Холи
Всички седяхме на масата и закусвахме. Бях седнала до Сара и Жулиет и не можех да не забележа, че Жулиет се държеше малко странно след вчера. Може би беше заради разговора ни за целувката между мен и Хари, но изглежда тя вече го бе преодоляла.
- Хей, добре ли си? - прошепнах на Жулиет. Тя се поколеба преди да ми отговори,
- Добре съм.
- Можеш да ми кажеш, ако не се чувстваш добре или нещо друго, Жулиет.
- Наистина е сериозно, Холи.
- Просто ми кажи, всичко е наред.
- Това е нещо, което може да те постави в опасност. - Жулиет ме погледна с широко отворени очи.
- К-какво?
- Ще ти кажа всичко слез закуска, Холи - Жулиет се върна към яденето на тоста си, игнорирайки напълно разтревоженото ми изражение. Какво се опитваше да каже?
*След закуска*
- Уф, въобще не съм спала снощи. - каза Лола, хвърляйки се на леглото си.
- Защо? - Мейси попита Лола, слагайки още спирала на вече дъгите си мигли.
- Защото някой - Лола посочи Сара - кашляше много силно.
- Вината, че имам настинка, не е моя, а и е почти зима, вината не е моя. - Сара сви рамене
- Аз също не можах да спя, Лола - каза Дакота.
- Е, съжалявам, че имам настинка. - каза Сара, след което издуха носа си.
След това, всеки правеше нещо в свободното си време. Сара четеше книга, Лола слушаше музика, Иви сплиташе косата на Дакота, Мейси лакираше ноктите си, Лиз четеше списание, а Жулиет просто седеше и не правеше нищо…Което бе идеалния момент да я попитам за какво говореше на закуска.
- Джулс? - казах, сядайки на леглото ѝ.
- Да?
- Трябваше да ми казваш за какво говореше по време на закуската, помниш ли?
- Вярно, само че не тук, окей?
- Добре, тогава да излезем от стаята.
Жулиет и аз излязохме от спалнята и след като затворихме вратата зад нас, тя изплю камъчето.
- Добре, вчера Хари и аз отидохме до Куклената къща на Зейн и разбрах за тази стая наречена „Стаята на смъртта”, където се съхраняват всички мъртви тела. Бях много уплашена, но повече ме стресна това, което ми каза Мина.
YOU ARE READING
The Dollhouse
Fanfiction- Ти си шибано луд. - Ти също си луда като мен, скъпа. - Моля? Не, не съм. - Но ще станеш. - Не, няма, никога няма да бъда... - Но скъпа, - каза той с мек дрезгав глас, почти като шепот, - лудостта е заразна. Историята се превежда със съ...