Холи
Момичетата и аз бяхме в спалнята и гледахме „Здрач“... за милионен път. Не можех да се съсредоточа върху филма, всичко за което мислех бе за това, което Хари ми каза. Полицията не го издирваше и той не се опитваше да убие никого. Дакота лъжеше.
- Холи, добре ли си? - попита ме Дакота. Не Дакота, не съм.
- Добре съм. - излъгах. Момичетата се върнаха обратно към гледането на филма.
- Ъ - ъ, аз ще отида до долу, за да си взема малко вода. - казах, ставайки от леглото и излязох навън. Всъщност не отивах за вода, а се връщах в стаята на Хари. Все още имах;е толкова много за обсъждане.
*Спалнята на Хари*
- Хари? - почуках два пъти на вратата. Той отговори скоро след това.
- Холи, отново ти. - Хари протегна ръце, правейки ми знак да вляза вътре.
- Трябва да поговорим. - информирах Хари.
- За?
- Всичко.
- Да, добре. - каза Хари, сядайки до мен.
- Ако ти не се опитваш да ни отровиш, тогава какво беше това с лимонадата преди няколко седмици?
- Специален наркотик. Предпазва ме от това да стана прекалено луд?
- Тогава защо се опита да ми я дадеш?
- За да го тествам. Не го бях опитвал още, така че за всеки случай, исках да те накарам да го пробваш първа.
- Уау, подхождаш като истински джентълмен. - казах саркастично.
- Ти си различна. - каза Хари неочаквано.
- С какво?
- Просто си.
- Знаеш ли как Джес, Ана и Кайли у... - бях прекъсната, когато Сара отвори вратата.
- Сара? - попита Хари.
- Боже Холи, тук си от векове. - каза Сара, усмихвайки се. - Момичетата те търсят.
- Кажи на куклите, че Холи и аз ще излезем за малко. - Хари ме погледна, мислено казвайки ми да се съглася, така че Сара да си отиде.
- Разбира се - имам предвид. - прочистих гърлото си. - Д - да.
- О, добре, ще се видим по... - Хари прекъсна Сара.
- Чао. - Хари махна на Сара, казвайки ѝ да се омита.
- Къде отиваме? - попитах Хари.
YOU ARE READING
The Dollhouse
Fanfiction- Ти си шибано луд. - Ти също си луда като мен, скъпа. - Моля? Не, не съм. - Но ще станеш. - Не, няма, никога няма да бъда... - Но скъпа, - каза той с мек дрезгав глас, почти като шепот, - лудостта е заразна. Историята се превежда със съ...