Ben geldiiiiiiiiiiiiim 🥳
"Seni yaraladığım gibi, yaralarını da ben saracağım."
"Çekil şuradan"
"Neden güzelim?" Dedi ömer asaf. Boş boş yüzüne bakmaya başladım. Biraz yüzümü inceledikten sonra
"Burnun kırıldı. Neden bu kadar sakinsin?"
"Alışığım." Dedim kollarının altından çıkarken. Kıyafetlerimi alarak Biraz ilerideki banyoya geçip önce duş aldım sonra da giyindim. Her tarafımda o piçin kanı varken rahat edemezdim.
Banyodan çıktığımda zaten bunu bekleyen ömer asaf ellerini belime koyup beni kendine çekti.
"Ömer asaf çekil" diyerek kollarının altından çıkmaya çalıştım. Bu seferde kollarımı tutarak biraz daha yaklaştı bana.
"Neden çekileyim?" Dedi beni benden alan bir fısıltıyla.
"Gelecekteki çocukların için" dedim. Dizimi bacak arasına geçirecekken beni kucağına aldı. Kaşlarını çatarak üzerimdekilere bakmaya başladı.
"Üstündekileri çıkarmadan şuradan şuraya gidemezsin ve seni öperim" deyip yaklaşmaya başladı.
"Benim burnum kırılmış senin düşündüğün şeye bak" dedim. Açıyormuş gibi. Yani acıyordu ama söylemeyi düşünmüyordum.
"Siktir! Dayan güzelim gidiyoruz" dedi. Böyle telaşlanması hoşuma gitse de dışardakilerin beni ömer asafın kucağında görmesini istemezdim.
"Yürüyebiliyorum." Dedim ve hemen kucağından indim.
Biraz da motorla gideceğiz, hayır arabayla gideceğiz tartışması yaptıktan sonra hastaneye gitmiştik.
🦋🦋🦋
Hastanede işimiz bittikten sonra evime gelmiştik. Ve şuanda bodrum katındaydık.
"Ömer asaf cidden yorgunum."
"Seni yenmek kolay olacak desene" dedi ömer asaf muzip sırıtışıyla.
"Beni gaza getirme"
"Hadi ama! yenemeyeceğim demiyorda" deyip ringe çıkan ömer asafın ardından bende çıktım.
"Kim kimi yeniyormuş göreceğiz." Diyerek ilk atağımı yaptım. Kolayca püskürttükten sonra bana doğru gelmeye başladı. Bacağına kırılmayacak şekilde vurarak düşmesini sağlamaktı amacım ama son anda kenara çekilmeye fırsat bulamamıştım. Şimdi ise ömer asaf üzerimde yatıyordu.
"Yerin rahat heralde" dedim muzip bir gülüşle
"Çook" dedi o' ları uzatarak. Hızlıca yana çevirerek onun altta olmasını sağladım. Ayağa kalkacakken belimden tutarak kalkmamı engelledi.
"Bıraksana be" dedim çemkirir gibi.
"Bırakmam" dedi fısıltıyla ve dudaklarıma yapıştı. Dudaklarını kımıldatınca karşılık vermemek için kendimi zor tuttum. Biraz geri çekilip konuşmaya başladı.
"Karşılık ver."
"Neden? Neyimsin ki?"
"Sevdiğin olmak isterdim." Dedi ve şoka girmemi fırsat bilerek beni altına alarak öpmeye başladı. Şimdi bu beni sevdiği anlamına mı geliyordu?
Biraz daha o şekilde durarak ayağa kalktı ve gitti.🦋🦋🦋
Aradan günler geçmesine rağmen ömer asafı bir daha görmemiştim. Azrayı getirdiğinde bile arabadan inmeden kapının önünde bırakıp gidiyordu. Bilinmeyenden yazmaya karar verdim. O benden kaçıyorsa bunu bilinmeyen öğrenebilirdi değil mi?
Mavi: nabıyorsun yauşuklu?
Ömer asaf: sigara içiyorum. Sen?
Mavi: dur aklıma düşürdün ben de yakayım bir dal.
Ömer asaf: neden sigara içiyorsun?
Mavi: sen neden sigara içiyorsun?
Ömer asaf: sevdiğim kız beni sevmiyor. Benim Geçerli bir sebebim var. Senin?
Mavi: sevdiğim adam tam bir aptal.
Ömer asaf: sen şimdi bana aptal mı dedin?
Mavi: evet
Ömer asaf: aslında sen de haklısın. Kız beni sevmiyor. Ne diye söylediysem sevdiğin olmak istiyorum diye.
Mavi: belki de seviyordur?
Ömer asaf: onu geç de sen benim karşıma çıkacaktın. Ne oldu o iş?
Mavi: sevdiğin varken karşına çıkamam yauşuklu.
Ömer asaf: sen bilirsin.
(Görüldü)Madem Ömer asaf benden kaçıyordu. Ben de onu yakalayacaktım. Bu saatte muhtemelen sahildedir diye düşünerek giyinmeye başladım.
Kesin giydiklerime iki saat homurdanacaktı. Düşündüğüm şeyle kıkırdadım. Evi kilitleyip kaskımı da takip motoruma atladım.
Ömer asaf'tan
İçtiğim sigara bitince yenisini yaktım. Zeyşanı bir süre rahat bırakmayı düşünüyordum. Tabi bu sürede ona görünmeyecektim. Mavinin dediği aklımı karıştırmıştı. Acaba zeyşanı tanıyor muydu? Düşüncelerimi bölen şey oturduğum bankın arkasında duran motor sesiydi. Aklıma zeyşanın motoru olduğu geldi. Ama onun bu saatte burada ne işi olurdu ki?
"Ömer asaf?"
Bugün bir bölüm daha atmayı düşünüyorum canlar.
Vote & yorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi (Yarı Texting)
Literatura Feminina(TAMAMLANDI) (Sadece birkaç bölümü textingdir.) Geçmişi yaralarla dolu bir kadın ve bir adam, tapılası şekilde kızın gönlünü çalmış. Kadın en sonunda cesaretini toplayarak sevdiğine yazacak. Peki sonra? Sonra ne olacak? Gelin hep beraber görelim ;)...