Helou helou helou fanfáry prosím příběh VAMPIRE LOVE znovu obnoven, loading.......
Payton's pov:
Ráno jsem se probudil a koukl vedle sebe, ležela tam malička, usmál jsem se a pohladil jsem ji po vlasech. Přemýšlel jsem co budem dělat no a na něco jsem přišel. Po chvíli se maličká probouzela, "dobré ráno" usmál jsem se ní a ona si protřela očka a koukla na mě, obejmula mě a řekla, "dobré ránko" spíš to zamumlala a já jsem se musel usmát, "malička ohledně toho včer-" nestihl jsem to doříct protože se Ell ozvala, "prosím už to neřešme, jo? Sice mě to bude vrtat hlavou ale teď před Vánocemi se mi na to nechce myslet" koukla na mě a já jsem se usmál, "dobře, víš co budeme dneska dělat?" řekl jsem a ona zakývala hlavou jako náznak ne, "no když už jsou Vánoce, tak by to tu mělo taky vypadat ne" její oči se
rozzářily jako světýlka a zeptala se mě, "takže budeme péct cukroví a zdobit dům " a já jsem kývl. Obejmula mě vší silou a furt opakovala děkuju, "nemáš zač, a teď pojď jinak to nestihneme" řekl jsem a opatrně jsem vytáhl maličkou z postele, "Payi já mám nohy" řekla a a jsem se hned zarazil, "jak jsi mi to řekla?" zeptal jsem se a ona se začala červenat, obejmula jsem ji a řekl, "no šup jak si mi to řekla", "Payi, vadí ti to" zeptala se se strachem, "maličká proč by mě to mělo vadit, líbí se mi to" řekl jsem a kouknul jsem se na ni s úsměvem, "já nevím já jen no to je jedno" řekla šla dolů, něco mi tu nehraje.....Ell's pov:
Šla jsem radši dolů abych nemusela nic vysvětlovat, po chvilce přišel Payton a usmíval se na mě, dobrý nedošlo mu nic, "tak co budem péct jako první?" zeptal se mě Pay a koukl na mě, "jako první na 100% perníčky" řekla jsem nadšeně a tleskla jsem si rukma, ale najednou mi něco došlo, "Pay?", "ano maličká" odpověděl mi, "umíš péct cukroví?" trochu jsem se zasmála nad tou myšlenkou že by Pay pekl cukroví, "počítá se jako cukroví vajíčka" poškrábal se za krkem a uchechtl se, "takže nemáš ani vědomí jak se dělá těsto?" zeptala jsem se s nadějí že umí, jenže Payton zákoutil hlavou jako náznak ne. Povzdechla jsem si a řekla, "tak jo tak já udělám těsto, přineseš mi prosím mouku, vajíčka, mléko, med, cukr, sůl, prášek na pečení a tmavé kakao(takový to aby měli perníčky hnědou barvu)?" koukla jsem na Paytna a on na mě koukl jak na debila, "Eee jo jasně" řekl a odešel pro věci, tak to jsem zvědavá co přinese. Uběhlo tak 15min a Payton nikde, "kde je ježiš" řekla jsem si pro sebe a šla se kouknout za Paytonem, "Pay děláš si srandu?", abych vás uvedla do děje, Payton sedí na zemi a před ním je 5 sklenic a prst který dává vždy do jedné sklenice a potom ten prst strčí do pusy. Zvednul hlavu a uviděla jsem jak má skoro celou hlavu od mouky, "co tady prosimtě děláš?" zeptala jsem se ho, "notak já za to nemůžu že všechny 3 mouky chutnají stejně" kouknul na mě smutným obličejem, "Pay mouka se rozeznává podle toho jak je hrubá, jsou tři typy hrubá, polohrubá a hladká" řekla jsem mu a vyndala prst z jeho pusy kterým zase ochutnával mouku, "a kterou potřebuješ?" zeptal se Pay, "hladkou" řekla jsem. Pay najednou strčil ruku do sklenice, "ne tahle je moc hrubá, cítím to" řekl a než jsem mu chtěla říct něco tak vytáhl ruku a dal jí do druhý sklenice, "ne ta to taky není ta je jak si to říkala Trochuhrubá jo" no a než jsem ho chtěla opravit, "yeeeey ta je hladká, jo mám to mám hladkou mouku" začal se radovat jako malý dítě. Zvedl se i s tou sklenicí pobral všechny další věci a šel do kuchyně, "Pay můžeš mi vysvětlit proč máš skoro celou hlavu od mouky?" zeptala jsem se když jsem mu myla špinavý obličej od mouky, "no řekněme že se ta mouka trochu vysypala" řekl a koukl na mě, "ahaaaa tak to jo" setřela jsem mu poslední kousek mouky a šla dát kapesník do koše. Když jsem přišla ke stolu tak Payton už tam připravoval misky, váhu a různý potřebný věci, "jseš připravený?" zeptala jsem se, "no snad jo" řekl a mohly jsme začít péct. To bude ještě sranda...
Snad se vám kapitola bude líbit<3
ČTEŠ
Vampire Love
VampireDívka se přistěhuje společně s její mamkou do Severní Karolíny. Co se stane když narazí na chlapce který ale nebude jenom člověk ale něco co dosud dívka považovala za pouhé mýty. To se dozvíte v příběhu.