Máme tady další part. Moc se omlouvám že jsem nic přes týden nevydala, mám teď hodně školy ale pokusím se dělat aspoň co nejvíce.<3
Ráno:
Ráno jsem se vzbudila v 6:35,"super" řekla jsem a mířila jsem si to přímou čarou vpřed do koupelny kde jsem se vysprchovala a následně udělala hygienu. Potom jsem si na sebe vzala černý džíny a černou mikinu "no musím teda říct že dneska nejspíš jdu za černou vdovu" řekla jsem si a trochu uchechtla. Když jsem sešla schody jako první jsem viděla lísteček, ani jsem si to nemusela číst protože jsem věděla že je to od mamky. Když jsem se koukla na hodinky vypadly mi asi oči "to už je 7:40 no potěš koště, to jsem se v té sprše musela zdržet trochu dýl" řekla jsem, vzala jsem si na sebe bágl, do ruky jablko a tak jsem nezapomněla na trio: mobil, klíče, peněženka, a šla.
Když jsem byla u školy bylo 7:50 "dobrý stíhám" řekla jsem si a šla do třídy. Hned jak jsem vešla do třídy tak se na mě vrhli holky "ahooooooj Ell" řekli mi naráz "ahojky" odpověděla jsem a šla si sednout s holkama do lavic. A je to tu hodina matiky, ach bože jak já nesnáším matiku, pomyslela jsem si v duchu a hned na to se otevřeli dveře a v nich stála ZKÁZA MÉHO ŽIVOTA ano ano matikářka. Celou hodinu jsem dělala že dávám pozor ake když mě to už nebavilo porozhlídla jsem se po třídě, nic extra hele Payton heh, c-c-cože počkej proč jsem si ho nevšimla, tohle se mi honilo hlavou a pak jsem si všimla že na mě čumí, já jsem hodila takový ten výraz "khamo něčum ne mě" a on se jen uchechtl a otočil se "twl co mu je" řekla jsem potichu aby mě nikdo neslyšel. "crrrrrrrrrr", "ahhh konečně" řekla jsem když začalo zvonit. No a teď jenom vydržet těch šest hodin dalších sranda hodin.Po škole :
Když jsem vyšla že školy rozloučila jsem se s partou a šla dom, jenže jsem cítila něčí pohled, proto jsem se otočila ale nikdo tam nebyl, tak jsem to neřešila a šla.(ted to bude takový to klišé, ale já nevím co vymyslet hehe)
Jelikož jsme se domluvily s holkama že půjdeme nakupovat tak jsme si dali sraz před školou ve 14:40, a teď je 14:35 takže ano musím přidat. "hmmn jako takhle můžu teď začít běžet a nebo to vezmu zkratkou hmmmm antentíky dva špalíky beru zkratku" řekla jsem si a vydala tedy tou zkratkou. To jsem ale nevěděla že to bude osudná zkrátka.....
Šla jsem a šla ale zase jsem cítila něčí pohled, otočila jen se a nikdo "tak už mi hrabe nebo co" řekla jsem si pro sebe, ale ne protože teď jsem cítila jak kdyby někdo šel za mnou, proto jsem se tedy otočila ale nikoho jsem neviděla, takže jsem se zase otočila jenže když jsem se otočila na proti mně byl......
Hmmmm mám to říct... Ale jo byl to.....
... Payton počkej co tady dělá?, řekla jsem si v hlavě, "tak se zase vidíme malička" řekl mi a mně naskočila husina, "c-co chceš" zeptala jsem se trochu že strachem, "promiň malička" nechápala jsem ale on jenom kývl hlavou a pak jsem ucítila jak mi někdo něco píchl do krku a za chvilku jsem viděla jenom černo černou tmu.
Payton's pov:
"promiň malička" řekl jsem a potom jsem kývl hlavou jako souhlas aby ji Dylan píchl uspavadlo, ona se za chvilku začala motat tak jsem ji vzal do náručí a šel s ní do auta. Tam jsem ji posadil na sedačku do zadu, obešel jsem auto a sedl si vedle ní zachvilku přišel Dylan a zeptal se "spí?", "jo spí ale už jeď on jen kývl hlavou a nastartoval auto a jel do mé vily, ano pokud se ptáte jestli náhodou nebydlím s tátou tak ano ale u táty jsem jenom když potřebuje něco ohledně no jak to nazvat "mafie". No nic moji maličkou jsem si dal na hrudník a hladil jsem ji po hlavě, a ona si "spinkala".Když jsme přijeli do vily vzal jsem ji do náručí a odnesl jsem ji do pokoje.......
Ell's pov:
Probudila jsem se a... počkej to není můj pokoj, proto tedy jsem si sedla a hned jak jsem si sedla mi projela hrozná bolest hlavy, "auuuu" zakňučela jsem. Když ta bolest byla trochu snesitelná porozhlídla jsem se po pokoji, "hmmm kde to jsem" hned na to se otevřeli dveře a v nich stál..............Kdo myslíte že to je ?¿
Na to si musíte počkat v dalším díle <3 jinak moc děkuju za skoro 100 přečtení jste neuvěřitelní, a ještě se jednou moc omlouvám, dobrou noc <3.790 slov
ČTEŠ
Vampire Love
VampiriDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.