Čauky mňauky <3
Tady máte další díl snad se vám to bude
Líbit.Ráno
Ráno jsem se probudila asi 6:15,vůbec ale jakože vůbec se mi nechtělo ale musela jsem. Jako první jsem šla tedy do sprchy, když jsem vyšla že sprchy tak jsem si udělala hygienu, trochu se namalovala a potom jsem se šla obléct. V kuchyni seděla mamka a popíjela kafčo společně s koláče který ještě včera večer narychlo upekla. "dobré ráno mami" pozdravila jsem mamku a mamka hned zvedla hlavu a odpověděla "dobré ráno miláčku jak si se vyspala", "ale jo dobře, je ještě ten koláč?" odpověděla jsem ale i zároveň zeptala na otázku, "jistě je tamhle na lince" odpověděla a já si to pelášila k lince za tím dobrým koláčem. Vzala jsem si tedy koláč a šla k mamce. Když jsem si to tak krásně papkala ten koláč, koukla jsem na mobil a málem mi vypadly oči "mami já už musím je 7:40" řekla jsem hned mamce "jo dobře tak se měj dobře papa" odpověděla mi "pa" odvětila jsem a pak rychlostí světla šla do školy.Cesta do školy byla celkem v klidu. Teď jsem právě u školy a je 7:50 takže je to jen tak tak. Vešla jsem proto do školy šla je skříňce kde jsem si vzala potřebné učení a šla do učebny "ahhh zemák, jak já ho nesnáším" říkala jsem si po cestě do třídy. Když jsem vešla do třídy tak mě hned uviděly holky a běžely mě obejmout. "ahoj Ell, už jsme myslely že nepřijdeš" řekla mi Charlie, "nebojte, zaspala jsem jenom" holky se usmály a já na ně taky, všichni čtyři jsem se šli sednout k lavici ale já jse si všimla v mém pediferním vidění že je taky ve třídě Payton a k tomu se na mě ještě dívá. Koukla jsme tedy na něho ale když jsem na něho koukla hned odvrátil zrak, neřešila jsem to a šla si sednout a připravit se na hodinu.
Po zemáku jsme měli děják, po cestě jsem si typovali co se Budem učit, když jsme přišly do třídy sedli jsme si do lavic Addison se zeptala "a holky co jste vlastně včera dělali, vím je to divný se ptal a mě to zajímá", mně to nevadilo že se zeptala, je hezký že se zajímá o své kamarády. "já jsem byla nakupovat" řekla Riley, "já jsem trénovala gymnastiku" řekla zase Charli, "já jsem pomáhala mamce" řekla Addison, "no mně přišla navštívit kočička" řekla jsem trochu se smíchem. "cože" řekla překvapeně Riley, "no když jsem přišla domů šla jsem do pokoje tam jsem si všimla že nemám roztáhnuté závěsy tak jsem si je roztáhnula a uviděla jsem černou kočku tak jsem ji řekla jestli chce ke mně do pokoje a ona mňoukla, tak jsem si ji vzala nebo spíš ona mi skočila do náručí ale přišlo mi jako kdyby mi ta kočka rozuměla ale asi mi už hrabe "řekla jsem svůj dlouhý monolog." hustý, ale co ty víš třeba umí mluvit "řekla Addison, a když to dopověděla zrovna začalo zvonit na hodinu...
Payton's pov:
" No mně přišla navštívit kočička" řekla Ell a já jsem napnul uši, proč? Protože ta kočka jsem byl já. "no když jsem přišla domů šla jsem do pokoje tam jsem si všimla že nemám roztáhnuté závěsy tak jsem si je roztáhnula a uviděla jsem černou kočku tak jsem ji řekla jestli chce ke mně do pokoje a ona mňoukla, tak jsem si ji vzala nebo spíš ona mi skočila do náručí ale přišlo mi jako kdyby mi ta kočka rozuměla ale asi mi už hrabe" řekla Ell a já jsem se usmál. Potom ještě něco řekla Addison ale to mě nezajímalo, najednou začalo zvonit a já jsem si dal masku alá "nemluvte na mě" a čekal kdy ta hodina skončí....Ell's pov:
Když přišla učitelka všichni se postavili ach zapomněla jsem KROMĚ PAYTONA, "posaďte se" řekla učitelka a my jsme se mohli sednout. "tak třído dneska budeme brát novou látku tak dávejte pozor" řekla učitelka a mi jsme se s holkama koukli na sebe a čekali co z ní vypadne. "dneska budeme brát vlkodlky a upíry" řekla z ničeho nic učitelka a my jsme vykulily oči "cože tak to jsem nečekala" řekla jsem, "tak to jsme čtyři" řekli holky a já jsem začala dávat pozor protože vlkodlaci a upíři, to je moje....
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.