28

5.9K 608 889
                                    

Bölüm başlığı : changbinin acıları
__________________

Gece Minho'nun bağrışından sonra ses çıkartmadan uyumuştuk. Nasıl duydular ya?

"Of, gecem iğrenç geçti resmen."

"Sizce de yan odadan garip sesler gelmiyor muydu?"

"Nasıl garip sesler Chan?"

"Ne bileyim Minho, garip işte. Söylettirme amk sen de!"

"Hayır, ses bu iki puşttan geliyordu da o yüzden diyorum. Uyuma taklidi yapmayın lan!"

İkimizin kafasına isabet eden yastıkla irkilmiştik. Tabii ki de uyumuyorduk.

"Ne vuruyorsun mal!" diye çemkirmiştim yerde oturan Minho'ya.

Jeongin de kafasını kaldırmış ve kulağıma yaklaştırmıştı.

"Popom biraz acıyor."

"Ağrı kesici getirdin mi?" dediğimde kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

"Jeongin, al." Yongbok yanımıza elinde ilaç ve su ile gelmişti.

"Ya, sen birtanesin." deyip ilacı almıştı Jeongin.

Onu yavaşça kucağımdan indirip koltuğun diğer tarafına bırakmıştım. Minho ölümcül bakışlar atmaya devam ediyordu.

"Ne var Minho?"

"Ne var mı? Sizin yüzünüzden uyuyamadım."

"Abi sen zaten uyumuyordun." demişti Yongbok yatakta oturan Changbin'in yanına giderken.

"Uyuyordum."

"İkide bir kalkıp gidiyordun Minho."

"Ya Jisung uyuyordum, bu salaklar yüzünden uyandım."

"Sesimiz çok mu çıkıyordu?"

"İçimde hissettim sizi resmen." Minho hariç hepimiz kahkaha atmıştık.

"Dışarıdan nasıl duyuluyordu acaba? Merak ettim."

"Merak etme Jeonginciğim. Sizin yüzünüzden gece kaç defa şu iki salağı kontrol etmeye gittim."

"Niye kontrol ediyorsun lan bizi?"

"Yongbok'a arkadan sarılmıştın, alttan dayamadığını nereden bileyim?"

"Amına koyayım sen o yüzden mi gelip yorganı kaldırdın?"

"Ne sandın ırz düşmanı?"

"Abi bıkmadın mı ya?"

"Gerçekten seni bu zamana kadar nasıl dövmemişim, merak ediyorum."

"Hah, try me bitch!"

"Minho yeter ya! Onlara bakayım derken benimle doğru düzgün ilgilenmiyorsun bile." deyip kollarını bağlamıştı Jisung.

Minho bu görüntüyle bir anda çirkef modundan çıkmış ve dudak büzüp kollarını Jisung'a dolamıştı.

"Beraber kahvaltı yapalım o zaman? İkimiz sadece." dediğinde Jisung tripli yüzünü hiç bozmadan kafasını sallamıştı.

"Siz de birlikte yersiniz, biz gittik." demiş ve beraber ayaklanmışlardı. Minho önden giderken Jisung da arkasına dönüp eliyle 👌🏻 işareti yapmış ve Yongbok'a göz kırptıktan sonra odadan çıkmıştı.

"Jisung'u sevdiğimi söylemiş miydim?" diye sormuştu Changbin. Bununla beraber hepimiz gülmüştük.

"Hyunjin," deyip koltukta uzanır pozisyona geçmiş ve elimi alarak beline götürmüştü Jeongin. "Biraz masaj yapar mısın?"

childminder | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin