Merhabaaa yine ben jfjjhgyh
" Anne, nerdesin? Anne bak kızın geldi." dedim karanlığın içine doğru. Ve o sesi duydum. Annemin sesini.
"Git burdan" Dedi annem. Ve karanlığın içinden iki kişi çıktı. Annem ve babam. Annemin her tarafı kan olmuştu. Babamın elinde ise kanlı bir bıçak vardı.
"Senin yüzünden oldu. Senin yüzünden annen bu halde. Sen olmadan biz çok mutluyduk. " dedi babam. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum şimdi. Babam üstüme gelmeye başlamıştı.
" baba Napıyorsun? Yalvarırım yapma. Baba...
Lütfen..."
Babam elindeki bıçağı kaldırmış ve tam kalbime saplamıştı.Evi inletecek derecede bir çığlık atarak uyanmıştım. Dayanacak gücüm kalmamıştı artık. Ben güçlü bir kız değildim. Hergün ölmeyi diliyordum gökyüzüne. Benim tek kurtarıcım oydu.
Banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra altıma siyah pileli bir eşofman, üstüme de sıfır kollu yarım bir bluz giymiştim.
Saate baktığımda dokuzu geçtiğini gördüm ve uçarcasına evden çıktım. Motoruma atlayıp dükkanıma gelmiştim. Kaskımı motorun arkasına koyarak dükkanın kepenklerini açtım.
"Yardım edebilir miyim?" Dedi birisi. O ses...Yavaş hareketlerle arkamı döndüğümde onu gördüm.
Ömer Asaf...
"h-hiç gerek yok. Teşekkürler" dedim bende. İki kelimeyi zar zor bir araya getirmeme şüpheci bir şekilde bakmıştı. Aferim kızım böyle devam et. Bok yoluna gidiyorsun.
Kapıyı açtım. Ve içeri girdik. "Bir demet kırmızı gül alabilir miyim?" Dedi. Ben de diyordum sabahın köründe bunun uyuyo olması gerekiyordu. Meğer ki birileri yine karı kız peşindeymiş. Muhtemelen merve teyze istemişti çünkü gayet bıkkın bir hali vardı. Merve teyze ömer asafın annesiydi. Ve oğlunun bir an önce evlenmesini isteyen klasik Türk annesiydi.
Buketi hazırlayıp verdim. Fiyatını ödeyip karşı kafeye gitti. Şanslıydım ki buluşacağı kızın kim olacağını görebilecektim. Ve gelen kişi kuzenimdi. Eskiden bana çok düşkün olan kuzenim şimdi onu sevdiğimi bilmesine rağmen onunla yemeğe çıkacak kadar aşağılık olmuştu.
Yine bir ağrı saplanmıştı kalbime. Belki de sevdiğim adam kuzenimi sevecekti. İsterdim ki çok mutlu olsun ben herşeye razıydım.Ecrin eliyle burayı gösterdi ve buraya doğru gelmeye başladılar. Geldiklerinde Ecrin elindeki gül buketiyle bana samimiyetsizce güldü ve konuşmaya başladı.
"Canım kuzenim bak bu benim yeni sevgilim..." devamını dinleyememiştim. Yeni sevgilim demişti. Sevgilim demişti. Benim kurduğum hayalleri başkasıyla yaşayacaktı.
"Ömer Asaf" dedi elini uzatarak. Ben de elini tutacağım için heyecanla "z-zeyşan bende" dedim. Kaşları havalandı ve elini çekti.
"Çiçekler çok güzeller değil mi sevgilim?" Dedi ecrin gözümün içine bakarak. "Evet" dedi ömer asafda.
"Hayırlı olsun kuzen" dedim soğukça. Sevdiğim adam artık kuzenimin sevdiğiydi. En çok da buna yanardım. Görüşürüz diyip benim inadıma yapar gibi elini tutup gitmişti. Bizim aramızı kendisi bozmuştu. Ne dediysem inanmamıştı.
O gün aklıma gelince yine gözlerim dolmaya başlamıştı. Babamın neden böyle bisey yaptığını anlayamıyordum. Polis benim yapmadığımı evi araştırarak ve beni sorguya çekerek anlamıştı ama teyzemle kuzenime inandıramamıştık.
Bugün bilinmeyen olarak yazmadığım aklıma gelince hemen telefonu elime aldım. O mesaj atmıştı.
Ömer Asaf: biz konuşuyoruz ama senin ismini bilmiyorum. (10:03)
Bilinmeyen numara: ismimi söylersem beni hemencecik bulursun ama (10:05)
Ömer Asaf: ismin ne ki?
Bilinmeyen numara: seni zeki şeyy
Bilinmeyen numara: ismimi söyleyemem ama bana mavi diyebilirsin
Ömer Asaf: tamam görüşürüz mavi şimdi işim var.
05... mavi olarak kaydettiniz
Mavi: tamam koçum görüşürüz.
(Görüldü)Yıldızı parlatırsanız sevinirim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi (Yarı Texting)
ChickLit(TAMAMLANDI) (Sadece birkaç bölümü textingdir.) Geçmişi yaralarla dolu bir kadın ve bir adam, tapılası şekilde kızın gönlünü çalmış. Kadın en sonunda cesaretini toplayarak sevdiğine yazacak. Peki sonra? Sonra ne olacak? Gelin hep beraber görelim ;)...