9

9.4K 1K 1.1K
                                    

"Yongbok?"

Ne oluyor lan?

"Minho, bu kim?"

"Changbin dur bi" deyip koltuktan kalkarak adının Yongbok olduğunu öğrendiğim sarışın çocuğun yanına geldi Minho.

"Sen en son ders çalışmıyor muydun Yonbok?"

"Ç-çalışıyordum abi. Ara vermiştim."

"Ara verdiğinden neden bizim haberimiz yok?"

"Minho, senin kardeşin ilkokula gitmiyor muydu?"

"Changbin, susar mısın?" dedikten sonra tekrar çocuğa dönmüştü "bir şey sordum"

Allahım çok gergin.

"Ahahahaha ben çok aşırı ısrar ettim gel diye de neyse hadi film izleyelim, bunları sonra konuşuruz." diyerek Minho'yu zor da olsa koltuğa oturtmuştu Jeongin. Kriz yönetimi budur, maşallah Jeongin'e.

Herkes koltuklara kurulurken kahverengi saçlı diğer çocuk ve Jeongin yere oturmuşlardı.

Ben de mutfağa gidip bir şeyler hazırlayıp salona getirmiştim.

"Hyunjin," Chan yanıma gelip kolumu tuttuğunda 'ne var' anlamında başımı sallamıştım. Parmağıyla Jeongin'in yanındaki kahverengi saçlı çocuğu gösterip kulağıma eğilmişti.

"Şu sincaba benzeyen çocuk Jisung, Seungmin'in kuzeni" deyip başını omzuma gömmüştü "çok gerildim şu an. Sence gidip Seungmin'e benden bahseder mi?"

"Siktir git ya, pembe dizi çekiyoruz sanki. Kim kimden belli değil!" diyerek kolumu ondan kurtarmış ve koltukta Minho'nun yanına oturmuştum. Chan da gelip Minho'nun öbür tarafına oturduğunda Jeongin kalkmış ve televizyon ünitesinin çekmecesinden bir film çıkarmıştı.

"Bu çok güzel bir gerilim filmi, bunu izleyelim mi?"

"İzleyelim" demiştim hızla.

"Hyung, diğerlerine de sorsaydık"

"Onlar da izler"

"Ben korka-"

"Changbin de izler, değil mi Changbin?" demiş ve lafını bitirmesine izin vermemiştim. Çocuk o kadar film seçti yani ayıp.

"Peki" diyerek hazırlayıp filmi başlatmış ve Jisung adlı çocuğun yanına oturmuştu.

"Yongbok sen yanıma gelsene" film başlarken Minho'nun abi damarı tutmuştu.

"Abi arkadaşımla oturuyorum"

"Hayır, Changbin'in yanında oturuyorsun ve o senin arkadaşın değil. Hadi gel. Chan sen de kalk git oraya, filmimizi izleyelim sonra hesaplaşırız"

"Minho, ayıp oluyor ama. Ben de arkadaşı sayılırım" deyip karşı çıksa da Minho'nun bakışlarıyla susmuştu Changbin. Yazık, çok kötü şeyler olacak.

Yongbok oflayarak Chan'ın kalktığı yere oturduğunda Minho sırıtmış ve kolunu Yongbok'un omzuna atmıştı.

"Senden nefret ediyorum abi"

"Ben de seni kardeşim"

Aralarındaki diyaloğa gülerken aşağıda oturan Jisung'a gözüm kaymıştı. Geldiğinden beri Minho'yu izliyordu, tabi ben de salak olmadığımdan bir şeyleri çakmıştım.

Film devam ederken iyilik meleği olasım tuttuğu için yerde oturan Jisung'u dürtmüştüm. Kafasını çevirip bana baktığında yerimden kalkmış ve onun oturmasını söylemiştim. İlk önce şaşırsa da göz kırptığımda muhtemelen anlamış ve utangaç bir gülümseme ile Minho'nun yanına geçmişti. Ben de Jeongin'in boş kalan yanına oturmuştum.

childminder | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin