Part. 2

1.1K 21 1
                                    

Hey guys !¡
Máme tady další část snad se vám bude líbit<3

Trochu víc přeskočíme, protože ty 4 dny se vůbec nic zajímavého nedělo heh :

Pondělí 6:40:
Ráno jsem vstala, I když se mi absolutně nechtělo, šla jsem tedy jako první do sprchy aby mě trochu probrala, potom jsem se oblíkla a jelikož jdu do školy, tak jsem si vzala modré džíny, šedou mikinu a na to jsem si vzala džínovou bundu potom jsem si dala korektor aby jsem nevypadala jak kdybych týden nespala, řasenku a svůj "look" jsem dovršila leskem na rty. Když jsem byla hotová šla jsem dolů, a tam jsem hned na lince v kuchyni viděla lísteček, nejspíš od mamky, " Ahoj Ell musela jsem na pohovor do nové práce, na stole máš peníze tak si kup svačinu, se vší láskou mamka<3"tohle tam bylo napsáno tak jsem si vzala peníze, do ruky jablko, nezapomněla jsem ani na mobil, klíče, peněženku a mohla jsem vyrazit do NOVÉ školy. Už jsem byla skoro u školy, ale ještě před tím jsem si tedy zašla koupit sváču. Když už jsem to měla všechno koupeno mohla jsem tedy jít do té srandy co se nazývá škola. Hned jak jsem vstoupila do chodby, strhly se na mě několik obličejů, jelikož jsem introvert tak jsem začala být nervózní, ale nedává jsem to najevo. Šla jsem tedy rovně a najednou do mně narazila nějaká holčina "ehmm moc se omlouvám, nedávala jsem pozor" "ne to je d-dobrý" ano i tak lehkou větu mi dává zabrat říct. "mimochodem jsem Riley" "um já se jmenuju Ell". "nechceš s něčím poradit vidím že jsi nová, protože jsem tě tady ve škole ještě neviděla" řekla mi. "no vlastně potřebuju, kde najdu ředitelnu prosím" "tak to půjdeš rovně pot.. ne víš co já tě tam zavedu" když mi tohle říkala tak trochu vypadala nervózně. "umm jseš v pohodě" "jojo a teď pojď " odpověděla, ale zase divně, už jsem to radši neřešila a šla tedy za ní. "tak tady je ředitelna, snad budeš s námi ve třídě, vypadáš mile" "děkuju, ty taky vypadáš mile a ještě jednou děkuju že jsi mě dovedla do ředitelny" "jo to je samozřejmost, tak zatím". Než jsem řekla "zatím" už byla v tahu, no nic zaťukala jsem tedy a za nedlouho se ozvalo "dále", vešla jsem tedy dovnitř a hned se ozvalo "ahh slečna Collinsová posaďte se" hned jsem zprozornila, protože jak může k sakru vědět moje jméno "ehm pardón ale jak víte moje jméno" "máš ho v přihlašovacích údaji, když mi je tvoje matka vyplňovala" odpověděl. Tak teď jsem se ztrapnila úžasný Ell dobře ti to začíná, řekla jsem si v hlavě. "a v jaký budu třídě" zeptala jsem se na otázku, "jelikož to je 16, tak budeš v prváku", "aha děkuju moc". Ředitel se jenom lehce usmál a potom mi řekl "pojď provedu tě po škole aby ses neztratila" na to jsem pouze přikývla.

Už skoro hodinu tady courame po škole, ředitel mi teď ukazuje výstavní políčku, musím tedy říct že je to straaaaaašně zábavné, kdyby teď někdo nepochopil tohle byla ironie. "no a teď tě zavedu do tvé třídy" když tohle řekl hned jsem znervózněla a hlasitě polka. Ufff neslyšel to heh. "tak a jsme tady" tak teď se mi dokonce sevřel i žaludek. Když ředitel otevřel dveře naskytl se mi pohled nejen na učitelku ale na puberťáky co si říkají studenti. Ředitel pronesl pouze "dobrý den studenti vedu vám novou studentku tak se k ní chovejte hezky" a odešel. "tak pojď se nám představit" řekla učitelka a jsem tedy s mou nejlepší kamarádkou nervozitou šla představit "ahoj já jsem Ell Collinsová a je mi 16" tohle bylo jediný co ze mně vypadlo. "tak se jdi sednout třeba k Riley". Hele Riley ty jsem si ani nevšimla heh no nic. Šla jsem si tedy sednout, ale když procházela uličkou cítila jsme nějaký pohled někoho, Twl Ellino všechni na tebe čumí jak kdyby jsi přišla s hovnem na hlavě, já vím ale tohle byl jiný pohled takový zvláštní, dokončila jsem svůj dialog v mé hlavě, když jsem se tedy koukla od kud ten pohled šel a můj pohled se zarazil na klukovi který měl kapucí přes hlavu ale když se na mě koukl viděla jsem jak mu z pusy trčí dva tesáky, Twl tobě Ellino už normálně hrabe bože určitě to je z tý mojí nervozity, když jsem došla do lavice kde sedí Riley, tak ona se na mě usmála, já jsem se tedy taky na ni usmála a přisedla jsem si si k ní a ona hned řekla "ahoj Ell, jsem ráda že jsi tady s námi ve třídě", "popravdě jsem taky ráda" řekla jsem a usmála jsem se na ní.
"tak jo teď ti řeknu něco o naší třídě" řekla mi z ničeho nic Riley "dobře" odpověděla jsem ji. "tamhle je Avani, ukázala na černovlásku, ta je v pohodě dobře se vyzná v make-upu (neumím skloňovat). Tam je Charli a Addison ty jsou zase expertky v gymnastice, a jsou taky hodný a ochotný. no teď ti ukážu kluky. Tamhle ten je Jaden je hodný, ale když ho někdo nasere, umí mu udělat ze života peklo, jo a má holku Nessu ta je taky v poho. No a tamhle je Jackson ten chodí s Charli, je taky v pohodě, ale hlavně vždy vymyslí nějaký crazy nápady. No a tohle je naše parta " když skončila svůj monolog tak jsme pouze přikývla, ale nedal mi říct ten kluk tak jsem se jí zeptala" a Riley kdo je tohle "když jsem to dořekla tak jsem ještě ukázala na toho divného kluka."ehm no, víš co řeknu ti to společně s partu po škole dobře" řekla ."dobře" odpověděla jsem ale už podle mé intuice jsem cítila že to nebude nic dobrého.

Po škole :
Škola proběhla celkem v pohodě, proč v celkem? Protože na mě celý den čučel ten divný kluk. Teď právě čekám na Riley s její partou. A hele už ji vidím. "Ahojky" řekla mi asi ta eee Addison jo Addison. "čauky" řekla mi zase Charlie. "Čau" řekl mi Jackson, "ahoj" řekl mi naposled myslím že se jmenoval Jaden. "ahoj" kuňkla jsem. Najednou bylo to trapné ticho. "ahhh, fajn budu mluvit já" prolomila Riley ticho. "takže asi chceš vědět něco o......

Uuuu kdo si myslíte že to byl?
Jinak děkuju za 4 přečtení, ano vím někdo si může říct "ježíš vždyť je to jen čtyři" ale pro mě je to motivace.
No nic pro dnešek to bude asi vše a vyjde až zítra. Takže ty pokud to čteš I love youuuuuu <3.

1091 slov.

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat