3. Oh no!

237 9 0
                                    

Před závody jdu navštívit tátu a mou nevlastní mámu se sestrou. Mám je celkem ráda. Prohodím s nimi pár slov, obejmu Theu. Přijede pro mě Gita a jedeme na stadion. Marienne už tam čeká a povídá si s jinými fanoušky, co přišli fandit. Marienne se totiž baví vždycky se všemi a bez problémů. Je jí v podstatě "jen" 18. Narozdíl od nás dvou. Mezi mnou a Gitou je taky malý věkový rozdíl.

Stoupneme si na tribunu a Gita vytáhne vlajku. Marienne chvíli nepostojí a všude možně poskakuje.

Fandím o sto šest a Tarjei nakonec skončil šestý. První skončil jeho starší bratr Johannes a druhý Francouz Martin Fourcade. Gita chce jít za Tarjeiem a řekne nám, ať jdeme s ní, tak jdeme. Když uvidí Tarjeie, vrhne se mu kolem krku. Vedle Tarjeie jde Emil Hegle Svendsen. Tarjei a Gita si ničeho okolo nevšímají, tak se nám nakonec Svendsen představí sám.

,,Ahoj. Jsem Emil a vy jste kámošky Gity?"

,,Jo já jsem Marienne."

,,A já Emily."

,,Počkejte, až skončí Johannesovi jeho povinnosti vítěze, rád poznává nové lidi."

,,Fajn. Gita stejně jen tak nepůjde." A ukážu na Gitu, která je v jiném vesmíru.

,,Tak se pojďte první seznámit s Henrikem, Vetlem a Fredrikem."

,,Fajn."

Následujeme Emila, který nás seznámí s dalším biatlonisty. Pak nás zavede k biatlonistkám, které jim teď fandily.

,,Tohle jsou Marte, Tiril, Kaja, Ingrid a Karoline."

,,Ahoj," řekneme všechny naráz a pořádně se tomu zasmějeme.

Po deseti minutách za námi přijde Gita s Tarjeiem a vidí nás, jak se bavíme s Emilem a s holkami.

,,Emily a Marienne tohle je můj brácha Johannes," řekne Tarjei a ukáže na toho člověka, co stojí vedle něj.

Počkat! To je ten, co po mně chtěl v obchodě abych mu ukázala pečivo!

,,Ty?" zeptá se.

,,Jo a ty?"

,,Jo."

Podíváme se na sebe. Kdyby se dalo zastřelit někoho pohledem, tak jsme oba mrtví.

,,Vy se znáte?" zeptá se Tarjei.

,,Jo nechtěla mi v obchodě říct kde je pečivo."

,,Ale to není moje práce a ty jsi ani nepoprosil."

Zase se na sebe podíváme tím pohledem.

,,Tak my už asi půjdeme, že Em?"

Marienne mě odtáhne pryč.

,,Je to pitomec!!!" zaječím, když sedím v Mariennině autu.

,,Podle tebe."

,,Nenávidím ho!"

Na to už nic neřekne a odveze mě domů.

Tam sprostě nadávám na toho egoistickýho týpka jménem Johannes Thingnes Bø. Jak může mít takový arogantní pitomeček tak hodného bratra? Člověk by neřekl, že jsou příbuzní.

Sejdu do přízemí, kde sedí mamka a někdo je tam s ní.

,,Čau mami."

,,Jé čau Em. Tohle je Ole."

Ukázala na chlapa, který seděl vedle ní.

,,Ahoj. Jsem Emily. Můžu vám tykat?"

,,Ano. Těší mě Emily."

Jsem ráda, že to není žádný druhý Johannes Boe, jinak by mě šiblo.

Dívá se na mamku jak na svatej obrázek.

,,Tak já půjdu do pokoje."

,,Fajn Em."

,,Tak ahoj Em."

Jdu do pokoje a zavolám Gitě.

,,TOS MUSELA NA JOHANNESE TAK VYJET!? JE TO TARJEIŮV BRÁCHA!"

,,On na mě vyjel taky. Bylo to oboustranný!!"

,,Promiň. Já po tebe nechtěla tak vyjet. Jen že Johannes je fajn."

,,Fajn jo? Leda tak ve snu."

𝕀 ℍ𝕒𝕥𝕖 𝕐𝕠𝕦 𝕆𝕣 𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦 ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat