Helouuuu my besto peoples máme tady další díl tak si ho užijte zatím <33333
Payton's pov :
Jak jsem přijel domů rychle jsem běžel domů, otevřel jsem dveře a nic ticho, hrobový ticho. Šel jsem do kuchyně ani nevím proč. Jakmile jsem ale přišel uviděl jsem na podlaze kapky krve trochu jsem se zděsil protože KREV !. Šel jsem po kapkách krve až jsem došel ke dveřím kde je Ell pokoj rychle jsem ho otevřel a koukal po pokoji, "nikde nic..............sakra KOUPELNA" rychle jsem běžel ke dveřím od koupelny a rychle je otevřel...............
jak se máte ????
no jo já vím jsem hrozná
fakt by mě zajímalo jak se máte, můžete mi to napsat do komentářů <333
........rychle jsem běžel ke dveřím od koupelny a rychle je otevřel..............."DOPRDELE nenenene" ihned jak jsem uviděl Ell běžel jsem k ní a vzal její tělo do objetí, začal jsem s ní trochu třást aby se probudila, "Ell Ell, maličká haloo slyšíš mě maličká prosím probuď se prosím" mluvil jsem na ní ale ona nic. Vzal jsem jí rychle a běžel do pokoje kde jsem jí položil na postel a zběsile jsem začal hledat obvaz, "kde je ten zkurvený obvaz" takhle jsem řval po vile než jsem ho našel, "tady je tady je dobrý mám obvaz a hele desinfekce dobrý dobrý" ano motal jsem tak trochu slova protože kurva Maličký teče krev z ruk. Rychle jsem běžel k maličký abych jí to obvázal, sprintoval jsem si to rychle do pokoje. Sedl jsem si k Ell a začal jsem jí to čistit, "proč já kretén něco říkal, vždyť se kvůli mně skoro zabila kdybych byl déle někde, mohla umřít a to jen kvůli mně" tohle jsem si říkal až jsem začal brečet. Pořádně jsem jí to obvázal, přikryl jsem jí a šel to uklidit, když jsem to měl uklizené šel jsem za mojí maličkou. Přilehl jsem si k ní a pořádně jí obejmul, "moc moc moc hrozně moc se omlouvám, promiň mi prosím" tohle jsem furt opakoval a brečel jsem jí do hrudě.....................
Dneska trochu kratší tak snad vám to nevadí. Snad se vám dnešní díl líbil. Tak u dalšího dílu LUV YOU <3333333333333
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.