Kitabıma şans verdiğiniz için minnettarım :)
Başladığınız tarihi yazar mısınız?
Bilinmeyen numara: naber lan en güzel zaafım? Çocuklarının anası geldi.
Ömer Asaf: kimmiş benim çocuklarımın anası?
Bilinmeyen numara: ben 4 ya da 5 diyorum. Sana da uyar mı?
Ömer Asaf: 5 az ya 8 ya da 9 iyi
Bilinmeyen numara: Hassiktir.
Bilinmeyen numara: biraz önce çocuklarımızın sayısına karar verdin canım. Bence evlenmeliyiz.
Ömer Asaf:
Bilinmeyen numara: sen bana gerizekalı mı dedin şimdi?
Ömer Asaf: evet
Bilinmeyen numara: aferim koçum doğru dedin.
Ömer Asaf: tamam şimdi uza.
Bilinmeyen numara: aaa ama kalbimi kırıyorsunuz Ömer asaf bey
Ömer Asaf: siktir
Bilinmeyen numara: seni seven birine küfür etmek de tam sana göre.
Ömer Asaf: inanayım mı?
Bilinmeyen numara:
Ömer Asaf: kimsin bilmiyorum, öğrenmekte istemiyorum. Eğlence için saol.
Bilinmeyen numara: Senin için eğlence olsa da benim için birşeylerin başlangıcı
(İletilmedi)Bilinmeyen numara: hassiktir. Cidden engelledin mi?
(İletilmedi)🦋🦋🦋
Kaskımı çıkarıp motorun arkasına koydum ve dükkanıma doğru ilerledim. Çok büyük olmayan bir çiçekçi dükkanım vardı. Ne kadar paraya ihtiyacım olmasa da vakit geçirmek için iyi oluyordu. Ve bitkilerle uğraşmak içimi ferahlatıyordu.Dükkana girdim ve etrafa göz attım hersey yerli yerindeydi. Bugün cumartesiydi. Haftaiçine göre daha kalabalık olurdu muhtemelen. Gelen müşteriyle hemen işe koyuldum.
🦋🦋🦋
Tam da düşündüğüm gibi çok yoğun ve yorucu geçmişti. Telefonumu elime alıp Ömer asafın engeli kaldırıp kaldırmadığına baktım. Oha. Bana mesaj atmış. Oha. Oha.Ömer Asaf: sen kimsin cano?
Bilinmeyen numara: Ertuğrul ve Yiğit elinizde ki telefonu sakince yere bırakın. Arkanızda bir adet ömer asaf var.
Evet onları görebiliyordum. Çünkü tam karşıda ki kafedelerdi. Ve muhtemelen Ömer asafın gitmesini fırsat bilip telefonunu kurcalıyorlardı.
Ömer Asaf: what dedin what?
Bilinmeyen numara: ulan kaçın awk
Bilinmeyen numara: telefonu eline alırsa bittiniz siz.
Ömer asafın etonun ve yiğitin ensesine birer tane yapıştırıp sanki küçük çocuğunu azarlayan teyze gibi ellerini böğrüne koyup azarlamasını kahkahalarla izledim.
Ömer Asaf: kadınların ağzına küfürü yakıştırmam.
Bilinmeyen numara: biliyorum.
Ömer Asaf: o zaman senle olmayacağımı da biliyosundur.
Bilinmeyen numara: Evet . Ben seninle olmak için değil de senin mutlu olduğunu görmek için Bir süreliğine eğlencen olacağım.
Bu acıtmıştı. Onun eğlencesi olmak...
Ömer Asaf: neden üzüldüğünü hissediyorum.
Güldüm. Umrundaydı sanki.
Bilinmeyen numara: üzülmedim.
Ömer Asaf: öyle olsun.
Baylar bayanlar Yıldızı parlatmanızı reca ediyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi (Yarı Texting)
ChickLit(TAMAMLANDI) (Sadece birkaç bölümü textingdir.) Geçmişi yaralarla dolu bir kadın ve bir adam, tapılası şekilde kızın gönlünü çalmış. Kadın en sonunda cesaretini toplayarak sevdiğine yazacak. Peki sonra? Sonra ne olacak? Gelin hep beraber görelim ;)...