38.part

441 17 4
                                    

Máme tady další kapitolu, užijte si ji<33

Payton's pov:

"Takže když mi bylo 9 let tak jsme měli jednoho psa a jmenoval se Bonnie a byl to zlatý retrívr, měl jsem ho jakože hodně rád, chodil jsem s ním všude, jako jediný spal v mojí posteli se mnou a někdy jsme spolu i jedli" dokončil jsem větu a maličká se rozesmála, "no a jednoho dne hodně pršelo a docela to i klouzalo protože byl mráz, když to přestalo chtěl jsem jít ven ale mamka mi řekla že bych mohl uklouznout, ale já jsem prostě chtěl jít ven tak jsem vyšel a Bonnie mě předběhl. Běhali jsme všude možně po zahradě a jelikož i klouzalo tak jsem se i klouzal, no a potom přiběhla mamka abych šel domů že budu nemocný ale já jsem neposlouchal a klouzal se dál a Bonnie se mnou, jenže pak jsem zakopl a omylem spadl na Bonnie, mamka hned přiběhla a zvedla mě ale já a Bonnie jsme byly celý od bláta" dořekl jsem celý příběh a maličká se začal hrozně smát až tak že se schovala do mé hrudě, teď byla moje chvíli. Opatrně jsem jí vzal nohu a rychle ale opatrně dal kotník do ortézy, v tu chvíli jsem uslyšel křik a potom jsem ucítil jak se mi drží za mikinu a brečí, "ššššš to bude dobrý, neboj jsem tady" řekl jsem jí a obejmul jí, "to hrozně bolí" zavzlykala maličká, "neboj to přejde"............

Ell's pov:

"neboj to přejde" řekl mi Payton, ale já jsem cítila jen tu hroznou bolest, pořád jsem svírala v mých rukách jeho mikinu abych alespoň trochu potlačila tu bolest, "chceš prášek proti bolesti?" zeptal se Pay a já jsem jenom kývla, "tak pojď půjdeš si lehnout a já ti přinesu ten prášek" řekl a já jsem se tedy pustila jeho mikiny a lehla jsem. Payton tedy odešel do kuchyně a já jsem čekala až přijde, "táááák už se to nese jeden prášek pro slečnu Ell" uklonil se a podal mi prášek s vodou, já jsem se zasmála a vzala  si teda prášek a sklenici s vodou a spolkla jsem ho. Položila jsem sklenici na konferenční stolek a lehla si mezi hromadu polštářů, po chvilce jsem už moc necítila bolest a tak jsem byla ráda že prášek zabral, "maličká bolí tě to ještě?" zeptal se mě Payton a koukl na mě, "ani už moc ne" řekla jsem, "já jenom že bych ti to dovázal" odpověděl mi a já jsem jenom kývla, "neboj už to nebude bolet" řekl mi a sedl si blíž ke kotníku, pomalu ho zvedl svýma studenýma rukama a vzal si do ruky obvaz, "teď ti to obvážu a potom zatejpuju" řekl mi Payton a usmál se mě. Vzal do ruky jeden obvaz a a začal obvazovat kotník, když dokončil jeden vzal druhý a udělal to samý, potom vzal do ruky několik barev tejpů a koukl na mě, "jakou chceš barvu?" zeptal se mě a ukázal mi červenou, modrou, žlutou, černou a zelenou, "proč máš tolik barev?" zeptala jsem se, " no já nevím kdyby se mi něco stalo tak ať to trochu vypadá hezky" zasmál se Payton a já s ním, "tak mi tam dej barvy které se líbí tobě" řekla jsem a usmála jsem se na Paytona, "dobře dobře ale né že toho budeš pak litovat a stěžovat si" upozornil mě Payton ale já jsem se nad tím jenom zasmála, "víš co zavři oči aby to bylo překvapení" řekl mi Payton a já jsem si teda dala přes oči ruku a lehla jsem si abych an to neviděla vůbec. Po chvíli jsem ucítila jak mi Payton zvedl nohu a následný lepení tejpů, cítila jsem jak mi to hodně utahuje abych to měla hodně pevný, "nebolí tě to?, neutahuju to moc?" ptal se mě Payton, "ne v pohodě nebolí mě to" odpověděla jsem u dal čekala až to bude mít hotový.

Když už jsem necítila žádný utahování chtěla jsem se zvednout ale Payton mi v tom zabránil, "ne počkej já to ještě nemám hotový" řekl mi a já jsem na něho koukla zmateným pohledem, "vždyť si mi tam dal tejpy ne?" řekl jsem, "jo ale ještě tomu něco chybí" řekl a já jsem uslyšela jak otevřel fixu, "jestli mi tam chceš psát nebo kreslit nějakou prasárnu tak tě na místě zabiju" pohrozila jsem, "neboj žádná prasárna" u slova prasárna se uchechtl. Pak jsem jenom cítila jak, jezdí po tejpech, "už to budeš mít hotový?" zeptala jsem a Payton jenom řekl, "počkej............jo už se můžeš posadit ale ještě neotvírej oči" jenom jsem kývla. Sedla jsem si čekala, "tak jo až řeknu 1 tak otevřeš oči jo?" řekl a já jsem kývla, "......3.........2..............................1!" řekl Payton a já jsem si odendala ruku od očí, prvně jsem si musela zvyknout na světlo ale když už to bylo v pohodě koukla jsem na nohu, " páni to je hezký nebo spíš dokonalý já to miluju" řekla jsem, " ooo děkuju". Abych vám to  popsala má to celý zatejpovaný červenou a na začátku a na koci to mám černou, je to prostě krásný, prohlížela jsem si to a najednou jsem tam viděla větu "od Paytna pro maličkou Ell" k tomu srdíčko a pod tím Paytnův podpis, když jsem si to přečetla koukla jsem na Paytona usmála jsem se, "děkuju" řekla jsem trochu potichu a nějak jsem obejmula Paya, "nemáš zač maličká" řekl mi, přitáhl si mě blíž a vlepil mi pusu do vlasů. ..........

Snad se vám to líbílo<333 BEYYYYYY.

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat