26.part

483 19 0
                                    

Ahojky !! Po dlouhý době máme tady další part. Snad se vám bude líbit <3


Ell's pov :

Nastoupili jsme do auta, teda pokud se tomu dá říct nastupili protože když jsem chtěla jít do auta, Payton mě vzal jak princeznu a šel se mnou až autu kde mě položil a připásal pak oběhl auto a sedl si sám, "hele já mám taky nohy" řekla když Payton začal startovat. Payton se jenom uchechtl a řekl, "já vím ale máš odpočívat takže budeš odpočívat" já jsem se na něho koukla jako, halooo jseš v pohodě, on se jenom usmál a něco tam nastavoval, "co děláš" zeptala jsem se, "nastavuju písničky" odpověděl a já jsem si dala ruku na okýnko a tím jsem si podepřela hlavu kterou jsem na ruku položila. "maličká klidně spi" ozval se po chvíly Payton který se mě koukl, "dobře" odpověděla jsem jednoduše a už jsem se připravovala na spánek a Payton se ozval, "maličká  nebude ti vadit když pustím písničky", "ne nebude klidně je pusť" odpověděla, uslyšela jsem jak Payton usmál a zapl nějaký playlist. Začala tam hrát nějaká písnička kterou jsem znala tak jsem si začala pobrukovat.........


Payton's pov:

Zapl jsem playlist a poslouchal jsem písničku která zrovna hrála, ale po chvilce jsem slyšel jak jí někdo pobrukuje. Otočil jsem se na Ell a ona měla zavřený oči a pobrukovala si písničku, usmál jsem se a koukl na ní znova, trochu se klepala tak jsem trochu přibrzdil a sehnul jsem se pro mikinu co byla vzadu. S velkou nechtěností jsem musel probudit, "Ell, Ell, Ell" takhle jsem na ní potichu probouzel ale ona asi spala tvrdě takže jsem zastavil na kraji cesty a a opatrně jsem vzal Ell tělo k sobě (wtf to fakt divně) a opatrně jsem vzal mikinu kterou jsem přetáhl přes tu její malou hlavičku a potom přes ruce, až jsem jí stáhl celou, byla ji po kolena takže teď by ji mělo být teplo. Rozjel jsem se domů, cesta trvala asi jenom 10 minut takže pohoda.....


Omlouvám se že jsem tady nedala žádný fotky, ale jsem na počítači takže mi nejdou sem dát fotky. Jinak mám předepsaných pár dílů takže to postupně budu vydávat. tak u příštího dílu byeeeeeeee I LOVE YOU <3333333.

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat