"Hyung, ne yapıyorsun banyoda?"
"Geliyorum, sen uyu."
"İyisin değil mi?"
"İyiyim, git sen."
"Peki, çabuk gel."
"Tamam."
Jeongin'in yatağa girdiğini duyduğumda sessizce nefes vermiştim. Hepsi Minho piçi yüzündendi of!
Neredeyse yarım saat olmuştu ve ben şu lanet şeyin inmesini bekliyordum. Aptal gibi çekmek istemiyordum, bu çok utanç vericiydi. Sadece sesini duydun Hyunjin!!!
Çişimi yapsam iner mi acaba? (bn denedim oluyor)
Çişim de yoktu ama. Neyse en iyisi beklemek, kalkar kalkar iner zaten. Allahım yardım et.
Klozetin üstünde ne kadar oturdum bilmiyordum ama uzun bir zaman olmuş olmalıydı ki uyuyakalmıştım. Beyefendi de inmiş, pezevenk.
Oturmaktan popom dümdüz olduğu için yüzümü ekşite ekşite kalkmış ve kapıyı açmıştım.
Jeongin yine olabilecek en yaygın şekilde yatakta uyuyordu. Deniz yıldızı gibi açmıştı bacak ve kollarını. Shifting mi yapıyor acaba?
Yavaşça banyodan çıkıp kapısını kapattım ve yatağa doğru ilerledim. Onu uyandırmamaya çalışarak bir kolunu ve bacağını ittirip kendime yer açtım. Yatağa girip sağlam kolumun üzerine yattığımda çok geçmeden elini belime, bacağını da benim bacaklarımın üzerine atıp sokulmuştu. Burnunun ucuna minik bir öpücük bırakıp sarılamadığımdan dolayı iyice yaklaşmış, kafamı saçlarına gömmüştüm ve klozetin üzerinde yarım bıraktığım uykuma devam etmiştim.
°°°°°°°°
Sabah çalan telefonun sesiyle irkilerek uyanmıştık. Benim telefonumun zil sesi değildi ve diğer odadan geliyordu.
"Benim telefonum mu çalıyor?" diyerek kalkmış ve gözlerini ovalamıştı Jeongin.
"Galiba." dediğimde yavaşça kalkıp odasına gitmiş ve telefonu cevaplamıştı.
Ben de doğrulmuş ve gerinmiştim. Yataktan çıkmadan Jeongin'in gelmesini bekliyordum. Kimdi acaba sabahın köründe arayan?
Birkaç dakika sonra Jeongin yüzünde gülümsemeyle odaya girip yatağa oturmuştu.
"Kimmiş?"
"Annemdi."
Hayır.
"Ne dedi?" demiştim tereddütle.
"Dün yola çıkmış ama haber vermeyi unutmuş. Bugün geliyormuş."
Ya ama..
"Anladım, gözün aydın."
"Bir dakika, ne oldu sana?" deyip yatakta dizleri üzerine çıkmıştı.
"Bir şey olmadı." deyip kafamı çevirmiştim.
"Hayır, gözlerin mi doldu senin?"
"Hayır!" dediğimde kahkaha atmaya başlamıştı.
"Kalk, hazırlan okuluna git Jeongin." demiştim yataktan kalkarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childminder | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] Hyunjin, sürekli kaldığı dersten geçebilmek için 2 haftalığına öğretmeninin çocuğuna bakmayı kabul eder. -minsung, changlix, chanmin. -texting&düzyazı.