15.part

668 18 0
                                    

Ahojky !¡ Máme tu další part, snad se vám to bude líbit <3......

Ell's pov:
Cítila jsem jak mě někdo přikrývá a po chvilce jak se zavřeli dveře, já jsem tedy upadla do říše snů....

Jenže se mi zdál sen, to nebyl ani sen to byla noční můra ale hrozná...

Sen:
Probudila jsem někde ve sklepě byla jse unavená, špinavá nebo spíš oblečení. Najednou někdo otevřel dveře, neviděla jsem mu do tváře, vzal mě za ruku a táhnul mě nahoru, když jsme byly nahoře posadil mě na židli a odešel. Po chvilce došel ale vedle měl nějakého zmláceného kluka, p-počkat t-to je PAYTON. On ho posadil na židli a začal ho probouzet, když se probudil uviděl mě začal brečet, ten dotyčný ho vzal a stoupl si s ním "ještě nějaký poslední slova" řekl ten neznámý a když to dořekl namířil pistole na Paytona "miluju tě na měsíc až zpátky" řekl a potom jsem slyšela jenom výstřel a tělo který padá dolů "nenenee, jak si to mohl udělat" řekla jsem a u toho brečela " neboj ty jsi jseš taky mém seznamu" řekl a pak už jenom výstřel a černo.......
Konec snů

Začala jsem se hodně vrtět a něco mumlat, ale za chvíli jsem ucítila jak jsem v něčím objetí a pohupuje se mnou a něco říká, ale já jsem neslyšela protože jsem měla před očima ten sen. Po pár minutách se ten sen už moc neukazoval ,tak jsem upadla do říše ,ale se mi nezdál žádný sen jenom černo, tma, ticho, klid.............

Ráno jsem se vzbudila v něčím objetí ,ani jsem nemusela otáčet hlavu ,protože podle vůně jsem poznala že je to Payton. Pro jistotu jsem otočila hlavu a naskytl se mi pohled na Paytona který na mě kouká, "dobré ráno maličká" řekl mi ihned jakmile jsem se na něho koukla ,"dobré ráno" odpověděla jsem a trochu usmála ,ale najednou se mi před očima objevil ten sen a já můj úsměv byl pryč. Celý sen se mi přehrával v hlavě ale furt ta scénka kdy ten chlap střelil Paytona do spánku. Najednou jak kdyby mi přeplo a ten sen byl fuč, jak jsem se z mé noční můry probudila ,viděla jsem Paytona který na mě kouká vyděšeně. Já jsem na nic nečekala a silně jsem ho objala a začala jsem mu brečet do mikiny kterou měl na sobě. "ššššš maličká to bude dobrý jsem tu s tebou" utěšoval mě, ale já jsem furt brečela, "řekneš mi prosím co se stalo " řekl mi Payton po chvíli, "m-mě se z-zdál sen-n kde t-tě něj-jaký chlap s-střelil do h-hlavy" řekla jsem i když jak jsem brečela tak nevím jestli mi rozuměl co jsem říkala, ale jak jsem to dořekla tak jsem se zase rozbrečela na novo a zachumlala jsem se do jeho mikiny, "ššš neboj byl to jenom zlý sen ,jsem tady a budu" řekl mi a objal mě na zpátek. Asi 5 minut jsme se objímali a k tomu mě Payton utěšoval. "půjdeme na snídani, co ty na to" ozval se Payton když jsme se objímali, "mhm" odpověděla jsem mu , ( je to takový to mhm na náznak ANO). "dobře tak pojď" řekl a zvedl se, já jsem se musela zvednout taky protože jsem byla o něho opřena. Když jsme byli na nohách Payton mě obejmul jednou ruku a šli jsme na snídani...........

Tady ten part je kratší, vím to ale dneska jich bude víc ale takhle krátký, snad vám to vadit nebude <3

No a zase nějaká fotečka přece :

No a zase nějaká fotečka přece :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bye bestooooo <3

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat