2. Tarjei

289 8 3
                                    

Březen 2017

Vánoce jsem přežila ve zdraví, i když jsem přibrala čtyři kila, takže jsem se rozhodla to shodit a začala jsem běhat po Oslu. Každý večer. Teda když jsem zrovna nebyla s Gitou a Marienne. V supermarketu to bylo pořád stejné. Nic zajímavého. Vůbec.

~

Je Čtvrtek 16. a je den jako každý jiný. Ráno jdu do supermarketu, pak stojím u pokladny.

Jeden nákup je velice zajímavý. Čokoláda, víno, šampaňské. Všechno načtu.

,,1129 korun," řeknu a podívám se na zákazníka. Je to Tarjei Boe.

,,Prosím," řekne a podá mi peníze.

,,Děkuji a hezký den."

,,Vám taky."

Odejde.

~

Pozdě odpoledne okolo čtvrté mi přijde SMS od Gity.

GITUŠKA: Nechceš ke mně dneska přijít? Seznámím tě se svým přítelem.

Hned ji odepíšu.

EMILYYY:Fajn. Nějaká společnost se dneska bude hodit. Být sama je deprimující.

GITUŠKA: Ok. Přijdeš tak za hoďku?

EMILYYY:No jasně. Buď tam i Marienne??

GITUŠKA: Jo. Ještě ho nezná. Neboj, bude i líbit.

EMILYYY:Ok tak za hodinu.

GITUŠKA: Ahoj

EMILYYY:Ahoj.

Jdu domů, obléknu si džíny a svetr. Vezmu si sněhule a jdu k Gitě. Pěšky to k ní trvá půl hodiny, takže za dvacet minut rychlou chůzi jsem tam.

Zazvoním a přijde mi otevřít Gita.

,,Ty jsi přišla! Marienne už by taky měla přijít. Pojď dál."

Tak jsem šla dál, potěšila jsem kabát se šálou na věšák a jdu pomoct Gitě, která v kuchyni patlá dort. Vezmu nůž na rozmazání krému a pomůžu jí. To už zvoní Marienne. Gita běží otevřít a já nazdobím dort. Marienne vejde do kuchyně a já ji skoro nepoznám. Obarvila si konečky na růžovo a modro!

,,Ty jo Marienne."

,,Já vím Em, že si mě skoro nepoznala."

,,Emily, proč jsi nazdobila ten dort?! Přece jsem ti říkala, že to zvládnu sama," řekne nakvašeně Gita.

,,Pardon, ale chtěla jsem mít nějaký zákusek."

,,Ha ha."

Někdo vejde dovnitř. Gita k němu běží a slyšíme jak se objímají. Marienne si odloží batoh a pak ten Gitin přítel vejde. Panebože, panebože, panebože. To je Tarjei Boe! Podíváme se na sebe a je dost trapné ticho.

,,Holky tohle je můj přítel Tarjei. Tarjeii tohle je moje sestřenka Marienne a tohle je moje kámoška Emily."

,,S Emily už se známe."

,,Odkud?"

,,Dneska jsem byl v obchodě. Zrovna u její pokladny."

,,Aha."

,,Těší mě, jsem Emily Anette pro všechny Em."

,,Mě taky těší."

,,Já jsem skvělá Marienne sestřenka skvělé Gity!"

Potřese si s Tarjeiem rukou a já donesu čokoládový dort do jídelny. Nikde ho naštěstí nevyklopím. Sedneme si ke stolu, Gita rozkrájí dort a jíme. Všem moc chutná a nakonec ho sníne celý. Gita nás přemluví, ať jdeme zítra večer fandit, A Gitě vždycky vyhovíme, takže souhlasíme. Tarjeii slíbíme, že mu budeme fandit o sto šest. Pak už musíme jít.

~

V noci se vůbec nevyspím, takže ráno jsem strašně unavená.

Před polednem někdo přijde k pokladně.

,,Kde je pečivo?"

,,Jako pardon ale já tu mám práci. Zeptejte se někoho, kdo to má v popisu práce."

,,A to mi to sakra nemůžete říct?"

,,Víte co? Ani nepozdravíte, nepoprosíte, prostě přijdete a vybafnete na mě, když mám práci. Vážně nemám zájem vám něco říkat."

,,Fajn."

Odejde a já dále pracuji.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Ahojky.
Další kapitola je tady!
Doufám že se vám líbí.

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat