37. part

396 16 1
                                    

Yeeeey máme tady další kapitolu, užijte si jí<33

Minule jste viděli:

To bude ještě sranda.......

Ell's pov:

"tak jo to dáme s tvýma schopnostmi sice nevím nevím ale věřím nám" řekla jsem a chopila jednu velkou skleněnou mísu, "podáš mi prosím mouku?" koukla jsem na Paytona a ten už mi dával sklenici do rukou, "tady máte slečno kuchařko" odpověděl mi Payton a usmál se na mě, "děkuju pomocníku Moormeiere" řekla jsem mu a vyndala ze skříňky váhu kterou jsem položila na stůl, dala na ni misku a odsypala jsem 400g.(jelikož se mi tady nechce rozepisovat celý recept tak trochu přeskočíme)."Tak a poslední, podáš mi prosím průhlednou fólii" zeptala jsem se a koukla na Paytona," jo jasně, ještě jí najít" řekl a začal otevírat skřínky a hledat ji, "ty nevíš kde je Fólie?" zeptala jsem se ale Payton už byl ve spíži. Rozhodla jsem se taky hledat a tak jsem začala prohledávat skřínky. "nic vůbec nic, Paytone našel jsi ji?" zakřičela jsem, "ne ještě ne" zakřičel mi nazpátek. "tak kde může být, aaa počkej támhle tu skříňku jsem ještě neprohledala", byla to skříňka která byla úplně nahoře, chtěla jsem si vzít židli ale prděla jsem na to a vylezla jsem na desku a otevřela jsem skříňku, "hele tady je mrška, a teď půjdeš se mnou" řekla jsem a otočila jsem se že půjdu, vůbec jsem si neuvědomila že jsem tak víc jak půl metru nad zemí. Už jsem cítila pod sebou vzduch a pak padání dolů, když jsem spadla ihned jsem vykřikla a udělala bolestnou grimasu. Hned jsem se chytla kotníku který bolel jak kdyby mi tam někdo bouchl vší silou kladivem, "auuuuuuu" hned jak jsem vykřikla tak jsem uslyšela jak někdo běží do kuchyně..........

Payton's pov:
Hledal jsem tu fólii ale nemohl jsem ji nikde najít, "sakra tak kde může být" rozčilovat jsem se. Najdou jsem slyšel ránu, tak jsem myslel že Ell něco spadlo ale když jsem pak slyšel výkřik tak jsem na nic nečekal a běžel do kuchyně. Když jsem přiběhl do kuchyně uviděl jsem Ell jak sedí s ubrečenýma očima na zemi a drží si kotník který pomalu ale jistě natékal, "panebože maličká co se ti stalo" vykřikl jsem a běžel jsem za ní, okamžitě jsem jí obejmul a nechal její slzy vsákavat do mojí mikiny. "j-já jsem hledala t-tu fólii a nikde jsem jí nenašla a pak jsem uviděla jednu skříňku která byla úplně nahoře a tak jsem si chtěla vzít židli, ale pak jsem na to kašlala a vylezla bez židle no a když jsem otevřela tu skříňku uviděla jsem tu fólii, tak jsem jí vzala ale neuvědomila jsem si že jsem furt nahoře a tak jsem se  otočila že půjdu ale najednou jsem spadla a asi jsem si dala kotník do špatné polohy a spadla jsem na něho a teď to strašně moc bolí" jak to dořekla rozbrečela se na novo, "ššš to bude v pořádku ano, teď tě vezmu a položím tě na sedačku do obýváku" řekl jsem a nahnul jsem se aby se mě mohla maličká chytnout okolo krku. Hned jak jsem cítil její ručičky okolo mého krku opatrně jsem si dal ruce okolo jejího těla, opatrně jsem jí zvednul a šel do obýváku. "teď tě položím pomalu na sedačku ano?" Ell jenom kývla a já jsem jí teda pomalu pokládal. Hned jak Ell cítila pod sebou sedačku odendala si ručičky z mého krku a a dala je na sedačku, sedl jsem si k ní ale Ell si chtěla líp sednout ale jak se pohnula tak se trochu bouchla o ten kotník ihned si chytla kotník a tím pádem spadla na mě. Já jsem jí pohotovně chytnul, "maličká jseš v pořádku, ukaž já se ti na ten kotník kouknu" řekl jsem a položil jí do polštářů vzal jsem velmi opatrně její kotník do svých ledových ruk a palcema jsem jí hladil nárt potom jsem kouknul na ten otok který měla kolem kotníku, "bude to nejspíše zvrtnuté" řekl jsem jí a dál prohlížel její nateklý kotník, "jak to víš?" zeptala se mě maličká, "no řekněme že mám kurz ve kterém jsem se naučil jak se postarat a ošetřit člověka v takovém stavu" vysvětlil jsem jí a ona přikývla. Jelikož jít do nemocnice není moc bezpečné tak jsem to vyřešil svým způsobem, "maličká teď tu na chvíli počkej já si pro něco dojdu jo, hlavně se nehýbej aby jsi si nezhoršila ten kotník ještě víc" řekl jsem, "jo jasně" odpověděla mi. Rychle jsem běžel do mého pokoje kde jsem šuplík kde jsem měl různý věci kdyby se mi něco stalo, "tak jo obvaz, krém, něco abych to zpevnil a tejpy" vzal jsem všechno a a běžel zase dolů kde seděla maličká. Seběhl jsem dolů a šel do obýváku, "tak jo mám všechno" podíval jsem se na maličkou a ona si držela kotník, tak jsem rychle doběhl do mrazáku pro led a a šel zpátky, "víš co já než si to připravím tak ti dám na ten kotník led ano?" maličká odendala ruce z kotníku a a já jsem jí tam pomalu položil led, "aaaaaaaaah, to strašně bolí" vykřikla maličká a zmáčka rukama polštáře, "neboj hned ti to dám do pořádku" řekl jsem a začal jsem si to připravovat. "dobře teď ti odendám ten led a půjdu ti to ošetřit" řekl jsem a koukl na maličkou, ona kývla a sedla si, já jsem jí teda odendal led z kotníku a položil na stůl, "tak jo teď jelikož potřebujeme aby se noha zpevnila musím tam k tomu kotníku přiložit tohle" a zvedl jsem ruku ve který jsem měl kotníkovou ortézu, "musím ti jí dát na ten kotník aby se víc nezhoršil" řekl jsem a vzal jsem do svých ruk Ell kotník, "bude to nejspíš bolet takže si vezmi nějaký polštář aby jsi do něco mohla popřípadě mačkat" řekl jsem jí a ona si vzala polštář. Ihned jak jsem vzal ortézu do ruk maličká se rozbrečela, položil jsem teda ortétu na sedačku, "pocem maličká" řekl jsem a vzal jsem si opatrně na sebe maličkou aby jsem měl jí celou na sobě ale kotník aby byl venku, takže jsem jí objímal kromě toho kotníku (moje popisovací skills hodně pod nulou) přitiskl jsem si jí k sobě, "neboj hele tak víš co já ti budu vyprávět jak jsem uklouzl a spadl na našeho psa hm?" kouknul jsem na ní a ona se zasmála. Můj plán byl takový že jí budu vyprávět můj příběh a potom aby to neviděla tak jí to navlíknu.......

Tak here is další díl tak snad vás potěší <333333

Vampire Love Kde žijí příběhy. Začni objevovat