5. Bölüm

1.7K 156 84
                                    

Gece, midesinin bulantısı yüzünden uyanıp lavaboya gitti. Doktorun söylediğine göre bu normaldi. Kapıyı örtüp kendini yere attı. O sırada bir ayak sesi duydu. Derek, aralık olan kapıyı açıp içeri baktı.

Derek: İyi misin?

Stiles: İyiyim.

Derek: İlaçlarını içtin mi?

Stiles: Unuttum.

Derek: Benden sorumsuzlar da varmış demek ki.

İçeri gidip ilaç poşedini alıp geldi. Stiles'ın yanına oturdu ve ilaçları ona uzattı. Stiles, ilaçları içtiğinde ayağa kalkmaya çalıştı. Derek, ona yardım etti. Aslında hala Stiles'ı pek sevdiği söylenemezdi ama onun bu halini gördükçe üzülmediği de söylenemezdi. Çünkü Derek umursamasa Stiles, kendini rastgele bir yerde ölüme bırakırdı. Endişesi de bu yüzdendi. Ona yatağına kadar eşlik edip tek kelime etmeden odadan çıktı.

Ertesi gün hafta sonu olduğu için Stiles'ın okula gitmesi gerekmiyordu. Ancak dersleri için endişeleniyordu. Dün de hiç çalışamamıştı. Talia ve Laura çoktan kalkmış, Jake ise işe gitmişti. Jake, bir sigorta şirketinde müdürdü. Erken çıkması gerekiyordu. Kahvaltı hazırdı ancak Stiles'ı bekliyorlardı. Derek de uyanıp aşağı indi ve kendini koltuğa attı.

Laura: Günaydın uyku perisi.

Derek: Abla uykum var bana bulaşma.

Talia: Gidip Stiles'ı uyandırır mısın? Dün fazlasıyla yoruldu, acıkmıştır.

Derek: Laura uyandırsın.

Talia: Erkek ve kızların özeli hakkında ne konuşmuştuk?

Derek: O zaman o konuşmayı ablama da yap da her sabah odama dalmasın. Sabahın dokuzunda şarj aletini gelmiş bana soruyor.

Talia: Hadi.

Derek, oflayarak ayağa kalkıp merdivenleri çıktı. Stiles'ın kapısını tıklatıp içeri girdi. Stiles, hala mışıl mışıl uyuyordu. Son birkaç gündür uyuyamadığını sayarsak onu bu uykudan uyandırmaya kimse kıyamazdı. Tabi aynı şey Derek için söylenemezdi.

Derek: Stiles. Hadi kalk, kahvaltı.

Stiles, uykulu gözlerini hafifçe araladı. Karşısında Derek'i görmek şaşırtmıştı. Yatakta doğruldu. Hala biraz halsiz hissediyordu. Derek, Stiles'ın kalktığını görünce odadan çıktı. Stiles ise yüzünü yıkayıp aşağı indi. Talia, Stiles'ın bu halini görünce kalkıp yanına gitti. Elini alnına koyup ateşine baktı. Biraz da olsa ateşi vardı. Son günlerde yaşadığı stres yüzünden de olabilirdi. Talia, onu kahvaltı masasına oturttu ve Jake'in ilaçlarından getirdi. Ne de olsa Jake bir kurt değildi, hasta olabiliyordu. Karnını doyurduğunda ilaçları içebileceğini söyledi. Stiles, iştahı olmamasına rağmen birkaç şey atıştırıp ilaçları içti. Talia, onu koltuğa yatırdı ve alnına soğuk suyla ıslattığı bezi koydu. Onunla gerçekten kendi çocuğuymuş gibi ilgileniyordu. Aslında Derek ve Laura kurt olduğu için hiç böyle hastalandıkları olmamıştı ama Stiles, Talia için gerçek bir insan çocuğuydu, koruyup kollanması gereken...

Akşama doğru Stiles'ın alacağı soğuk bir duşun iyi geleceğini düşündü. Derek'in dolabından birkaç kıyafet alıp bir de havluyla beraber banyoya bıraktı. Stiles, aldığı duşla biraz daha ayılmıştı. Derek'in bol gelen kıyafetleriyle ve önüne düşen ıslak saçıyla aşağı indi.

Laura: Sana Derek'ten daha çok yakışmış.

Stiles: Teşekkür ederim.

Gülümseyip kanepeye oturdu. Artık gerçekten daha iyi hissediyordu.

The Rules |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin