28.part

488 18 2
                                    


Ahojky máme tady další díl, tak si ho užijte muck* muck*

Pov Ell's :

Krásně jsem si spinkala, ale po chvíli jsem ucítila jakoby si někdo lehl vedle mě. Trochu jsem otevřela oči ale zase aby to nebylo vidět a uviděla jsem Paytona. Jelikož si lehl vedle mě tak jsem se přitulila. Hlavu jsem si dala na jeho hrudník a mýma ručkama jsem se pokusila obejmout Paytona, ale moje ruce jsou jaksi asi moc krátký že jsem ho obejmula jenom půlku. Po asi 10 minutách jsem se začala budit protože se mi už nechtělo spát. Pomalu jsem otevírala oči a hned jak jsem je otevřela zcela uviděla jsem Paytona jak na mě, "dobré odpoledne" řekl Payton hned jak mě uviděl že jsem vzhůru, " dobré, proč na mě koukáš když spím ? " odpověděla a zároveň  jsem se ho zeptala na otázku, "no protože jsi krásná a hlavně roztomilá když spíš" odpověděl mi a já se trochu zamračila. Payton se jenom zasmál a zeptal se , "nemáš hlad ?", "no moc ne" odpověděla jsem a Payton hned řekl, "takže máš" jakmile to dořekl tak jsem se opět zamračila, " no pojď udělal jsem jídlo a neboj není to spálený" trochu se ulevilo že nepodpálil kuchyň........

" A Paytone ?" zeptala jsem se ho když jsme šli po schodech do kuchyně, "ano ?" odpověděl a já jsem mu, " můžu se na něco zeptat ?", " jo a stačí když mi to řekneš až u stolu ?" odpověděl a zároveň se zeptal na otázku, "jo jasně" a šli jsme do kuchyně. Hned jak jsem přišli, praštila mě vůně jídla, "tady to voníííí" řekla jsem a Payton se jenom usmál a šel k ostrůvku  kde byla zapékací mísa která byla zakryta zástěrou, "jseš připravená vidět mistrovské dílo ? " zeptal se s hrdinským tónem, " no jsem ty hrdino" odpověděla jsem mu stejným tónem. "TADÁÁÁÁÁÁÁÁ" řekl Payton když strhl utěrku z mísy a na mě vykoukly zapečený špagety, "tyjoo to vypadá úžasně a určitě to i bude chutnat úžasně" řekla jsem s překvapeným a nadšeným tónem, Payton se zazubil a řekl, " to víš že to bude úžasně chutnat" hned jak to dořekl už vytahoval talíře aby nandal jídlo, "Paytone nandáš mi málo, já moc nemám hlad", řekla jsem a hned jak jsem to řekla Payton se trochu zamračil, "nenene ty musíš hodně jíst aby jsi byla silná, takže ti nandám stejně jako mně" řekl a já jsem se zamračila, " no nemrač se na mě tak roztomile a jdi si sednout" řekl a já jsem se opět zamračila a šla si sednout ke stolu............

"TÁÁÁÁK už se to nese" ozval se Payton a v ruce držel dva talíře kde byly špagety, Payton mi je položil před sebe a já jsem  hned vykulila oči a hned jsem se ozvala, "to nemám šanci sníst, vždyť toho je strašně moc" dořekla jsem to a na to se Payton ozval, "ale prosimtě, hele alespoň půlku", "no tak dobře" odpověděla jsem a začal jsem jíst. "na co si chtěla zeptat ? " zeptal se po chvilce Payton, "nooo j-jestli no" začala jsem motat slova koktat, "neboj se jo" řekl Payton a já jsem přikývla, nádech* výdech*, "no chci se zeptat jestli můžu vidět mamku a Riley a další" dořekla jsem to a Paytonova tvář se změnila na kamenou, "nevím možná" řekl a jsem hned vyjekla, "jak možná to jako už noky neuvidím svoje kamarády a a a a MAMKU ?!".................


Hmmmm uvidí Ell ještě svoje kamarády a mamku ???? To si musíte počkat na další kapitolu <3333333

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat