Máme tu krásný zakulacený part číslo 20. Snad se vám to bude líbit muck* <333333
Payton's pov:
"J-Jak na tom je", zeptal jsem se už asi po třetí sanitáře, "už vám po třetí říkám že má paní Collinsová vnitřní krvácení, pohmoždiny a zlomený 2 žebra" řekl mi a já jsem na jeho odpověď jsem jenom kývl, mně se spustily na novo slzy. Kouknul jsem na ni přitiskl jsem si její ruku víc. Po chvíli jsme byli už u nemocnice a připravovali Ell na převoz do nemocnice. Když sanitka zastavila ihned až skoro běželi s Ell na sál já jsem se je pokoušel dohonit, ale zastavil mě doktor. "Počkejte tady, tam nemůžete jít" řekl a já jsem pouze kývl a šel si sednout na židli. ....Už jsou to 2 hodiny co jsou tam, 2 hodiny!. Furt jsem si klepal nohou a mnul ruce, "co když to nepřežije, co když mě opustí,." takový myšlenky se mi honily hlavou, dokud jsem neslyšel dveře od sálu, hned jsem se zvedl běžel k doktorovi, "jak na tom je" zavalil jsem doktora otázkou, "paní Collinsová je teď ve stabilizovaným stavu, ale je v bezvědomí", řekl a mně se trochu ulevilo, to ale nemění na stavu že jsem byl furt v nervozitě, "a můžu za ní" zeptal jsem a doktor jenom kývl a řekl, "pokoj 287"(že by narozeniny 😏) já jsem jenom kývl a rozběhl jsem se k pokoji. Když jsem byl u pokoje otevřel jsem je a uviděl jsem jí. Nehybně ležela na postely a okolo se měla milion přístrojů. Šel jsem tedy za ní a sedl si, vzal jsem její ruku a pořádně ji políbil, ihned se mi spustily slzy do očí, "proč? Proč? Proč si to musela schytat ty? Proč?" to jsem furt opakoval.....
Ráno jsem se probudil v 8 hodin, a co jsem cítil byla Ell ruka, jestli se ptáte, ty jsi tam usnul?, tak v odpovím že ano, celý den až do večera jsem maličký vyprávěl všechny no dobře skoro všechny protože jsem usnul příběhy když jsem byl ještě malý kluk a dělal hovadiny. Potom jsem vytuhnul a teď jsem se probudil......
Omlouvám se za to že nic nevychazelo. Tady máte nálož pár příběhu <333333
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.