Haftaya görüşürüz kuzular👋🏻
"Ömer asaf sevgili olmamız aynı odada kalacağımız anlamına gelmiyor." Dedim. Zaten çatılı olan kaşlarını biraz daha çatarak üzerime gelmeye başladı.
Şuanda benim evimde ki ihtiyacım olan şeyleri almıştım ve ömer asafın evinde oda tartışması yapıyorduk. Ömer asaf yeni kıyafetler alalım diye tutturmuştu. Neymiş alsak kapalı alacakmışız. Hah!
"Ömer asaf gelme"
"Lan gelmesene!" Dedim. Hala kaşları çatık bir şekilde üzerime gelmesi beni baya geriyordu. Ringde bile bu kadar gerilmiyordum.
Sırtım duvarla buluşunca artık pes ettim. Ellerini belime koyup aniden beni kendine çekti. Yüzüme doğru biraz eğilip konuşmaya başladı.
"Neden benim odamda beraber kalmıyoruz?" Dedi derinden gelen bir sesle.
düştüm.
"Ş-şey yani b-biz evli değiliz sonuçta ondan şey yapmıştım." Yüzüme biraz daha eğildi ve konuşmaya başladı. Dudaklarımız arasında az bir mesafe bırakmıştı. Dudaklarıma değen ılık nefesi beni benden alıyordu. Sanki bayılacakmışım hissi veriyordu.
"Ney yapmıştın?" Dedi ve biraz daha yaklaştı. Belindeki elini de sıklaştırarak kaçmamı engelliyordu.
"Ş-şey şey y-yaptım. Ya sen bir beni rah-" cümlemi bölen şey ömer asafın dudaklarıma yapışmasıydı. Yavaş yavaş hareket ederek beni iyice kendine bastırdı. Biraz daha öpüştükten sonra nefes almak için geri çekildim. Nefes nefese kalmıştık resmen. Ömer asaf gülerek gözlerime baktı ve yine mesafeyi daraltarak konuşacaktı ki bu zamana kadar görmediğim mini etekli bir kız geldi.
"Ömer bey istediğiniz eşyaları yerleştirdik." Dedi o yapmacık sesiyle.
"Tamam. Gidebilirsin" dedi hiç o tarafa bakmadan. Kız da bana ters bir bakış atıp gitti.
"O kim ya? Yani tamam hizmetçi falan ama bana biraz şıllık gibi geldi. Yemek yapmayı da bilmiyordur şimdi o. Bu niye bu evde ya?!"dedim sonlara doğru sesimi yükselterek. Ömer asafa döndüğümde gülerek beni izliyordu.
"Sevgilim beni kıskanmış mı?"
"Yoo hiçte bile. Sadece kızı sevmedim." Dedim ve diğer tarafa döndüm.
"Bak şimdi sevgilim söyleyeceğim şeye fazla tepki vermek yok. Tamam mı?"
"Hıhım"
"Eşyaların benim odama taşındı."
"Ya Ömer ya. Ben varya baştan bu eve taşınmayacaktım. Yok yok ben evime geri dönüyorum." Deyip ömer asafın kolları arasından çıkmaya çalıştım. Ömer asaf beni bırakmadan biraz daha yaklaşıp konuştu.
"Sevgilim sen istemediğin sürece hiç birşey olmayacak tamam mı? Bu kadar kafana takma."
Dedi yatıştırıcı bir tonda."Tamam" dedim ben de ve aklıma gelen soruyu sordum.
"Şu hizmetçi kız, neden burada?"
"Şengül teyzenin kuzeninin çocuğuymuş. İşe ihtiyacı varmış ben de teyzemi kıramadım." Dedi. Onaylar mırıltılar çıkardım. Arkadan gelen azranın konuşması ile ona döndüm.
"Neden yazı burada geçirmek yerine tatile gitmiyoruz?" Dedi azra.
"Bence de tatile gitmeliyiz" dedim ömer asafa bakarak.
"Güzel fikir. Bende biraz kafa dinlemiş olurum. Fakat bir hafta da şu işleri bir toparlayabilirsem Gideriz." Dedi ömer asaf. Azra ömere sarılarak konuşmaya başladı.
"Ya ben çeni yerim ya." Azranın ömer asafı sevme şekline kahkahalarla gülüyordum.
"Tamam yeter bu kadar şamata. Hadi herkes odalarına." Dedi ömer asaf azranın yanından ayrılarak.belimden tutup beni üst kata yönlendirdi. Evleri kocamandı. Hatta villa bile denilebilirdi. Fakat villaya göre sade bir evdi.
"Çifte kumrular sakın yanlış şeyler yapmayın. Öptüm." Diyerek hızlıca odasına girdi azra. Ömer asaf ise arkasından kaşları çatık bakıyordu.
Ömer asafın odasına geldiğimde mavinin tonları çoğunlukla lajivert ve beyaz olduğunu gördüm.
"Odana bayıldım. Masmavi" dedim hayran bir sesle.
"Bu maviler gözlerinin yanında sönük kalır." Dedi. Bu sefer hayran bakışlarımı ona çevirdim. Bir süre yüzünü inceledikten sonra utanarak dudaklarımızı birleştirdim. Belimdeki elleri sıkılaştırarak beni daha çok kendine çekti. Biraz öpüştükten sonra geri çekildim ve nefes nefese konuştum.
"Üstümü değiştirmeliyim." Diyerek kızaran yanaklarımı saklamak için koşar adımlarla giyinme odasına gittim. Elime gelen ilk pijamayı alıp giydim.
Giyinme odasından çıktığımda ömer asaf yatakta yüzüstü yatıyordu. Ve üstü çıplaktı. Sırtındaki kavisler bile nefes kesecek derecedeydi.
"Dayanılmaz bir vücuda sahip olduğum doğrudur. Ama eğer şimdi yatağa gelmezsen ben getireceğim güzelim." Dedi ömer asaf bana dönerek. Baklavalarını gördüğümde ise ufak bir şok geçirdim. Tamam iri bir bedeni vardı ama bu kadar kas beklemiyordum. Yatağa doğru küçük adımlarla ilerleyip ömer asaftan en uzak köşeye yattım ve ona arkamı döndüm.
"İyi geceler" dedim.
"Senle iyi geceler." Deyip arkamdan kollarını belime sardı ve kendine çekti. Yüzümde istemsizce bir tebessüm oluştu. Ona döndüm ve yanağına ufak bir öpücük kondurup hızla önümü döndüm. Ömer asafın kahkahasını duyduğumda ise zaten kızarmış olan yanaklarımın daha da kızardığını hissettim.
"Güzelim benden utanma." Dedi ve kollarını biraz daha sıkılaştırdı. Bir eliyle de saçlarımı okşuyordu. Saçlarımın okşanmasının verdiği mayışma ile yavaşça gözlerimi kapattım. Uyku ilacı almıştım. İnşallah işe yarardı.
🦋🦋🦋
Gördüğüm kabus ile elimde olmadan çığlık atarak uyandım. Bir erkeğin yanında uyumam baranın bana yaptıklarını hatırlatıyordu. Nefes nefese kalmıştım ve üzerimdeki kıyafetler terden üstüme yapışmıştı. Gözlerimle odayı taradığımda yanımda endişeli gözlerle bana bakan ömer asafı gördüm. Ve gözlerim dolmaya başladı. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"Güzelim benim yanımdayken duygularını saklamak zorunda değilsin. Ağla, bağır, küfür et ama duygularını gizleme. Benim yanımda güçlü durmak zorunda değilsin." Dedi ömer asaf yatıştırıcı bir tonda. Zaten dolan Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Kollarımı boynuna dolayarak ağlamaya başladım. O da belimden tutarak bana sarıldı.
Benim neden mutlu bir geçmişim yoktu? Neden hep yaralarla doluydum? Neden unutmaya çalıştıkça gün yüzüne çıkıyordu mazi?
"Uykunda baran diye sayıkladın. çok fazla çığlık attın. Baran kim ve kabuslarında ne görüyorsun?" Ömer asafın sorduğu soruyla donakaldım.
Vote & yorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi (Yarı Texting)
Literatura Feminina(TAMAMLANDI) (Sadece birkaç bölümü textingdir.) Geçmişi yaralarla dolu bir kadın ve bir adam, tapılası şekilde kızın gönlünü çalmış. Kadın en sonunda cesaretini toplayarak sevdiğine yazacak. Peki sonra? Sonra ne olacak? Gelin hep beraber görelim ;)...