12🦋

80 44 0
                                    

Ben geldiiiiiiiiiiiiim:)

Nabıyonuz canolar?

Sevdiğim beyin ilk öpücüğümü çalmasının üzerinden bir hafta geçmişti ve onu hiç görmemiştim. Bu olayı azraya anlattığımda ise abim seni seviyor kesin bilgi demişti. Tabi pek inanmamıştım ama içten içe umutlanıyordum.

Şimdi ise çiçekcide çay içiyordum. Dükkanı kapatmaya az kalmıştı. Ne zamandan beri ömer asafa bilinmeyen olarak yazmıyordum. Belki de bu bir hafta birşeyleri farketmesi için iyi bir fırsattır.

Ömer asafın engeli kaldırdığını görür görmez yazmaya başladım.

Mavi: şükür yarabbim.

Ömer asaf: burada mı yatıp kalkıyorsun anlamıyorum ki?

Mavi: onu da yaparız gülüm.

Ömer asaf: mavi hanım bir ayın var ya karşıma çıkarsın, ya da elveda.

Mavi: senin küçük bir elvedan

Mavi: böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?

Mavi: ne sanıyorsun?

Ömer asaf: bazen bir kaldırım taşı, bazen bir sokak çalgıcısı

Mavi: yani sen istanbul'sun.

Mavi: oy çen şaykının devamını mı getiydin?

Mavi: çen büyüdünde şaykı mı şöylüyon çen?

Ömer asaf: bir bebek olmadığımız kalmıştı.

Mavi: biz sevgili olursak ben seni bebek gibi seveceğim. Bilmiyor musun?

Ömer asaf: olmayacağımız için sorun yok

Mavi: o kadar emin olma beybisi
(Görüldü)

Telefonu masaya bıraktıktan sonra hazırlanmaya başladım. Dükkanı kilitleyip panterime bindim. Son  sürat giderken elimde tuttuğum telefonum düştü. Hemen motoru durdurup telefonumun yanına gittim. Saat on civarlarıydı ve önceden kalabalığından geçilmeyen sokak şimdi ürkütücü bir sessizliğe boğulmuştu. Telefonumu elime alıp hasarına baktım. sadece koruma camı çatlamıştı.

Arkamdan gelen ayak sesleri ve gölgeyle panik yapmadan bana yaklaşmasını bekledim. Yeni fark ettiğim ayrıntı ile sinsice sırıttım. Üç kişilerdi. Bu gece büyük bir eğlence beni bekliyordu. Bir kişi elindeki bezi ağzıma tutmaya çalışınca kolunu tutup arkasına doğru büktüm. O huzur veren çatırtı sesini duyunca büyük bir kahkaha attım. Adam acıyla inleyerek yere devrildi. Kalan iki kişiden birini öldüresiye dövdükten sonra korkudan tir tir titreyen adamın yanına gittim ve yakasından tutarak konuşmaya başladım.

"Kimsin lan sen it!"

"Abla yapma kurbanın olayım." Dedi. Güçlü bir yumruk attım.

"Yanlış cevap"

"Abla çoluğum çocuğum var yapma yalvarırım."dedi. Bir yumruk daha attım.

"Yanlış cevap. Kimin gönderdiğini söylersen yapmam."

"Ecrin hanıma çalışıyoruz. Çok para verdi. Seni kaçırıp depoya götürece-" sözünü kesen şey yumruğumdu. Yere düşmesiyle bir de tekme atarak konuşmaya başladım.

"Ecrine selamımı iletirsin." Dedim ve motoruma atlayıp evime doğru yol aldım. Telefonumun sesiyle kimin aradığına baktığımda azra arıyordu.

"Efendim ca-" sözümü bölen şey azranın cırlamasıydı.

"KIZIM SEN HİÇ KATİLİN CESETİ OLAY YERİNDE BIRAKTIĞINI GÖRDÜN MÜ?!"

Mavi (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin