Süper Dadı Hyunnie👄

5.8K 502 1K
                                    

nasılsınız görüşmeyeli😽

arkadaşlar kapı🚪
mina 6 yaşında

arkadaşlar kapı🚪mina 6 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________

-özel bölüm-

"Mina, ayakkabılarını giydin mi?"

"Giydim baba, hadi, hadi, hadi!"

Mina için hazırladığım yemek kutusunu bratzlı çantasına bırakmış ve omzuma takıp çıkmıştım.

"Baba, Jisoo unnie neden bugün gelmedi?" demişti Mina ayakkabılarını giymiş bir şekilde kapıda beklerken.

"Ona izin verdim miniğim, bugünlük dadın baban olacak."

"O dadı değil, o Jisoo unnie."

"Oh, peki. O zaman unnien mi olmalıyım?" diye sorduğumda kıkırdamış ve elimi tutmuştu.

"Şaka yapma baba, üzülme diye gülüyorum." demişti merdivenleri inerken.

"Üzdün bile Mina."

"Özür dilerim," deyip dudaklarını büzmüş sonra devam etmişti. "Biraz hızlı olalım mı? Yerim erken gidiyor hep."

"Oluruz da Yerim babaannen ondan başka Yerim'i bu kadar sevdiğini duysa çok üzülür."

"Onu da çok seviyorum ama Yerim arkadaşım. Onu da sevmeliyim. Yerim babaanneme söyleme ama olur mu?"

"Bilmem, beni öpersen belki düşünebilirim." demiş ve apartmanın çıkışında eğilip yanağımı uzatmıştım.

"Ya baba," deyip gülmüş ve yanağıma minik bir öpücük bırakmıştı.

Arabaya vardığımızda Mina'yı arka koltuğa oturtup kemerini bağlamış, daha sonra öne geçerek kendi kemerimi de bağlamıştım.

Okula gidene kadar A Ram Sam Sam dinleyip dans etmiştik. Müzik zevki aynen benimki gibi güzeldi keratanın.

Sonunda okula geldiğimizde arabadan inip Mina'nın çantasını takmasına yardım etmiş ve elini tutarak okul bahçesine girmiştim.

Girdiğimiz anda yanımıza koşarak gelen lacivert ceketli ve kısa saçlı kız kolumu tutmuştu.

"Sen balıx küpegisini gördün?"

"Ne?"

"Yerim!"

Ben yanımıza gelen kızın ne dediğini anlamaya çalışırken Mina koşup sarılmıştı. Sanırım bize haftalardır bahsettiği Yerim bu olmalıydı.

Okula birkaç hafta önce başlamıştı Mina. Fazlasıyla meşgul olduğumuz için ben ne kadar dirensem de Jeongin'in ısrarı ile bir bakıcı tutmuştuk. Jisoo, Mina'yı okula bırakıyor ve okuldan alıyordu fakat ona daha fazla zaman ayırmak istediğimden bugünlük izin vermiştim Jisoo'ya.

childminder | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin