Глава 16

676 49 4
                                    

Холи

Излязох от спалнята на Мина, следвайки инструкциите ѝ. Свих наляво, след което завъртях дръжката на вратата, която предполагах водеше към банята, но грешах. Писък от страх и смесени емоции излезе от устата ми. Не можех да повярвам на очите си. Десетки мъртви момичешки тела. Това което ме изплаши дори повече, бе че разпознах едно от телата на момичетата. На Кайли.

- О Боже мой, добре ли си? - Мина се втурна към мен. Не отговорих, просто стоях пред стаята с мъртвите тела. 

- Холи, това не е тоалетната.

- Знам, к-какво е...

Мина ме прекъсна.

- Тръгваш си сега, Хари те чака на долния етаж.

- О, добре. - последвах Мина надолу по стълбите и отидох при Хари, който разговаряше със Зейн на вратата.

- По-добре да тръгваме, чао. - Хари кимна към Мина и Зейн. Помахах преди да го последвам в колата.

- Защо изкрещя? - попита ме Хари, след като включи двигателя.

- Аз... Нищо. - реших, че няма да кажа на Хари за стаята с мъртвите тела. Първо, защото това нямаше значение и второ, как ли щеше да реагира?

*Куклената къща на Хари* 

- Другите кукли спят, така че бъди тиха, лека нощ. - каза ми Хари. Изтичах нагоре по стълбите и влязох в спалнята. Учудващо, всички момичета бяха будни.

- Къде беше!? - попита притеснена Иви.

- С Хари, отидохме в къщата на Зейн за малко. - отговорих, отново изпускайки частта с мъртвите тела.

- За ‘малко‘? Нямаше те 7 часа!

- Не е твоя работа. - отвърнах, влизайки в банята, за да махна грима си и да си измия зъбите. 

- Както и да е, гасете лампите, момичета. - каза Жулиет. Всички момичета изгасиха лампите си, аз влязох в тъмната стая и успешно намерих леглото си, след което заспах дълбоко.

*На следващия ден*

Все още имах толкова много неотговорени въпроси за куклената къща и за стаята с мъртвите тела на Зейн. Трябваше да говоря с Мина за това, определено не със Зейн или с Хари.

- Холи, може ли, ако обичаш, да ми подадеш гъба? - попита ме Лола, откъсвайки ме от мислите ми. Подхвърлих ѝ гъбата.

The DollhouseWhere stories live. Discover now