Sabah, Laura'nın sesine uyandılar.
Laura: Kalkın!
İkisi de yerinden sıçradı. Gece burada yattıklarını hatırlamaları birkaç saniye sürdü.
Laura: Arkadaşlarım gelecek ve sizi de salonu da bu halde görmek istemiyorum.
Derek, uykulu sesiyle cevapladı.
Derek: Bıktım senin arkadaşlarından biliyorsun değil mi?
Laura: Ben gidince kızıyorsun ya hani onlar gelince laf etme bari.
Derek: Vazgeçtim sen onlara git.
Laura: Kalkın dedim.
İkisi de oflayarak kalktılar. Cips paketlerini ve diğer şeyleri topladılar.
Derek: Annemler nerede?
Laura: Sürüde olay çıkmış. Erkenden çıktı, babam da işe gitti.
Ardından kapı çaldı. Laura, kapıya koştu ve açtı. İçeri, iki kız ve bir erkek girdi. Erkek olanın açık kumral saçları ve mavi gözleri vardı. Saçları kıvırcık sayılırdı ve uzun boyluydu. Aslında oldukça yakışıklıydı. İkisi de kızları önceden görmüştü ama erkeği ilk kez görüyorlardı.
Derek: Laura bir gelir misin canım.
Laura, Derek'in yanına gitti. Fısıltıyla konuşmaya başladı.
Derek: Bu kim?
Laura: Isaac.
Derek: Sevgilini ben evdeyken buraya mı çağırdın? Keşke önce bizi evden yollasaydın. Sana hiçbir şey öğretememişim.
Laura: Ben sen değilim Derek. Çocuğa iyi davran yoksa babama şeyi söylerim...
Derek: Çok merak ettim neyi söyleyeceksin?
Laura: Ya neden erkeksin diye sana hiçbir şey demiyorlar?
Derek: Gerizekalı, erkek olduğum için değil umurlarında olmadığım için bir şey demiyorlar.
Betty, onlar konuşurken Stiles'ın yanına gitti ve sarılıp yanağından öptü.
Betty: Merhaba.
Stiles: Merhaba.
Derek, ürkütücü bakışlarla onlara baktı. Sarılmaları bittiğinde herkes salona geçti. Liva, elindeki muhtemelen içi birçok pahalı içkiyle dolu olan torbayı masaya bıraktı. Derek, Stiles'a dışarı çıkmayı teklif etti. Ancak arkadaşları onları durdurdu. Hep beraber takılmak istediklerini söylemişlerdi. Aslına bakarsanız herkes onları arasında bölüşmüştü bile. Liva'nın gözü Derek'teydi. Betty, zaten Stiles'ı görebilmek amacıyla Laura'lara gitmek için günlerce ailesinden izin almaya çalışmıştı. Laura ise zaten Isaac'leydi.
Liva'nın kırmızı saçları ve fiziği herkesi kendine hayran bırakmaya yeterdi. Birçok kişi onunla bir gece çıkabilmek için neler vermezlerdi ki. Aslında Liva da Laura'yla Derek için takılıyor sayılırdı. Laura onun için biraz ezik bir tipti ama kardeşi için aynısı söylenemezdi değil mi?
Liva: Doğruluk cesaret oynamaya ne dersiniz?
Derek: Cidden bu çocuk oyununu oynamayacağız değil mi?
Derek'in kolunu tuttu ve küçük bir çocuğun, annesini parka gitmeye ikna etmeye çalışması gibi dürtmeye başladı.
Liva: Hadi ama Derek, eğlenceli olur.
Derek, ayağa kalktı.
Derek: Beni saymayın siz oynayın.
Liva, gitmemesi için Derek'in elini tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Rules |Sterek
WerewolfHer şey, Stiles'ın ummadık bir şekilde Talia'nın hayatını kurtarmasıyla başlar. Talia, Stiles'ı teşekkür anlamında yemeğe çağırdığında, Stiles hayatında dönüm noktası olacak adamla tanışır.