10.part

811 19 0
                                    

Duobrý veučer <3
Máme tady další díl, so užijte si ho muck* muck*

Ell's pov:
Vzbudila jsem se no nevím když jsem se vzbudila, když tady nemám ty podělaný hodiny. Stala jsem a moje kroky mířily přímou čarou vpřed do koupelny, když jsem byla ve sprše, tak jsem si dávala šampon na vlasy, ale s mojí nešikovností jsem si ten šampon nalila na ruku kde jsem měla moje no jako říct vyřezaný tamto, so začalo to štípat jak prase a taky to začalo krvácet (hej i know není to možný, but hodí se mi to do příběhu díkec za pochopení), já jsem hned vylezla ze sprchy, obalila jsem se ručníkem a rychle připleskla nějaký obvaz na ruku, mezitím co se z bílého obvazu stával červený tak jsem stihla převlíct do mého fashion oblečení a taky jsem si vysušila vlasy, úplně jsem zapomněla na tu ruku, so začalo to ještě víc krvácet, ale že jo já asi necítím bolest, so jsem vůbec necítila nějakou jako změnu. Už jsem si chtěla jít zase lehnout a někdo otevřel dveře, byl to...........
















Bubny prosím........



















Byl to PAYTON jelikož já jsem měla vždycky útočiště jako moji postel a teď jsem od ní byla asi tak 1m a od Paytona tak 1,5m tak jsem hodila takovýho transa, stala jsem tam a moje stupnice strachu šla opět nahoru (khamo šla stejně rychle nahoru jak můj průměr z matiky heh), no a co udělal Payton, šel ke mně, čím blíž byl u mě, tím víc šla moje stupnice strachu výš, já jsem se nějak probudila s transu a šla od něho dál, jenže stěna co byla v pokoji nebyla zrovna daleko ode mě, so rychle jsem na ní narazila. Když byl Payton ode mě takovy 2 kroky, tak jsem čekala co se bude dít, bála jsem se že mě zase bude bít ale on místo toho mě silně obejmul, silně jsem se vzpírala ale potom najednou... Černo černá tma.........

Payton's pov:
Vešel jsem do pokoje a uviděl Ell's jak stojí před postelí, viděl jsem jak totálně zkameněla, a já jsem to už nemohl vydržet a chtěl ji obejmout, so šel jsem za ní, najednou Ell začala couvat ale ne tak na dlouho, protože narazila na stěnu. Když jsem byl od ní 2 kroky viděla jsem jak mám nepopsatelný strach, a já už to nevydržel a silně ji obejmul, ona se vzpírala co to šlo ale já jsem ji silně držel, ale potom najednou nic nevzpírala se, odtáhl jsem se ale když jsem to udělal, uviděl jsem jak Ell omldlela a začíná padat, ihned jsem si vzala do náručí a trochu s ní potřásl, nic "ne ne ne ne ne Ell noták probuď se" nic, položil jsem ji opatrně na postel a zase trochu potřásl "noták maličká probuď se" už jsem začínal i trochu brečet, ale pak jsem si všiml té ruky nebo spíš toho zakrváceného rukávu od mikiny, vzal jsem opatrně ruku a vyhrnul. Okamžitě jsem se zděsil, protože jsem viděl celou krvavou ruku a i obvaz ihned jsem ten obvaz sundal a běžel pro desinfekci, ruku jsem ji pořádně vydesinfikoval a zavázal pro
jistotu dvouma obvazama. Potom jsem ji  sundal mikinu ale když jsem jí sundal malička se začala klepat, nejspíš zimou, proto jsem šel ke skříni abych ji vybral nějakou teplou mikinu, jenže žádná která by byla teplá tam nebyla proto jsem udělal risk a šel do svého pokoje kde jsem vzal tu nejvíc teplou mikinu a šel zpátky do pokoje. Vzal jsem mikinu a oblékl jsem ji maličký, a ona si hned nasadila pomocí nějakého pohybu kapucu a zachumlala se do ní, už jsem věděl že jenom spí a, kurva ona byla tak roztomilá že jsem ji řekl "dobře se vyspi maličká" dal jsem ji pusu na celá a odešel jsem do svého pokoje dělat papíry........

Snad se vam to bude líbit <3
Pro dnešek je to všechno, protože zejtra je fucking schule, so musím jít spát abych nevypadala jak kdybych týden nespala. A tyk moc děkuju za skvělé recenze miluju vás a to sakra moc <3 ❤️

Ještě vám tady dám něco aby jste měli co poslouchat. Byeeeeeee

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat