Mutfakta kahvaltı hazırlarken Jeongin gelip arkamdan sarılmıştı.
"Ne zaman uyandın?" diye sormuştu enseme minik bir öpücük bıraktıktan sonra.
"Biraz oldu." demiş ve arkama dönmüştüm. "Neden bornozlasın? Üzerine bir şeyler giyin, kahvaltıdan sonra çıkmamız gerek."
"Nereye?"
"Ev bakmaya."
"Ne ev bakması ya, bizim evimiz bize yeter Hyunjin."
"Ya zaten uzun zaman oldu Jeongin, taşınsak fena olmaz." demiş ve tezgahta kalan şeyleri sofraya yerleştirmiştim. O da bornozuyla oturmuştu.
"İstemiyorum."
"Neden?"
"Zaten yoğunuz Hyunjin, taşınmayla uğraşamayız."
"Ama kızımızın odası yok."
"Odası var, arkadaki boş odayı onun için düzenleyebiliriz."
"Ama o oda küçük."
"Küçük falan değil, gayet de geniş."
"Ama-"
"Bir tane daha ama duymak istemiyorum. Hazırlan doğruca işine."
"Gidemem."
"Niyeymiş o?"
"Yıllık izinimi kullandım."
"Oha Hyunjin, hangi ara aldın?"
"Bu sabah. Kocamla doğum yaptık, doğum iznine ayrılıyorum dedim."
"Ya," güzel kahkahası kulaklarımı doldurunca gülümsedim. "Hyunjin manyaksın gerçekten." demiş ve çatalıyla ağzına bir parça peynir attıktan sonra kalkmıştı.
"Doğru düzgün kahvaltı et Jeongin!"
"Giyinmeye gidiyorum, sen de çabuk kalk. Alışveriş yapmamız gerek."
"Kızımız için?"
"Kızımız için." demiş ve mutfaktan çıkmıştı.
Ben de bir çırpıda kahvaltımı yapıp mutfağı toparlamış ve giyinmeye gitmiştim. O sırada Jeongin de saçlarını kurutuyordu.
Yaklaşıp ensesine minik bir öpücük bıraktıktan sonra gardıroba yönelmiştim.
"Ağrın yok mu?" demiştim kendime gömlek ve pantolon çıkarırken. O da makineyi kapatmış yerine bırakıyordu.
"Yok, iyiyim."
"İyi o zaman." deyip üzerimi giyinmiştim ben de. "Çıkalım, çok işimiz var."
Beraber evden çıkıp arabaya binmiştik.
"İlk önce boyanması gerek değil mi?" demiştim arabayı çalıştırırken.
"Evet, onu dönünce hallederiz ama. Şimdi mobilya almamız gerek." dediğinde kafa sallamış ve sürmeye başlamıştık.
"Odası hangi renk olsun?"
"Mavi?"
"Mor?"
"Mor-mavi?" dediğimde kıkırdamıştı.
"Evet, çok güzel."
Biraz sonra arabayı durdurduğumda büyük bir alışveriş merkezine gelmiştik. Çabucak inip zemin kattaki bir mağazaya girmiştik.
Direkt olarak bebek beşiklerinin olduğu kısma geldiğimizde Jeongin sarı bir beşik göstermişti.
"Jeongin hiç estetik anlayışın yok mu? Mavi-mor odaya sarı beşik mi gider?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
childminder | hyunin
Fanfiction[tamamlandı] Hyunjin, sürekli kaldığı dersten geçebilmek için 2 haftalığına öğretmeninin çocuğuna bakmayı kabul eder. -minsung, changlix, chanmin. -texting&düzyazı.