Jeongin'in morali bozuk olduğundan -benimki ondan daha bozuktu- kafasını dağıtmak için evime gelmesini söylemiştim.
Pek dışarıda takılan bir çift değildik. Ben zaten dolaşmayı sevmezdim, Jeongin de bana ayak uydurmayı seviyordu. Bu yüzden buluşmalarımızın çoğu evde oluyordu. (bir de corona var o yüzden fesat düşünmeyin)
"Yongbok ve Jisung sabahtan beri bana nispet yapıyor." diye bağırdığında mutfaktan elimde iki limonata ile dönmüştüm.
"Ne diyorlar?"
"Neymiş, onlar sevgililerinin yanındalarmış da ben değilmişim."
"Aa bizim üniversiteye mi geliyorlar onlar? Ne güzel."
"Ne güzel Hyunjin? Ben yokum." deyip dudak büzdüğünde uzanıp bir öpücük vermiş ve bardakları sehpaya bırakmıştım.
"Bu öpücük yetmedi yalnız." dediğinde kıkırdamış ve kalkıp kumandayı aramaya başlamıştım.
"Film izleyelim."
"Öpücük demiştim en son?"
"Gerilim izlemekten sıkılmadın mı?"
"Öpücük."
"Komediye ne dersin? Ama komik olmuyorlar genellikle."
"Öpüşmek istiyorum. Kafama kendin soktun."
"Bilim kurgu izleyelim mi? Çok severim ben."
"Erotik istiyorum."
"Tamam."
"Tamam mı?"
"Evet. Hangisini açayım?" kumandayı alıp erotik film kategorisine girmiştim.
"Oha, cidden açıyorsun." dedikten sonra ayaklarını koltuğa çekip sallanmaya başlamıştı.
"Neden bu kadar heyecanlandın?"
"Sevgilimle erotik film izleyeceğim. Sonu belli değil mi? Çok heyecanlı! Hadi aç!"
"İzleriz ama yapamayız. Çok yorgunum."
"Ya ne yaptın da yoruldun Hyunjin?"
"Sana limonata yaptım. Bir de bugün yürüyüşe gitmiştim, yoruldum."
"Of tamam sen bir şey yapmazsın. Uzanırsın ben zıpla-"
"Jeongin!"
"Tamam." deyip kollarını bağlamış ve gözlerini televizyona dikmişti.
"Kucağımda izlemeyecek misin?"
"Kucağında yapmak istediğim şey film izlemek değil."
"Gelmiyorsun yani?"
"Hayır."
"Peki."
"Aç hadi, ben sonrasını hallederim."
"Neyin sonrası?"
"Boşver Hyunjin. Aç." dediğinde kafa sallayıp filmi başlatmıştım.
Eninde sonunda ne yapacağımızı biliyordum zaten ama onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.
Filmin başlamasından birkaç dakika sonra Jeongin telefonuna gelen bildirim ile dikkatini oraya vermişti.
"Hyunjin şuna bak!"
Jeongin'in birden kahkaha atmaya başlamasıyla kollarının arasından geçip kafamı göğsüne yaslamış ve güldüğü şeye bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childminder | hyunin
Fanfic[tamamlandı] Hyunjin, sürekli kaldığı dersten geçebilmek için 2 haftalığına öğretmeninin çocuğuna bakmayı kabul eder. -minsung, changlix, chanmin. -texting&düzyazı.