29. part

478 20 0
                                    

Čauky zdraví vás. Máme tady další díl tak si ho užijte <333333333

Minule jste viděli :

"jak možná to jako už nikdy neuvidím svoje kamarády a a a a MAMKU ?!".................

Ell's pov :

Hned jak jsem to vyjekla Payton se lehce zamračil, "řekl jsem možná ale teď nejspíš ne" řekl a já jsem jsem se zase zasekla, "proč ne ?" zeptala jsem se ho, "protože jsem to řekl" opět mi odpověděl ale debilně, "to není důvod" trochu jsem zvýšila hlas, "nezvyšuj na mě hlas" řekl ale s naštvaností, "tak mi řekni důvod" zvýšila jsem opět. Payton vstal a šel ke mně, "chceš opravdu důvod ?" zeptal s trochu pobaveným tónem, "jo chci" odpověděla jsem mu odhodlaně. Payton se narovnal a popošel ke mně, všimla jsem si má černé oči, "myslíš že někomu chybíš, nikomu nechybíš ani tvým kamarádům tedy pokud to byli kamarádi" a mně jakoby se rozstříšťil kus srdce, "t-to n-ne-ní p-pravda-a" řekla nebo spíš zakoktala ale už jsem brečela. Otočila jsem se a chtěla běžet do pokoje a v tom jsem ucítila jak mě někdo chytl za ruku a otočil zpět, "m-maličká co jsem udělal, co se stalo" řekl a já myslela že dostanu hysterák, vytrhla jsem mu z ruky a běžela do "svého" pokoje  zavřela jsem za sebou dveře a sjela po nich, dostala jsem hysterák a musela jsem myslet na to jak to mohl říct, jak to mohl říct ,co když má pravdu co když nikomu nechybím ? co když má pravdu a nikomu nechybím, co když chtěl naznačit ať to udělám ?, šla jsem do koupelny a koukla po ní, potom jsem otevřela skříňku a koukla co v ní je, je tady, mám to udělat ?.....,

flash back :

 "myslíš že někomu chybíš, nikomu nechybíš ani tvým kamarádům tedy pokud to byli kamarádi"

end flash back

Tohle se mi vybavilo a hned jsem mělo důvod udělat to, tak dělej na co čekáš, můžeš si to udělat na rukách kde si můžeš opět ty jizvy obnovit, vzala jsem si jednu a položila na okraj umyvadla, potom jsem si rozvázala obvaz na obou rukách, jizvy byly tak napůl zahojené, no vidíš alespoň to budeš mít snazší, vzala jsem si jí do ruky a přiložila k ruce a obtahovala jizvy, po chvíli začala téct krev a mě to trochu zabolelo ale když jsem si vzpomněla na tu větu přitlačila jsem............

Payton's pov : 

vytrhla se mi z rukou a běžela nahoru, slyšel jsem jí jak práskla dveřmi sjela po nich . Musel jsem za jet za Otcem protože se mi to znovu rozjelo. Nevíte co, víte co jsem řekl, tak to jsem nebyl já nebo jako jo ale druhá strana. Tím jak jsem upír mám dvě strany normální kde se chovám hodně a druhou kde se chovám jak no neumím to popsat jak hrozně se chovám. Vyjel jsem proto tedy k Otcovi no spíš pořádně rozjel protože tu moje koťátko nechci nechat samostatnou. U otce jsem byl za 10 minut, zaklepal a čekal, " Paytone ? co tady děláš ?" zeptal se otec když mě viděl, "znovu se to rozjelo" řekl jsem a otec to hned pochopil, "pojď dovnitř" šel jsem tedy dovnitř a čekal s řešením co vymyslí otec, " počkej tady pro něco co ti pomůže dojdu" řekl a já jsem přikývl a šel si sednout do obýváku na pohovku a čekal jsem až přijde, "tohle by ti mělo pomoct", "co to je" zeptal jsem se, "tohle jsou speciální prášky který by ti měli pomoct, ty víš s čím" řekl otec, "jo vím a jak se berou" zeptal jsem a na to mi otec odpověděl hned, " berou se 2krát denně, ráno a večer" a já jsem přikývl, "tak dík, já už zase musím čau" řekl, "jojo čau" odpověděl mi otec, já jsem se otočil a a šel zpátky k autu. Nasedl jsem a nastartoval a rozjel jsem se..........

"NO DOPRDELE JÁ JSEM TAKOVÝ KRETÉN" vykřikl jsem poměrně nahlas, protože jsem si vzpomněl na větu kterou jsem řekl Ell, dupl jsem na plyn a řítil jsem domu...............

Ell's pov :

Seděla jsem v koupelně a okolo mě krev, najednou jsem pocítila že mám žízeň tak jsem šla do kuchyně. Šla jsem tedy do kuchyně ale nezapomněla zanechat krvavý stopy, vzala jsem si skleničku, nalila si do ní vodu a vypila jsem jí (ne kámo zalila tím kytky). Rozhodla jsem se jít zpátky do koupelny protože to tam vypadá (sorry lidi) jak po zabíječce, šla jsem tedy do koupelny ale když jsem šla po schodech trochu se mi udělalo zle ale neřešila jsem to. Když jsem byla v koupelně řekla jsem si že by bylo dobrý si zavázat ty ruce aby to nelilo, hledala jsem obvaz v horních poličkách ale nic tak jsem zavítala dolů, jenže jak jsem se sklonila udělalo se mi hrozně blbě tak jsem rychle zvedla ale to jsem asi neměla dělat protože se mi začala motat hlava a viděla jsem černé fleky, koukla jsem ruce a uviděla jak mi z ruk vytéká víc krve, "mně je nějak bl- " ani jsem to nedořekla protože jsem omdlela...........

Nooo myslím že je správný to ukončit.....Můžete mi napsat vaší reakci na to co udělala Ell. A jinak přeji krásný večer osobě co tohle čte <333333333

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat