23.part

586 19 0
                                    

Čauky <3 Máme tady další díl snad se vám bude líbit.......

Ell's pov:

Nic.to bylo jediné co jsem cítila, viděla a slyšela. Najednou jsem se ocitla někde kde bylo všechno bílé. P-počkat to je náš bývalý dům, rozhlížela jsem se všude a najednou jakoby se všechno začalo zbarvovat jak má. Všechen bývalý nábytek nabyl stejnou barvu jako když jsem tam bydlela před 10lety tudíž když mi bylo 6. Rozhlížela jsem se okolo domu, a koukala po něm ,ale když jsem uvítala k sobě na pokoj uviděla jsem něco úžásného.........








































hmmmmm dneska vás nebudu napínat...














































.....stál tam totiž......
















fajn už to řeknu...




























můj TÁTA, nemohla jsem uvěřit že ho vidím vypadal tak úžasně, ihned jsem začala brečet radostí, no a to jsi mě táta všimnul, "beruško pročpak břečíš" zeptal se mě a já jsem se k němu rozběhla silně ho obejmula, "tati" řekla jsem se slzami v očí, "copak beruško", zeptal se mě táta, "proč tě vidím, slyším a cítím" zeptala jsem se táti, "víš je to složitý" řekl mi a já jsem se hned zeptala, "prosím vysvětli mi to tati" řekla jsem ihned a taťka si jenom povzdechl a řekl "nechceš si na to sednout", já jsem jenom přikývla a sedla na postel a to samý udělal taťka, když si sedl tak spustil, "víš jak se stalo to neštěstí" zeptal se a jenom přikývla a hned si vzpomenula na toho odpornýho člověka který mě unesl, "no takže ten člověk ti strašně ublížil, a ty jsi spadla do bezvědomí tím pádem se tam nahoře teď nemůžeš probudit", řekl a jsem ho zasypala otázkou, "p-počkej jak myslíš tím nahoře" zeptala a taťka hned řekl, "no tady bys správně ještě neměla být protože jses ještě mladá zemřít" a já jsem v tu chvilky ztuhnula, "z-z-zemřít-t" vykoktala jsem že sebe, taťka si jenom povzdychnul a řekl, "no bohužel ale máš na výběr, ještě máš čas" dořekl a já jsem ho hned zavalila otázkou, "j-jak jako na výběr" zeptala jsem se a taťka odpověděl, "vidíš tamhle ty bílé a černé dveře, bílé vedou sem, když tam vejde už se tam nahoře neprobudíš, no a pak jsou ty černé, do nich když vstoupíš ocitneš se nahoře mezi živími" odpověděl mi a já jsem se rozmýšlela. Mám zvolit ty černé dveře a nebo ty bílé, když zvolím ty bílé nebudu cítit bolest budu u sebe mít taťku, ale zase když si vyberu černé můžu vidět Paytona, mamku a užívat si života, hmmmmm. Takhle jsem přemýšlela asi 5 min do kým jsem nerozhodla, "tati volím...............

























To byste chtěly vědět co......





































Na to si musíte počkat do dalšího dílu....




























Ne kecám já vám to řeknu.....






































..... Si černé dveře, řekla jsem a taťka se jenom usmál, zvedl se a šel ke mně. "Dobře sis vybrala, Payton bude mít radost" řekl a já se hned ozvala, "TATI jak víš kdo je Payton" dořekl a taťka se jenom uchechtl a řekl, "no víš koukám na tebe i z hora", já se jenom usmála přiblížila se k taťkovi a silně ho objala, "achhh kdy by jsi měl taky na výběr" řekla jsem a ukapla oči, "no tak beruško neplakej budu se koukat na tebe z hora" řekl a pustil mě a jsem se od něho oddálila a šla směrem k černým dveřím. Už jsem tahala za kliku ale otočila se a koukla na tátu, ten se usmíval a poslal pusu, já jsem ji jako chytla a dala k srdci, potom jsem se otočila zpátky a otevřela dveře. Nášlapla jsem jednou nohou a jak jsem vstoupila jako kdyby jsem omdlela a potom jsem najednou slyšela nějaký pípání. Tak jsem zkusila pohnout rukou ale něco mě za ní drželo tak jsem ji zmáčkla a trochu pootevřela oči. Ta věc nebo spíš člověk se hned otočil a najednou začal říkat "Ell Ell slyšíš mě maličká haló" a já jsem se jenom znohla na pouhé kývnutí a a oči jsem otevřela skoro úplně. Uviděla jsem uviděla jsem Paytona jak hned na něco zběsile mačkal a po chvilce jsem uviděla jak vchází doktor. "dobrý den slečno Ell jak se cítíte" zeptal se mě a já jsem si v hlavě říkala něco jako, wtf kámo teď jsem se probudila takže ti tady nezatančím hulahup taneček, no řekla jsem jenom "no ujde to" řekla jsem a já se podívala na Paytona a trochu se usmála ale bolelo mě břicho takže jsem se usmála co to šlo, Payton to očividně poznal, jak to pozná, řekla jsem si v hlavě a viděla jak se Payton taky na usmívá, "tak udělám vám pár vyšetření a nechám vás odpočívat" řekl ten dóktr, já jsem samozřejmě jenom kývla ale v hlavě jsem si zase říkala, twl tak on je asi nějaký mimo né, já jsem se probudila a hned chce vyšetření, bože můj..........

Už uběhla asi půl hodina a já postupuju různými vyšetřeními a hrooooooozně se nudím ale jakože fakt, "tak hotovo a teď už jenom odpočívejte" řekl a já jsem si hned v hlavě řekla, neee fakt já jsem totiž skákat z padáku škoda, potom odešel a Payton se ke mně přisunul vzal mi ruku a začal mi ji hladit palcem, "kolik dní jsem spala" zeptala jsem se a Payton hned odpověděl "3 dny" řekl a já jsem vykulila oči, twl to ten rozhovor s taťkou musel být ve slowmo, Payton se usmál a pak řekl "ale neboj jsem tady a už tě nic neohrozí" dořekl a furt mi hladil ruku tak jsem mu odpověděla, "já ti věřím Paytone" řekla a usmála se a Payton se taky usmál.....

Celý den mi Payton vyprávěl příběhy který mi říkal když jsem spala, musím říct že jsem se fakt zasmála. Po chvilce se mi začaly zavírat oči a upadala do spánku, jelikož jsem zvyklá třeba objímat polštář a jelikož mi Payton držel ruku tak jsem ji obejmula spala. Když se mi spalo úžasné, ucítila jsem jako kdyby Payton odcházel tak jsem zamumlala,"Prosím zůstaň tady semnou" když jsem to dořekla, uslyšela jsem jak Payton potichu říká,"maličká ale já nevím kam si mám lehnout", no já jsem se posunula co nejvíce na kraj a čekala než si Payton lehne, ani jsem nemusela počítat do 5 a Payton byl u mě, když si lehl a přikryl nás tak jsem ho objemula jsem ho jak medvídka a usla jsem. No Payton si mě taky obejmul a hladil mi palcem rameno, no a potom usl......

Tenhle díl je dlouhý, takže dneska nejspíš už žádný nebude ale zítra počítejte s alespoň s 2 příběhama <3

Tenhle díl je dlouhý, takže dneska nejspíš už žádný nebude ale zítra počítejte s alespoň s 2 příběhama <3

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat