16

9.3K 885 1K
                                    

Burnuma dolan kızarmış ekmek kokusu ile gözlerimi araladım. Jeongin kucağımda değildi ve üstüm örtülmüştü.

Yavaşça doğrulup tek kolumla yapabildiğim kadar gerindim. Yataktan kalkıp banyoya gittim fakat tek elimle yapmak aşırı zor geliyordu. Tamam aşırı zor değildi ama biraz ilgi de fena olmazdı yani.

"Jeongin!" diye seslenmiştim kapının önüne çıkıp.

"Hyung? Bir şey mi oldu?" hızlı adımlarla merdivenin başına gelmişti.

"Bir şey olmadı sadece bana biraz yardım eder misin diyecektim." dediğimde kafa sallayıp yukarı çıkmıştı.

Odaya geldiğinde "Günaydın" deyip yanağına bir öpücük bırakmıştım.

"Günaydın" gülümseyip o da yanağıma uzanmıştı.

"Ne yapmam gerek?"

"Yüzümü yıkamam gerek ama ondan önce tıraş olmalıyım."

"Sakalların doğru düzgün çıkmamış bile" demişti bir elini yanağımda gezdirerek.

"Bu bebek yüzümü en ufak bir şeyin bozmasını istemiyorum Jeongin."

"Yüzünü sevsinler senin."

"Sevsene."

"Hayır." dedikten sonra dudak büzmeme aldırmadan kolumdan tutmuş ve banyoya sokmuştu.

Dolaptan tıraş köpüğünü alıp yanaklarıma sürerken ben sadece onu izliyordum.

"Başka yere bak, dikkatim dağılıyor."

"Hayır."

"Hyung!"

"O kim? Ben tanımıyorum."

"Boşver, şapşal biri zaten. İlgi manyağı." demişti köpüğü iyice yayarken.

"Hadi ya, öyle miymiş?"

"Hmhm" dedikten sonra ikimiz de sırıtmıştık.

Köpüğü iyice yaydıktan sonra bıçağı alarak nazikçe tıraş etmeye başlamıştı.

"Seninkiler çıkmıyor mu?" demiştim elimi yanağına atıp.

"Fazla değil ama çıkıyorlar. Yüzüm seninkinden daha bebek gibi, kıskan."

"Çünkü sen de bir bebeksin."

"Elimde kesici alet var, biliyorsun değil mi?"

"Fantezi olur kessene."

"Hyung! Böyle şeyler yapıp sonra yaşın küçük diyorsun."

"Sarıyor."

"Çok komik ahahaha. Eğ başını, köpüğü temizleyelim." dediğinde sağlam elimi lavabonun bir kenarına koymuş ve eğilmiştim. Jeongin ise köpükleri silmekle meşguldü.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
childminder | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin