7.part

866 23 4
                                    


Hey guyyyys <3
Máme tady další díl, snad se vám to bude líbit...

Ell's pov:
Ve dveřích stál..... nějaký kluk
(hah kdo jste čekali Paytona, ale nebojte za chvilku tam bude)
"ahh někdo se nám tu probudil" řekl a zákeřné se usmál "c-c-co tu d-dělám" zeptala jsem se z dávkou strachem, "zachvilku se to dozvíš ale teď se běž převléknout, já jdu za dveře tak pak zaťukej" řekl a zmizel. Já jsem se tedy šla kouknout do skříně a "hele celkem se trefil do mého stylu" řekla jsem si pro sebe, a vzala jsem si tedy černý tepláky a šedou crop-top mikinu. Když jsem byla oblečená zaťukala jsem a na to se hned otevřeli dveře "tak pojď" řekl a vzal mě za ruku a někam mě táhl. Procházeli jsme dlouhými tmavými chodbami až jsme došli před nějaký dveře, ten kluk otevřel a mě se naskytl pohled na kuchyň s velkou jídelnou, "tady si sedni, zachvilku přijde tak se chovej slušně a nebuď drzá" řekl chladně a stoupl si vedle dveří a já jsem najednou měla takovou husinu, kdo to může být? Proč jsem tu? Udělal jsem něco? Tohle se mi honili hlavou, jenže pak mě z mého myšlení vyrušilo otevření dveří, já jsem otočila svou hlavu a ve dveřích stál.......




















































Kdo to tak může být.....















































A v nich stál počkat! PAYTON! Co tady dělá.. "ahoj malička" řekl mi a zákeřné se usmál. "c-co t-tady dělám" zeptala jsem se a nesměl chybět strach "myslím že by jsme si měli dát nějaký pravidla" řekl a posadil se, "pravidla?" řekla jsem, "ANO PRAVIDLA!" zařval a já jsem se lekla, on si toho samozřejmě všiml takže se jenom usmál a následně řekl "takže za 1.budeš mi vykat, za 2.budeš dělat to co řeknu, za 3.nebudeš mi domlouvat, za 4.budeš moje malička a za 5. budeš mluvit jenom když já řeknu, a pokud jedno z těhlech pravidel porušíš tak bude trest" dokončil svůj monolog a já jsem hned po něm vyjela "JÁ NEBUDU DODRŽOVAT NĚJAKÝ PITOMÝ PRAVIDLA JSEM SVOBODNÁ HOLKA, MŮŽU SI DĚLAT CO CHCI" zařvala jsem na něho ale hned jsem uviděla jak začíná být nasraný čím dál víc, ajaj řekla jsem si v hlavě "takže mě nebudeš poslouchat" zeptal se nasraně, "Ne!" řekla jsem ale to jsem asi neměla dělat, protože Payton mě vzal silně za zápěstí až jsem sykla "auuu" řekla jsem ale on si toho nevšímal a furt mě někam táhl. Najednou jsme byly před černýma dveřma, on je otevřel a mně se naskytl pohled na počkej! to vypadá jak mučírna, "tohle tě naučí poslouchat" řekl a následně mě někam přivázal k nějaký židli. Já jsem v tu chvíli měla takový strach. Payton se otočil ale když se otočil zpátky viděla jsem že v ruce drží nůž "prosím nedělej to" řekla jsem ale on mě vůbec neposlouchal a šel ke mně, když byl u mě chtěl mi vzít ruku ale já jsem si ji držela druhou rukou, "být tebou bych poslechl jinak ti bude horší" řekl ale já jsem nepovolila protože jsem se bála "fajn jak myslíš" když to dořekl vzal mě tak za ruku že to až bolelo a začal mi tam vyřezávat moormeier, bolelo to strašně moc. Když to měl hotový tak mě odvázal a já jsem myslela že je konec ale neměla jsem pravdu, hodil se mnou o zem a začal mě tak moc bít že jsem to po chvilce ani už necítila protože jsem upadla do bezvědomí.......

Payton's pov :
Byl jsem tak strašně nasraný takže jsem ji odvázal a hodil na zem a začal bít, pochvilce upadla do bezvědomí, ale já jsem byl furt nasraný, jenže v tu chvíli přišel Dylan "hej hej hej vždyť ji zabiješ" řekl a odtáhl mě, až teď došlo že má pravdu, hned jsem začal brečet ani nevím proč ale bylo mi špatně, špatně ze mě, že jsem ji tak moc zbil "jdi si lehnout já ji ošetřím a vezmu ji do pokoje jo a nezapomeň si vzít ty prášky" řekl a já jsem jenom přikývl a odešel jsem do pokoje tam jsem si vzal prášky a lehnul si do postele a obviňoval jsem se co jsme udělal.....


Uuuhh trošku morbidní ale nevadí snad se vám to bude líbit <3
No aby by jsem jenom nedává nahuro fotky tak vám tam dám dneska nějakou "epes rádes songu"
Čaukoooooo.

711 slov






Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat