Ahoj <33 Promiňte že jsem nic nevydala, teď se asi budu vymlouvat. Ale já se musím učit a jelikož mi nejde matika tak tím se musím učit víc........
Ell's pov:
Světlo, stíny lehké obrysy....To bylo první co jsem vnímala, po chvíli obrysy byly ostřejší, všímala jsem si že jsem v něčím objetí. Začala jsem se nebo pokusila se hýbat a trochu jsem pohnula rukou. Ten daný člověk si toho okamžitě všimnul a.......
Payton's pov:
Furt jsem jí objímal a brečel do její hrudě, musel jsem si furt dokola promítat v hlavě když jsem jí uviděl, jakmile jsem si to promítl rozbrečel jsem se na novo. Asi po půl hodině co jsem furt objímal maličkou, jsem něco ucítil......
Ucítil jsem jak malička pohnula rukou, ihned jsem se na ní kouknul a uviděl jsem jak se pomalu ale jistě probouzí......
Ell's pov:
Koukla jsem nebo nebo spíš pokusila se kouknout protože jsem viděla trochu rozmazaně z toho světla co na mě šajnilo. Když jsem už lépe uviděla jsem.......... Paytona!. "Paytone?" zeptala jsem se poněkud ospale ale i překvapeně, "maličká ty jsi vzhůru, tak moc jsem se o tebe bál" řekl Payton a obejmul mě, jenže mně se vybavila ta věta, ta která mě k tomu donutila to udělat, "proč jsi to řekl?" zeptala jsem se se slzami v očích, "maličká....." řekl ale bylo poznat v jeho očích provinilost, lítost, smutek, "proč?" zeptala jsem se a už jsem na plno brečela, "maličká to je nadlouho" řekl a měl slzy očí, "co je na dlouho, proč mi prostě neřekneš proč?" řekla jsem nebo spíš zeptala a koukla jsem se na něho svýma ubrečenýma očima, "maličká prosím odpusť mi to, moc tě prosím" řekl a už naplno brečel. "Paytone m-......." chtěla jsem to doříct protože se hned ozval Payton, "maličká moc tě prosím" řekl a furt brečel, "Paytone teď mě prosím nech, nemluv na mě, musím si dát pauzu" řekla jsem s ubrečeným hlasem, "dobře tak já ti pak přinesu jídlo?" řekl a zároveň se zeptal, ale asi to špatně pochopil, "Paytone tady nejde jenom o hodinu nebo dvě, já jsem myslela třeba týden" dořekla jsem to a Payton se hned zasekl a začal zběsile kroutil hlavou ze strany na stranu, "nenene maličká prosím tohle mi nedělej, prosím udělám cokoliv" řekl ale já se zase na novo rozbrečela, "když pro mě uděláš cokoliv, prosím nech mě si to projít hlavou, "řekla jsem a Payton se rozbrečel, "dobře nechám tě, ale budu ti alespoň nosit jídlo" řekl a zvedl se odešel. Já jsem se opět rozbrečela, ale potom jsem si řekla že se vysprchuju a pokusím se usnout......
Payton's pov:
Odešel jsem do svého pokoje a tam jsem dostal hysterák, proč já kretén jsem to musel říct, proč, já jsem takový debil, furt jsem si to musel vyčítat, "dobře to bude dobrý, do píče to nebude dobrý, ztratil jsem tu nejdůležitější osobu co jsem měl a můžu za to já, je to jenom moje vina" lehl jsem si do postele a snažil jsem se usnout, ale bylo mi to houby platný. Rozhodl jsem se že udělám jídlo, i pro Ell ale když mě nechce vidět tak jí to dám před dveře a zaklepám a poté odejdu........
Co jsem řekl to jsem udělal šel jsem do kuchyně, kde jsem si následně sehnal suroviny na palačinky. Ano budu dělat palačinky, snad jí to potěší :). Když jsem měl připravený suroviny začal jsem vařit. Udělal jsem si těsto a začal jsem si připravovat pánev a rovnou i těsto. Nalil jsem těsto na pánvičku a čekal až ji budu moct otočit......
Už mám na talíři asi 10 palačinek a čekám až trochu vystydnou abych se nespálil prsty. Mezitím si dojdu pro marmeládu. Položil jsem si talíř před sebe a otevřel marmošku, nanesl jsem marmeládu na palačinku a rozetřel jsem jí a následně zabalil. Takhle jsem to udělal s dalšíma dvěma a nějak jsem to naaranžoval na talíř, vzal jsem talíř a šel před dveře ke je maličká. Položil jsem talíř před dveře, následně zaklepal a potom jsem šel dolů do kuchyně kde jsem si snědl svoje palačinky, ale furt jsem musel myslet na Ell, takže jsem se tak trochu rozbrečel :(...........
Ell's pov:
Ležela jsem v posteli, vypadala jsem jako tělo bez duše, ale mně to bylo teď jedno. Furt jsem musela přemýšlet nad tou větou co mi řekl Payton, nechybíš nikomu ani tvým kamarádům, tohle jsem si musela furt promítat v hlavě ale jakmile jsem si to vybavila, začala jsem brečet. Po chvilce jsem uslyšela jak někdo jde po schodech a jde směr můj pokoj, rychle jsem si sedla do tureckého sedu a čekala co se bude dít. Ťuk* Ťuk* někdo zaklepal, ale potom jsem slyšela jak odešel. Chvíli jsem čekala jestli někdo nepřijde, ale nic. Šla jsem proto pomalu ke dveřím a pomalu je otevřela, vykoukl na mě talíř s palačinkami, trochu se mi nadzvedly koutky. Vzala jsem si ho do ruky a šla si sednout na postel, Vzala jsem si do ruky jednu palačinku a zakousla jsem se. Bylo to výborný, musím říct že palačinky Payton zvládá na jedničku. Dojedla jsem palačinky a talíř jsem položila na stůl, dost dlouho jsem přemýšlela jestli to udělám ale na konec jsem rozhodla že ANO. Asi se ptáte co udělám, no rozhodla jsem se že napíšu na kus papírku že to bylo výborný. No nejdřív jsem ale musela najít nějaký papír že jo, "kde může být papír?" řekla jsem si pro sebe a začala jsem hledat, tady není, tady taky ne, kde může být? aaa hele tady je, našla jsem papír, byl ve stole, myslím jako v šuplíku který je zabudovaný ve stole. Sedla jsem si na židličku a začala jsem psát děkuju za palačinky, byly výborný <3. Papír jsem přeložila a dala na talíř, který jsem pak dala před dveře, poté jsem si šla lehnout a pokoušela se usnout....
Myslím že dneska je to dlouhý tak snad si ho užijete ahojky<3333333333
A jinak jak se vám líbí WHAT I NEED, mně teda hrooooooozně moc <3
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.