Глава 14

757 46 0
                                    

Холи

- „Здрач“ или „Баровки“? - попита ни Мейси, държейки във въздуха две ДВД-та.

- Здрач! - всички момичета, освен мен, изкрещяха по едно и също време.

- Не! Няма начин! - надвиках другите момичета.

- Да! Здрач е най-добрият филм на всички времена! О, Боже мой! - Жулиет заподскача нагоре-надолу.

- Да, отбор Едуард! - каза Дакота.

- Отбор Бел... 

Прекъснах Лиз.

- Мамка му, не отново.

- Добре, нека просто гледаме Здрач. - каза Мейси, поставяйки диска в ДВД плейъра. Момичетата и аз се настанихме удобно в барбароните, за да гледаме филма.

- Холи, може ли да донесеш нещо за хапване от кухнята? - попита Лола.

- Уф, тъкмо се бях се настанила удобно! - изсумтях ставайки.

- Съжалявам. - каза Лола, докато излизах през вратата.

Отправих се надолу по стълбите и отидох в кухнята. Светнах лампата. Светлината потрепна малко, както винаги, но след това се върна към нормалното. 

Отворих шкафа, за да взема пакет с пуканки, след това го сложих в микровълновата и нагласих таймера на две минути. За да мине времето, започнах да си тананикам случайна мелодия и почуквах с пръсти върху мраморната пейка. 

- Никога не съм бил фен на музиката. - изимитира ме Хари, стреснах се от неочакваното му присъствие.

- О боже мой, изплаши ме! - казах, бутайки леко Хари.

- Ти си добра певица. 

- Ти ме чу? Това е смущаващо. - засмях се нервно.

- Какво правиш?

- Момиче...

Хари ме прекъсна.

- Кукли, Холи.

- Както и да е. Гледаме филм и аз слязох тук, за да взема нещо за хапване.

- Добре. Между другото, трябва да завършим играта си с въпроси.

- Добре, кой е... - бях прекъсната от силното бибиткане, идващо от микровълновата. Пуканките бяха готови.

- Ще довършим играта друг път. - каза Хари.

- Да.

- Може би в парка или в някой ресторант. 

The DollhouseWhere stories live. Discover now