13. Pouze nepřatelé

168 6 2
                                    

Ráno mě vzbudí můj otrávený budík písničkou What Dreams Are Made of. Johannes vedle mě spí jako špalek. Zasměju se a jdu dělat snídani. Nakonec se mi nic nechce dělat, No takže sníme ty sladkosti. Za deset minut přijde dolů Johannes.

,,Dobré ráno Johannesi Boe."

,,Dobré ráno Emily Anette Ericson."

Zase se na mě podívá normálně. Fajn. Včera to nic neznamenalo. Vždyť je to dobře. Je to můj nepřítel. No trochu se mi líbí. No trochu víc než trochu. Možná ještě trochu víc. JAK JSEM SE PROOOOBOOOOHAAAA MOHLA ZAMILOVAT DO SVÉHO ÚHLAVNÍHO NEPŘÍTELE JOHANNESE THINGNESE BOE!?!?!

Uklidni se Emily. Všechno bude v pořádku. Je to jen chvilkové pobláznění. Až zmizí tak budeš v pohodě.

Najíme se a on pak jde trénovat a já jdu do práce. Pozdravím Nao a Eli, vezmu si zástěru a sednu si na židli.

,,Ahoj Em. Co se stalo?"

Andreas si sedne vedle mě na druhou židli.

,,Asi jsem se zamilovala."

,,Ty jo Em. Kdo je ten šťastný?"

,,Řeknu ti to, když mi slíbíš, že to zůstane jen mezi náma."

,,Slibuju."

,,Fajn. Je to Johannes. Můj nepřítel. Včera mi psal jeho brácha Tarjei, že jim s Gitou dělá křena, ať s ním něco udělám, že mi dá 1000."

,,Zajímavý začátek."

,,Jo. Tak jsme se sešli a běhali jsme. Taky mi Tarjei řekl, ať mu seženu nějaký hotel. No a bylo pozdě, tak jsem ho vzala k nám. No tak jsme tam šli a mamka někam šla. Chvíli jsme se bavili, pak na chvíli odešel, já chystala večeři a zapnula jsem si hudbu. Pak přišel no a tak jsme tančili a pak jsme si sedli a on mě políbil a pak pak."

,,Jo vím. Co dál?"

,,Ráno bylo vše jako předtím."

,,Oh chudáku."

Obejme mě.

,,Otevíráme!!!!" Zaječí Nao.

Jako první přijde Tarjei.

,,Díky za to s bráchou. Vím že to pro tebe muselo být hrozné. Tak tady to máš."

Podá mi 1000 a čokoládu.

,,Víš že s tou tisícovkou to byl vtip?"

,,Jo. Ale já to bral vážně. Mám to u tebe!"

Odejde a já jdu obsluhovat další lidi. V poledne mám zase čas pokecat si s Alexem.

,,Jak je Em?"

,,Dobré. V rámci možností."

,,Ty ses do něj vážně zabouchla."

,,Hm."

,,Neboj. Když jste to spolu dělali, tak tě musí mít alespoň trochu rád Em."

,,Ne to nemá. Byl jen nějaký zblblý asi z toho cukru, když js?3me žrali ty bonbóny."

,,Koukej, mohli bychom si večer někam vyjít. Abychom přišli na jiné myšlenky."

,,A proč ty?"

,,Za prvé jsem tvůj kámoš a za druhý musím pořád myslet na Nao."

,,Tak jí to řekni."

,,Co? Že se mi líbí?"

,,Jo."

,,Možná. Ale večer někam jdeme. Třeba do kina. Dneska máme jen do 14. Už tu je někdo na druhou směnu. Budu tě čekat před tady tou kavárnou v pět."

,,Super."

,,Fajn."

Pak zase pracujeme a potom jdeme domů.

Ahoj.
Už je skoro konec školy 😃
Vzhledem k tomu, že většinu prázdnin budu u babičky sedět na gauči a místo abych jako vždy čučela na blbiny v televizi, tak budu psát. A taky číst povinnou četbu abych to nemusela číst přes rok.

Těšíte se na prázdniny? Já strašně. Hodlá chodit běhat a nejíst u babičky tolik sladkého (což je nemožné, protože moje babičku furt něco péče a furt mi něco nabízí takže to jím jen abych měla od ní svatý pokoj)

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat