9. Bölüm

1.4K 142 61
                                    

Ertesi gün hafta sonu olduğu için herkes geç kalkmıştı. Stiles da yatağından kalkıp yüzünü yıkadı ve aşağı indi. Kahvaltıyı hazırlayan Talia'ya selam verdi.

Stiles: Günaydın.

Talia: Günaydın. Diğerleri hala uyanmadı mı?

Stiles: Sanırım hayır.

Talia: Kahvaltı hazır sayılır. Derek'i uyandırır mısın?

Stiles, başını salladı ve yukarı çıktı. Derek'in kapısını aralayıp içeri girdi.

Stiles: Derek, kahvaltı!

Derek: Ha?

Hala hem gözleri kapalıydı hem de bilincinin açık olduğu şüpheliydi. Küçük koltuğun üstündeki yastığı alıp Derek'e fırlattı.

Stiles: Kalksana.

Hala uyanacak gibi durmuyordu. Yanına gidip kafasının altındaki yastığı çekti. Eğilip yastığı yüzüne bastırdı.

Stiles: Ya boğulursun ya kalkarsın.

Derek'in boğuk ve komik bağırması geliyordu. Yastığı çekti.

Derek: Kimin amacı öldürmekmiş gördük.

Stiles gülüyordu, Derek'se gülerken bir yandan saçını düzeltip gözlerini ovuşturuyordu. Yataktan kalktı ve birlikte odadan çıktılar. Derek de yüzünü yıkadıktan sonra Laura'nın uyanıp uyanmadığını sordu. Laura'nın odasına gidip kapıyı tıklattı.

Derek: Laura?

Laura: Ne var?

Derek: Bak girmeden önce kapıyı çalıyorum az insanlık öğren belki sen de denersin.

Laura: Ne istiyorsun!?

Kapıyı açıp içeri girdi.

Derek: Kahvaltı hadi.

Laura: Ben aç değilim, birazdan çıkacağım zaten.

Derek: Bon oç doğ...nereye ve kiminle?

Laura: Arkadaşlarımla.

Derek: O çocukla mı?

Laura: Ya benim özel hayatımdan sanane, ben seninkine karışıyor muyum?

Derek: Karışamazsın ki zaten.

Laura: Derek çık odamdan.

Derek: Sonra Derek ispiyoncu oluyor.

Laura: Derek!

Derek, çoktan kapıyı kapatıp çıkmıştı. Aşağı indiğinde, elinde tabakları taşıyan Stiles'ı gördü.

Derek: Tabaklara şöyle vursam ne olur?

Stiles: Sakın.

Derek gülüyordu. Sanırım onun da eğlencesi evdeki insanlarla uğraşmaktı. Ancak o böyle olmasa bu ev çekilmezdi.

Tabakları, bahçedeki masaya bıraktıktan sonra geri mutfağa döndü. Derek ise, Stiles'ın peşinde dolanıyordu. Stiles'a sataşmak onu mutlu ediyordu.

Herkes oturup kahvaltısını ediyordu. Laura aşağı inip vedalaştı ve çıktı. Talia ve Jake'in yüzü biraz asıktı. Stiles tam soracakken Talia kendisi anlatmaya başladı.

Talia: Derek bizim gitmemiz gerekiyor.

Derek: Nereye?

Talia: Bir alfa sürüsü var. Sürünün her zamanki toplandığı yere işaretlerini bırakmışlar. Gelmeleri uzun sürmez. Birkaç günlüğüne evde olmayacağız.

The Rules |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin