1.part

1.8K 27 1
                                    

Hiiiii
je tu první část. Snad se vám to bude líbit <3

"Ell už máš zabaleno?"."jo mám", pokud se ptáte Ell proč máš mít zbaleno, no asi před týdnem tudíž ve středu mi mamka řekla že se stěhujeme do Severní Karolíny, a docela se tam těším." Ell šup jdi si sednout do toho auta ať stihneme letadlo" "jo už jdu", letiště máme asi tak 1h od domů, Teda už od bývalého domu. No a jelikož nevím co dělat tak vám něco řeknu o sobě. Kde bych začala, jmenuji se Ell Collinsová a je mi 16. Ráda hraju na kytaru a mám taky ráda zvířátka. Když mi bylo 6 let tak mi umřel táta. Ve škole, no nejsem tak trochu oblíbená, Ellino co to kecáš ve škole nejsi vůbec oblíbená. Tím pádem jsem tichá a nemám kamarády. Proto se těším do Severní Karolíny, protože můžu začít od začátku, nemyslím tím že se že mně stane extrovert, ale alespoň si najít pár kamarádů by mi neuškodilo podle mého názoru. Ale zase se bojím že nazapadnu a budou mě třeba šikanovat.....
" Ell vystupovat už jsme tu" "no jo" takže tohle by bylo tak nějak z mého osobní života všechno. "mami kdy nám to letí" "asi za hodinku" "ok".

Po hodině :
"Ell tak pojď ať to stihneme" "už jdu mami" prošly jsme kontrolou (idk nevím jak to na letišti probíhá, protože jsme tam nikdy nebyla takže sory) a šli jsme si sednout na sedadla. Jelikož jsem nevěděla co dělat tak jsem si vzala sluchátka a poslouchala hudbu ale po půl hodině jsem usnula. "Ell vstavej zachvilku budeme přistávat" nuceně jsem otevřela oči, abych zjistila jaký hříšník mě probouzí z mého krásného spánku. Ou. Já si vzpomněla že jsme v letadle no nic. "jo už vstávám, jak dlouho jsem vlastně spala?" "přibližně asi 2h" "aha" "milí cestující vítáme vás v Severní Karolíně, prosíme vás připoutejte se" bylo slyšet v mikrofonů nejspíš od letušky. Připoutali jsme se tedy společně s mamku a čekali kdy budeme moct vystoupit z letadla.

Trochu přeskočíme hehe :
Už stojíme před letištěm a čekáme na taxi který nás zavede k našemu novými domu. Asi po 10 min. Přijel taxi, naložil kufry a jeli jsme. Po cestě mi mamka popisovala jak bude vypadat náš nový dům. "je to dvoupatrový bílo šedý krásný dům bude se ti určitě líbit" řekla mi mamka "dobře". Asi po hodině co jsem už usínala, taxikář tak prudce zastavil že jsem se málem bouchla hlavou o sedadlo. Otevřela jsem dveře a viděla opravdu krásný dům, nebyla to vila ale normální dvoupatrový dům. "tak co jak se ti líbí" zazubila se mamka, "mami je úžasný" odpověděla jsem ji a zároveň usmála. "tak to jsem ráda, pojď se kouknout dovnitř" řekla mamka a já na nic nečekala a rozběhla jsem se do domu. Jakmile jsem otevřela dveře naskytl se mi pohled na botník s věšákem ale lepší pohled byl na velký obývák propojenou s krásnou kuchyní "páni to je krása" bylo jediný co jsem ze sebe vydala, "to jsi ještě neviděla tvůj pokoj s tvojí vlastní koupelnou" "já mám vlastní koupelnu" vykřikla jsem nadšeně na mamku "jo máš, a teď se jdi kouknout" odpověděla mi mamka. Vyběhla jsem tedy schody a šla jsem se kouknout na pokoj " třetí dveře z leva" zakřičela mamka z dola " " děkuju", šla jsem tedy tak jak mi řekla mamka. 1...2... a třetí, vešla jsem tedy a jediný co jsem mohla říct bylo "pane bože ten tak krásný" hned jsem skočila na postel která byla krásně velká. Když jsem se koukla do dveří, mamka se opírala o futra a culila se jak měsíček na hnoji, "jsem ráda že se ti líbí". Vstala jsem a šla jsem mamku obejmout "jseš ta nejlepší mamka na světě" "taky tě mám ráda". "tak se běž vybalit a jdu něco udělat k večeři dobře" "dobře" odpověděla jsem a hnedka jsem se vrhla na vybalování.

Po 2 hodinách :
"ahhhhhhh" řeknu vam ještě jednu informaci o mně. NESNÁŠÍM vybalování, naštěstí už skládám poslední mikinu do skříně, ale je to hrůza. "tohle si zaslouží pořádnou véču" řekla jsem si pro sebe. Sešla jsem tedy schody dolů a hned mě praštila vůně špaget "tady to krásné voní mami" řekla jsem a mamka se hned otočila "už máš vybaleno" "jo mám ale dám si večeři, půjdu se vysprchovat a hned lehnout" "dobře, tady máš špagety" "děkuju", vzala jsem si svoje špágy (twl nový slovo) a šla jsem si sednout ke stolu a čekala na mamku."v pondělí jdeš do školy" řekla mi mamka a jsem pouze přikývla. Když jsem se najedli popřála jsem mamce dobrou noc a šla jsem nahoru se vysprchovat. Když jsem byla po sprše tak jsem si udělal svoji "skinkér" a šla jsem si lehnout do svoji postele, chvilky jsem byla na sockách (sociální sítě) a asi po hodině jsem mobil odložila a šla tedy spát "tak nový život začíná" řekla jsem poslední než vytuhla....

801 slov
Snad se vám to bude líbit. Možná ještě dneska vyjde další díl. Čaukyyy<3

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat