Hola, tengo otro capítulo para ti, así que disfrútalo <333
Ell's pov:
Vzbudila jsem se a chtěla si sednout ale něco mě v tom bránilo, proto jsem se strachem otočila hlavou a koukla se, uf dobrý Payton, pomyslela jsem si a zkoušela odendat ruce. Bohužel s mojí nešikovností jsem vzbudila i Paytona, "pr-omi-ň" chtěla jsem to říct normálně jenže moje hlasivky mi to zrovna dvakrát moc nedovolovaly, "maličká nenamáhej se" řekl Payton a já jsem jenom kývla. Chtěla jsem se tedy zvednout když už jsem měla volnou cestu ale Payton se ozval, "kam potřebuješ nebo co, já ti to přinesu", řekl ale já jsem se musela trochu usmát protože jsem potřebovala na záchod, koukla jsem vedle sebe a uviděla jsem papír a tužku, napsala jsem mu že potřebuju na záchod a že je to dobrý, pak to na něho otočila a kdyby jste ho viděli. Měl asi takový výraz když něco poserete ale nedáváte to najevo, já jsem se zvedla a šla na záchod. Přišla jsem zpátky do pokoje a uviděla jsem Paytona jak něco dělá na počítači, okamžitě když si mě všimnul zaklapl počítač a koukl na mě. Měla jsem pocit jak kdyby něco tajil a taky že jo, vzala jsem papír a napsala o co jde, "já nevím jestli ti to mám říkat" řekl Payton a v hlase se mu pohrávala nejistota, já jsem pouze na papír napsala ať mi to řekne a on si jenom nadechl hluboce vydechl a sednul si ke mně na postel, "víš jak tady byl ten chlap a ublížil ti?" zeptal se a já jsem nejistně odkývla, "no tak, já jsem hledal co tu dělal a hlavně proč, no a tím jak jsem ho hledal tak jsem zjistil že ten chlap pracuje pro mafii, jenže ukázalo se že důvod proč ti ublížil je ten že tvůj táta no byl v mafii a něco špatného udělal a oni ho zabili" řekl Payton a mně jako by se mi zastavil dech, to není pravda, můj táta nebyl nikdy mafián, on lže, já mu nevěřím, "ty-ty lžeš, já ti nevěřím", řekla jsem a začala brečet, "maličká pocem" řekl Payton a obejmul mě, "ne ne ty lžeš můj taťka by nebyl nikdy mafián ty lžeš" řekla jsem ubrečeným hlasem a začala bouchat pěstmi do jeho hrudi, "šššš maličká to bude dobrý neboj", utěšoval mě ale já jsem mu furt mlátil pěstmi do hrudi a brečela. Jenže pochvíly už toho na mě bylo moc a sesypala jsem jak hromádka neštěstí, Payton mě naštěstí chytl a položil na postel kde jsem usla..........
Payton's pov:
Řekl jsem jí všechno a koukl se na ní. Vypadala vystrašeně, "ty ty lžeš, já ti nevěřím" řekla maličká a začala brečet, "malička pocem" řekl jsem a vytáhl jsem ji do objetí, "ne ne ty lžeš můj taťka by nebyl nikdy mafián ty lžeš", řekla mi ubrečeným hlasem a začala mi těmi svýma maličkými pěstmi bouchat do hrudě, "šššš maličká to bude dobrý neboj", utěšoval jsem ji ale ona furt ubrečeným hlasem říkala že lžu a mlátila pěstmi do hrudi teda spíš pěstičkami. Po chvíli ale jsem cítím jako by padala a tak jsem ji rychle chytil a položil do postele kde jsem přikryl, "já ti to neměl říkat maličká, jen se teď budeš trápit", řekl jsem potichu a pohladil tváři. Lehl jsem si k ní a její hlavu jsem si dal do hrudě, obejmul jsem ji a usly jsme......
Ajta krajta, trochu se nám to kazí ale nebojte. Uvidíme se u dalšího díla byee luv youuu <333
ČTEŠ
Vampire Love
Про вампировDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.