11.part

735 21 2
                                    

Čauky mňauky máme tady další díl, snad se vám to bude líbit <3

Ell's pov:
Vzbudila jsem se a promnula oči koukla jsem  se do okna a uviděla jak se stmívá, "počkej vždyť před chvilkou bylo ráno" řekla jsme si a posadila jsem se na postel. Ale v tom jsem si okamžitě všimla že mám na sobě velkou chlapeckou mikinu. Musím teda říct že hezky voněla, pokukovala jsem po mikině a všimla si ještě takový boule na ruce tak jsem vyhrnula rukáv a tam jsem uviděla tu pořezanou ruku ale byla pořádně vydesinfikovala a ještě byla obvázána dvouma obvazy, nějak jsem to neřešila. Najednou se otevřeli dveře a v nich Payton, "dobře odpoledne maličká" řekl Payton a šel ke mně, já jsem se opět odsunula co nejdál k posteli a jelikož ta mikina byla velká tak jsem si tak jsem si dala rukávy přes ruce, samozřejmě jsem na sobě měla furt tu kapucu. On si povzdechl a položil opět opatrně jídlo na postel, jenže co jsem chtěla aby udělal, pokud si myslíte aby to ochutnal vyhráváte 1 000 000 Kč. No takže jsem čekala až to ochutná, "maličká ty si myslíš že je to otrávené  že?" zeptal se a já jsem přikývla "ahh tak dobře ochutnám to" řekl a jsem čekala, no a opět to bylo v pohodě, so vzala jsem si to a snědla, když jsem to měla snězené dala jsem zpátky talíř k Paytonovi a čekala až si to vezme. Jenže on nic nevzala to, vůbec jsem to nechápala ale pak Payton řekl "maličká co mám udělat aby jsi se mě nebála", já jsme odpověděla, "j-já n-nev-vim", já vím že mi nebylo moc rozumně, but já se pořád bála, "dobře maličká, ale kdyby jsi něco potřebovala tak stačí jen přijít do mého pokoje anu, mám ho hned vedle tebe, jo a nebolí tě ta ruka, protože jen aby nebyl ten obvaz moc utažen, protože když jsem to vázal tak jsem se bál že tě to bude bolet" řekl, a já jsem se hned koukla na ruku a pak vyděšeně na Paytona, "malička kdybych ti to nevyčistil tak bys dostala otravu krve" řekl a já jsem hodila na Paytona poděkovný pohled, "nemáš zač malička" řekl a odešel, "třeba není až tak hrozný" řekla jsem si pro sebe a šla se koukat na film......

Dneska je to krátký, vím ale já se musím učit na fyziku takže tak no, ale snad se vám to bude líbit, no a nezapomenu na nějakou fotečku<3

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat