Heyyy Guysss welcome to my dalšího dílu, snad se vám bude líbit<33
Payton's pov:
Když jsem dojedl palačinky, zvedl jsem se a šel dát talíř do myčky. Chtěl jsem si sednout do obýváků ale najednou jsem uslyšel jak Ell otvírá a poté zavírá dveře, šel jsem tedy nahoru abych si vzal talíř a dal opět do myčky. Když jsem byl u dveří ohnul jsem se abych si vzal talíř a chtěl zaťukat na dveře, Ťuk ťuk, zaťukal jsem ale nikdo se neozval. Otevřel jsem dveře a uviděl maličkou jak spí, ta je tak roztomilá, pomyslel jsem si a následně opustil pokoj, když jsem šel po schodech všiml jsem si že na talíři je papírek, šel jsem kuchyně kde jsem položil talíř na linku a poté jsem si vzal papírek do ruk otevřel ho. Jakmile jsem uviděl co je tam napsáno, udělal se úsměv na tváři. Vzal jsem papírek a běžel jsem k sobě do pokoje kde jsem si ten papírek připnul na nástěnku, potom jsem dát ten talíř do myčky. "hotovo" řekl jsem si když jsem to měl hotový, rozhodl jsem se že se půjdu vysprchovat, no a co jsem asi šel udělat, pokud si myslíte zaběhat tak vás asi přetáhnu botou. Když jsem byl vysprchovaný, oblékl jsem si tepláky a nějaké triko. Sedl jsem si na postel a sehnul pro kytaru, vzal jsem jí do ruk a začal jsem něco hrát po chvilce jsem začal i pobrukovat, "tyjo to by byla dobrá písnička" řekl jsem si po chvilce pobrukovaní, vzal jsem si proto sešit kam si píšu všechny moje písničky a začal psát slova, věty který se mi zrovna honili hlavou, "myslím že mám hotovo" řekl jsem si když jsem měl hotovo. Začal jsem vytvářet hudbu, k tomu mi sloužila hlavně kytara...............
Po asi cca 3 hodinách jsem měl hotovo, chtěl jsem si jí zazpívat complete, ale uslyšel jsem nějaké hlasy nebo spíš hlas, jako by o něco prosil aby ho pustil. Vstal jsem šel jsem rychle kouknout co se děje, jako první jsem šel za maličkou protože ta je pro mě nejhlavnější........
Ell's pov:
Konečně jsem usla, ale po asi 3 hodinách jsem slyšela jakoby se někdo dostával do mého pokoje pomocí okna. Ihned jsem rychle vstala a koukla směr okno, jenže mi najednou někdo chytil pod krkem a přitlačil ke stěně, viděla jsem nějakého chlapa mohlo mu být tak 30 let ale teď mi to bylo u prdele hlavní bylo to že mě začal pomalu ale jistě dusit, "prosím puste mě" trochu se mi klepal hlas, "tak to ne, ty budeš pykat za svého otce" řekl hnusně ten chlap, "prosím" začala jsem brečet a a už jsem cítila jak jsem ve vzduchu. "Ell jseš v pohodě?" ozval se Paytonův hlas, "p-prosím" začal jsem lapat po vzduchu ale marně už jsem nemohla dýchat a začala jsem vidět černé fleky před očima. Najednou jsem uslyšela jak někdo rozrazil dveře a pak jsem uviděla Paytona...............
Payton's pov:
Šel jsem ke jejím dveřím a když jsem chtěl otevřít nešli, "Ell jseš v pohodě" zeptal jsem se ale nic, pokoušel jsem se ale marně, "p-prosím" uslyšel jsem Ell hlas a pak jakoby někdo někoho dusil. Dostal jsem vztek a zároveň strach, na nic jsem nečekal a rozrazil dveře, kouknul jsem po pokoji a uviděl nějakého chlapa jak pomalu ale jistě dusí maličkou. Ten chlap se otočil a jak mě uviděl trochu se zděsil, "Moormeiere ?!" řekl trochu se strachem a překvapeností, "CO SI TO DOVOLUJEŠ ŠAHAT NA ELL !!" zařval jsem a zároveň mi zčernaly oči a vyjely mi tesáky, "ne ne ne hele já to nevěděl fakt prosím ne" začal říkat ten parchant a couvat zároveň, "na to si měl myslet dřív" rychle jsem k němu přistoupil a chytil ho pod krkem, "poslední slova" řekl jsem ale ani to nestihnul říct protože jsem mu zlomil vaz. Nechal jsem mrtvé tělo ladem a běžel jsem za maličkou, "maličká?" řekl jsem a otočil k sobě ale nevnímala, " nenene maličká haloo probuď se" zkontroloval jsem jestli dýchá a má tep ale tep měla strašně malý. Rychle jsem jí vzal do náruče a šel s ní do svého pokoje, položil jsem jí a přikryl. Zkontroloval jsem tep a už ho měla dobrý. Lehl jsem si k ní a přikryl nás, dal jsem si Ell hlavu na mou hruď začal jsem jí hladit, "proč si to musela zase schytat ty, ale neboj teď tě bud držet v bezpečí o hodně víc, a zabiju všechny co se tě dotknout" řekl jsem a dal jsem jí pusu do vlasů. Zavřel jsem oči a slyšel jsem pouze jenom její tlukot srdíčka...........
No tak to jste nečekali co. Co měl Ell táta za problémy, že by mafie. To se nechte překvapit v dalším díle <333.
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.