1. Supermarket

435 11 0
                                    

Prosinec 2016

,,Emily Anette Ericsonová!" zakřičí na mě mamka. To asi bude hodně naštvaná, když mě oslovuje celým jménem.

,,Ano mami?!"

,,Najdi si nějakou pořádnou práci! To že jsi nešla na výšku neznámená, že se budeš flákat."

,,Jo mami. Zítra se jdu poptat do supermarketu."

,,Fajn Emily."

,,Víš mami, že jsem na tu výšku nešla kvůli Sondremu...."

,,Já vím Em."

Obejme mě.Jdu se osprchovat a pak si připravím oblečení na zítřejší něco jako pohovor. Najdu teplé legíny, károvanou sukni a svetr. Přehodím věci přes židli a jdu spát.

~

Vzbudím se v sedm ráno a obléknu se. Rychle si udělám snídani. Je 15. Prosince a venku je hodně sněhu a pořád sněží. Snad pak nebudu mokrá jak zmoklá slepice. Obuju si boty a vezmu si šálu, čepici a bundu.

Jdu do supermarketu. Slyšela jsem, že tam hledají zaměstnance.

~

Vejdu do supermarketu a zeptám se, kde bych našla někoho, kdo se zajímá o přijímání zaměstnanců.

Jdu k jedné kanceláři a zaklepu.

,,Dále!"

Vstoupím.

,,Dobrý den."

,,Dobrý den. Jsem Bjørn Larsson, ředitel této pobočky."

,,Já jsem Emily Anette Ericson. Těší mě."

Podáme si ruce.

,,Posaďte se."

Tak si sedla. Dále vyřizujeme všechny formality.

,,Takže můžete zítra nastoupit?"

,,Ano. Určitě."

,,Fajn. V 6:30 na vás bude čekat Karoline."

,,Ok."

,,Na shledanou."

,,Na shledanou."

Je už deset hodin, tak skočím do kavárny pro něco malého k svačině. Koupím si čokoládový crossiant a kafé se šlehačkou.

~

Doma uvařím oběd a sním ho sama, jako vždy. Pak jdu obhlídnout Vánoční trhy a koupím si k Vánocům vařečku. Hledám něco pěkného pro tátu, který s námi nebydlí. Bydlí ve čtvrti Holmenkollen a my u blízko moře. Nakonec najdu krásný svetr se sobem. Koupím ho a pak si koupím ještě svařák. Sednu si na lavičku. Piju jsem svařák a celkem se nudím.

,,OMG to jsi ty Em!!!" zakřičí na mě moje nejlepší kamarádka Marienne Simonsen. S její sestřenicí Gitou jsme byli vždy nerozlučná trojka.

,,Ahoj Marienne!"

Obejmu ji, až na ni vycákne můj punč.

,,Ježíš promíň."

,,Neva Em. Musíš mi toho tolik povědět! Tak dlouho jsme se neviděly!"

,,No u mne nic nového. Jen mám novou práci v supermarketu."

,,Musíš ke mně někdy přijít. Pozvu i sestřenku."

,,Super. Tak mi pak napíšeš?"

,,Jo."

,,Tak fajn. Už musím."

,,Jo já taky! Ahoooj!"

Vrhne se mi kolem krku a já ji taky obejmu.

Pak jsem jdu domů a tam na mě čeká mamka.

~

Ráno se vzbuím v 5:30 a nachystám se do práce, nasnídám se, zkontroluji zprávy a zavolám babičce, která bydlí v Dánsku. Moje mamka je totiž Dánka do Osla se přestěhovala kvůli tátovi, ale když mi bylo 16, tak se rozvedli a já zůstala u mámy, která se zpět do Kodaně už nepřestěhovala.

V 6:30 jsem u obchodu a tam stojí malá blondýnka.

,,Dobrý den," řeknu nesměle.

,,Ahoj. Jsem Karoline. Říkej mi Kar, Karol nebo Kari."

,,Ok. Já jsem Emily Anette Ericson. Říkej mi Emily nebo Em."

,,Fajn Em. Pojď. Všechno ti ukážu. Budeš za pokladnou."

Jdeme teda dovnitř a Karol mi vše ukáže

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*

Ahoj.
Vím, že jde dvě knihy smazala, ale opravdu byly strašné.
U této knihy vám svatosvatě přísahám, že ji nesmažu.

Každý týden v pátek a v úterý/středu jedna kapitola. Snad se vám bude knížka líbit.

HaniDreamer 💖💖💖

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat