz nasılsınız? Jeongin iyi mi?"
Siz nasılsınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childminder | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] Hyunjin, sürekli kaldığı dersten geçebilmek için 2 haftalığına öğretmeninin çocuğuna bakmayı kabul eder. -minsung, changlix, chanmin. -texting&düzyazı.