Hola <3. Tenemos otro capítulo aquí, así que disfrútalo<33........
Payton's pov:
Koukal jsem jak Ell poklidně spí a přemýšlel jsem nad tím kdo byl ten chlap, hmm kdo by to byl a kdo ho sem poslal, nemohl jsem přestat přemýšlet nad tím kdo to byl a tak jsem si vzal notebook a šel hledat toho chlapa. Hledal jsem všude ale najednou v mé hlavě proběhlo věta kterou jsem slyšel přes dveře když ten chlap mluvit něco na Ell, .......ty budeš pykat za svého otce, okamžitě jsem začal hledat Ell otce, trochu se bojím že její otec měl něco společného s mafií než umřel teda pokud umřel přirozenou smrtí........
"KURVA !" vykřikl jsem potichu když jsem našel jejího otce ve složkách kde jsou mafiáni, rozkliknul jsem jeho jméno a začal číst, "Jonathan Collins 45 let, žijící v New Yorku se svou rodinou. Pracuje pro mafii jako překupník nebezpečných zbraní a zneškodňuje lidi které nám stojí v mafii", takže byl VRAH?!, "Jonathan Collins se zpronevěřil že nahlásil mafii FBI, Jonathan byl zabit agenty dne 27.04.2015., Thomas Anderson, velitel mafie povolal svého agenta Mitchell Torres aby zabil jeho dceru až dovrší 16ti let.", koukal jsem na ten spis jak kdyby mi před očima zabili maličkou, koukl jsem na Ell a ta spala. Okamžitě jsem si uložit jména velitele a agenta který ublížil Ell, zaklapl jsem notebook a projel si rukama vlasy, to nemůže být pravda, jak mohl být mafián, takže neumřel přirozenou smrtí, mám to říct Ell, co když jí to dorazí víc než je teď" tyhle myšlenky se mi honili hlavou. Zvedl jsem ze židle a šel si sednout k Ell, ta asi zaznamenala mojí přítomnost a obejmula mě, já jsem si lehl aby to bylo pohodlnější. Ell se okamžitě přitulila víc a takhle jsme usli........
LIDI DĚKUJU MOCCCCC ZA 6K, JÁ JÁ NEMÁM SLOV VŽDYŤ PŘED DVOUMA TÝDNY JSEM MĚLA 5K. VY JSTE UŽASNÝ, NEMŮŽU SI PROSTĚ MOC A ŘEKNU TO, MÁM TY NEJLEPŠÍ FANS KDY JSEM KDY MĚLA !!!!! <3333
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.